View Full Version : Golf naar het VW Museum? DILEMMA!
Even een topic starten, wil graag jullie aller mening weten.
Het vw museum is erg geinteresseerd in mijn mei 1974 golf.
Ze hebben niet zo'n oude en zouden hem graag aan de collectie toevoegen.
Helaas ben ik mij niet zeker van om deze golf te verkopen aan hen, zoiets ga je natuurlijk nooit weer tegenkomen....da's de ene kant.
Andere kant is het natuurlijk wel dat deze golf zo gerestaureerd wordt en lekker in het vw museum van z'n oude dag kan genieten (mss wel autostadt)
Zou jij hem verkopen of houden? En waarom? Tis wel zonde van deze origineel NL auto...???
Dank voor de feedback.
jetta mk1 '82
08-10-2007, 17:41
is idd heel dubbel !
kan je niet zeggen wat ik zou doen ?
(hollander mode aan)
maar ze betalen er wel goed voor dan neem ik aan ?
(hollander mode uit)
gr. Martijn
He Split,
Tja, moeilijk geval.
Indien je de auto verkoopt aan VW dan ben je er wel zeker van dat ie met liefde wordt opgeknapt en onderhouden (lijkt mij).
Maar het is wel jammer om hem van de hand te doen. Of ze moeten natuurlijk met een leuke vergoeding komen voor de Golf, dan kun je het altijd overwegen.
Hebben ze niks leuks in te ruilen daar ??
Groeten,
LRR
(hollander mode aan)
maar ze betalen er wel goed voor dan neem ik aan ?
(hollander mode ui)
gr. Martijn
Gaat mij hier helemaal niet om het geld, daar zal ik niet veel beter van worden. Is ook niet de bedoeling van deze auto geweest om hem te kopen. Als ik er geld aan had willen verdienen dan had ik deze heel anders tekoop aangeboden en wel meteen na aankoop. Dit dilemma is puur gebaseerd op de zeldzaamheid van het voertuig.
zelf opknapen en houden, en daar showen geen optie?
breadfan83
08-10-2007, 17:45
Ik zou ze in ieder geval goed laten betalen, en / of er misschien een leuke auto voor terug geven.
Aan de andere kant... het is toch wel een bijzonderde auto die je, zoals je zelf al aangaf, niet meer snel tegenkomt.
Valt er niks te regelen zodat de auto van jou blijft èn in het museum komt?
FolkertMk1
08-10-2007, 17:48
ja das wel moeilijk
maar als ie bij vw in nieuwstaat in het museum komt te staan zou ik hem weg doen!!!
jetta mk1 '82
08-10-2007, 17:50
Gaat mij hier helemaal niet om het geld, daar zal ik niet veel beter van worden. Is ook niet de bedoeling van deze auto geweest om hem te kopen. Als ik er geld aan had willen verdienen dan had ik deze heel anders tekoop aangeboden en wel meteen na aankoop. Dit dilemma is puur gebaseerd op de zeldzaamheid van het voertuig.
dat begrijp ik !!
denk dat je voor je zelf moet beslissen wat je er mee wilt !?
hoe is de staat van de auto en ben je van plan hem eventueel op te knappen ?
gr. Martijn
Der Einzer
08-10-2007, 17:53
alleen weg doen als er flink voor betaald wordt en anders lekker zelf houden :D
Christiaan
08-10-2007, 18:03
Op hun kosten laten restaureren, in het museum , maar het "jouw" auto laten :D
En een Volksforum stikker op de achterruit :tongue:
ronnie_v
08-10-2007, 18:06
:goodpost:
G-eert-40
08-10-2007, 18:24
hoe ben je eigenlijk benaderd door volkswagen als ik het vragen mag. is toch wel apart als ze er naar vragen. is wel leuk om dit erbij te vertellen. tenminste, ik ben er wel nieuwsgierig naar :tongue:
als je er zelf veel plezier van hebt, dus ook mee rijdt en zo, zou ik hem houden totdat je er op uit bent gekeken. als ie gestald staat om ooit eens iets mee te doen, zou ik 'm overdragen.
grtz.
ruilen tegen een mk5 gti ofzo?
evilnyntje
08-10-2007, 18:42
Ik zou hem schenken, of iig uit je gemaakte kosten komen. Leuk dat hij zo uniek is dat ze hem willen hebben!
