View Full Version : centrale deurvergrendeling
tieske_jetta
14-12-2007, 10:00
Hallo,
hier komt een misschien een hele stomme vraag maar ik heb een afstandbediening gekocht om op mijn centrale deur vergrendeling aan te sluiten van mijn Jetta MK2. Alleen is er 1 probleem ik krijg het motertje niet gevonden die de centrale deurvergrendeling aanstuurt. Ik heb al in de linkervoordeur gekeken maar ik kreeg het zo snel niet gevonden misschien is dat ook omdat het donker was maar kan er iemand mij helpen?
Gr Thijs
waarom haal je je deurpaneel eraf in t donker? of ligt ie er al af?
is t vacuum? bij mn santana zit de vacuumbende in de kofferbak aan de bestuurderszijde.
chris_vw89
14-12-2007, 11:18
Je moet kijken in de kofferbak..Bij het linkerpaneel / achterlicht
:D in de kofferbak zit jou pomp
die word aan gestuurd door de bestuurders deur
mijn vraag wat heb je gekocht dan ...
tieske_jetta
14-12-2007, 13:47
Bedankt alvast voor jullie reacties.
@ Zollie: ik heb als het licht is niet zoveel tijd dus komt het er vaak in de avonduren opaan :) dus vandaar.
@ Volkswien: Achterin zit idd de pomp dat wist ik maar ik had het motortje nodig die alle deuren aan stuurde. En ik heb trouwens klapsleutels gekocht.
Maar als ik het goed begrijp dan moet het motertje toch in mijn bestuurders deur zitten of moet ik het kastje dan op mijn pomp aansluiten?
Ik hoor het graag alvast bedankt :thumbup: .
Gr Thijs
jettaracing
14-12-2007, 14:07
Je motor die je moet aan sturen zit in je kofferbak ,die zit 'in' je vaccuumpomphuis .
De schakelaar die in je deur zit is alleen maar om die pomp aan te sturen .
Let wel even op!!!
Je hebt geen pompje in je bestuurdersdeur zitten om je deur op slot te doen ,die zal je van de sloop moeten halen van een andere deur ,en in je eigen deur bouwen .
In je deur zit alleen maar eens schakelaar bij een Mk2 jetta !
JettaMaNiA heeft er ook zo'n systeem opzitten ,en heeft ook een extra pompje in de bestuurdersdeur gezet .
Je cv aansturling werkt namelijk ook alleen maar op de bestuurdersdeur .
Succes ermee ,en laat even weten of het werkt .
Edit ,je weet dat je systeem werkt op vaccuum ?
En dat je ,los van het extra pompje , ook nog een T splitsing ,en een stuk vaccuumslang moet inbouwen ?
Anders gaat het niet werken namelijk .
Bij een electrisch systeem werkt het wel ,en bij nieuwere type's ,zoals een golf Mk3 of passat 35i werkt het ook ,want die hebben ok nog een pompje in de bestuurdersdeur. ;)
Je motor die je moet aan sturen zit in je kofferbak ,die zit 'in' je vaccuumpomphuis .
De schakelaar die in je deur zit is alleen maar om die pomp aan te sturen .
Let wel even op!!!
Je hebt geen pompje in je bestuurdersdeur zitten om je deur op slot te doen ,die zal je van de sloop moeten halen van een andere deur ,en in je eigen deur bouwen .
In je deur zit alleen maar eens schakelaar bij een Mk2 jetta !
JettaMaNiA heeft er ook zo'n systeem opzitten ,en heeft ook een extra pompje in de bestuurdersdeur gezet .
Je cv aansturling werkt namelijk ook alleen maar op de bestuurdersdeur .
Succes ermee ,en laat even weten of het werkt .
Edit ,je weet dat je systeem werkt op vaccuum ?
En dat je ,los van het extra pompje , ook nog een T splitsing ,en een stuk vaccuumslang moet inbouwen ?
Anders gaat het niet werken namelijk .
Bij een electrisch systeem werkt het wel ,en bij nieuwere type's ,zoals een golf Mk3 of passat 35i werkt het ook ,want die hebben ok nog een pompje in de bestuurdersdeur. ;)
daarom vroeg ik het dus ook wat je gekocht hebt
in mijn country zit nu een electrisch pompje op de linker deur
en als die op slot gaat door de afstands bediening dan krijgt de vacum pomp pas een aansturing op de rest op slot te doen
tieske_jetta
08-03-2010, 14:23
slotje graag
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.