Jurgen Santana
08-10-2007, 18:47
Niet over nadenken, naar het Museum met dat ding!
inderdaad, wat een mooier compliment dan dat jouw golf 1 straks in het vw museum staat!
gewoon ruilen tegen een levenslang abonnement :)
ja en een vermelding van de schenker op het bordje erbij natuurlijk.. of gewoon verpatsen aan die maffe oostenrijker van golfsrudel..
Kun je'm niet uitlenen aan het museum?
Als zij em nou netjes restaureren mogen ze'm een jaar of vijf showen en mag jij er daarna weer rondjes in rijden :D
martijnvanderh
08-10-2007, 19:07
Heb je een foto van de golf?
Weten we waar we over praten.
Als zij hem nou restaureren en in ruil daarvoor dat ding 11 maanden per jaar in bruikleen mogen houden? Ik zou in ieder geval eisen dat hij zn'n NL-kenteken houdt: zovaak zie je geen origineel nederlandse belastingvrije auto!
of deze ruil: zij een gratis Golf, jij een gratis resto voor de BD of de 67???
Jens
ruilen tegen een mk5 gti ofzo?
In dat kader: Naast VW, Audi, Seat en Skoda vallen natuurlijk ook Lamborghini, Bentley en Bugatti onder VAG. En ze leveren motoren aan oa Spyker en Donkervoort. :woowoo:
Voor't geval je een goed onderhandelaar bent :D
Naar het museum met dat ding!
Maar aan de andere kant:
Heb je wel eens gezien wat voor 'golf 1 GTI' ze hier en daar showen?
Niet eens een fatsoenlijke hoedenplank, en met een 16v antenne (avant-le-lettre) uit de auto-style catalogus.
Aan de andere hand: de Polo 1 die afgelopen jaar in Essen stond (Techno Classica) was wel echt om door een ringetje te halen,.. maar helemaal 100% authentiek was ie niet.
hmmm.
Tja. Onder voorwaarden schenken dan maar: Voorwaarde: volledige, en volledig authentieke restauratie of exact zo laten zoals ie nu is. EN op nederlands kenteken!
ronnie_v
08-10-2007, 19:27
Dat het museum je golf wil hebben, geeft al aan, wat voor een uniek exemplaar je hebt. Gewoon zelf klaar maken dat ding, wegdoen kan altijd nog,toch....?
Pedaalemmer
08-10-2007, 19:55
Naar het museum...weet je zeker dat je hem over 20 jaar nog kan zien..altijd een leuk verhaal om aan je kinderen te vertellen..en zorgen voor een oorkonde ofzo voor aan de muur :D
Jurgen Santana
08-10-2007, 20:30
Heb je wel eens gezien wat voor 'golf 1 GTI' ze hier en daar showen?
Niet eens een fatsoenlijke hoedenplank, en met een 16v antenne (avant-le-lettre) uit de auto-style catalogus.
Dan moet je toch eens naar Autostad, daar staat een fabrieksnieuwe.
En vwb dat kentekenverhaal, een auto met NL kenteken en een duitse eigenaar gaat nu eenmaal niet, maar stel dat de auto terug zou komen naar NL krijgt de auto zijn oorspronkelijke kenteken weer terug!!!
Sjoes 85
08-10-2007, 20:36
Gaat dit topic over de blauwe Golf 1 die in januari 1975 op kenteken is gezet?
oftewel de mogelijk nog oudste levende seriegolf aller tijden??
In dat geval ben ik ook zeer benieuwd naar hoe VW lucht heeft gekregen van het bestaan van de auto en de gegevens van de eigenaar.
Daarbij is het maar de vraag of VW de auto gaat restaureren. Een dergelijk unieke auto wordt misschien enkel goed geconserveerd en schaamteloos tentoon gesteld, wie weet..
Houden Split! Het idee is al mooi genoeg dat ze hem willen hebben :D
SlimMasterShady
08-10-2007, 20:42
Inderdaad een dilemma!
Ik zou hem denk ik zelf opknappen/houden en misschien over een paar jaar naar het museum. Maar als ze er veel geld voor geven, zou ik toch wel beginnen te twijfelen (een echte Nederlander he ;))
Tis natuurlijk ook een mooi verhaal aan je kleinkinderen om te vertellen dat een museum interesse had in JOU golf :D maar niet kreeg ;)
Jurgen Santana
08-10-2007, 20:49
In dat geval ben ik ook zeer benieuwd naar hoe VW lucht heeft gekregen van het bestaan van de auto en de gegevens van de eigenaar
Dat is niet zo moeilijk. Als de auto te naam gesteld is kunnen ze daar zo achterkomen.
Het is absoluut niet zo dat ik het ding tekoop heb, dat elke mafklapper dat ding zomaar mag kan kopen voor het juiste bedrag. VW museum deed me gewoon ineens twijfelen omdat het zo apart is en deze golf ook.
Ik denk erover om eens in overleg te gaan en te kijken of ongerestaureerde staat, zoals nu dus, tentoonstellen een mogelijkheid zou zijn. Leuk voorbeeld wat de tand des tijds met een fosielle golf doet, en lekker goeie kope en droge stalling :D
Ding staat wel op een paar bekende internetsites en is inmiddels ook bekend bij de golf1-IG....
Der Typ Siebzehn
08-10-2007, 21:58
Houden, en dan een dikke 3,2L VR6 blok erin mikken :D , zo plat mogelijk(!!!) :woowoo: reusachtige 18" velgen erop :giggle: , Golf 4 of Audi TT dash erin :tongue: , en de auto in een andere kleur laten spuiten van b.v. BMW of Mercedes of evt. Porsche... :redface:
Ik ben eerlijk gezegd blij dat ik niet voor dat dilemma, houden of verkopen aan het VW-Museum, sta.
W.b.t. houden en zelf restaureren, het zal je wel duidelijk zijn dat als je deze auto weer helemaal authentiek wil krijgen, het lang kan gaan duren, de (juiste) onderdelen voor zo`n zulke vroege Golf 1 liggen per slot van rekening niet voor het oprapen, vooral w.b.t. plaatwerk, interieur e.d. is erg moeilijk aan te komen, maar dat kan ook een uitdaging voor je zijn...
En hoe VW die auto bij een evt. verkoop zou gaan restaureren? Geen idee, hopenlijk zo goed en zo authentiek mogelijk. Wat ik denk is dat het hun om het even is of deze auto een origineel `75er NL kenteken heeft of niet...who cares in Duitsland?
Dat je voor deze auto b.v. een gloednieuwe Golf V GTI van hun in ruil krijgt valt te betwijfelen, bij die gedachte zijn anderen al bedrogen uitgekomen: klik... (http://motormarkt-content.sueddeutsche.de/automobil/artikel/568/28540/)en trouwens wat is er zo speciaal aan een Golf V GTI in vergelijking met zo een super zeldzaam oer exemplaar? Wat dus valt te betwijfelen of je er zoiets of überhaupt een nieuwe auto van hun in ruil ervoor terug krijgt...
In dat geval ben ik ook zeer benieuwd naar hoe VW lucht heeft gekregen van het bestaan van de auto en de gegevens van de eigenaar.
Ding staat wel op een paar bekende internetsites en is inmiddels ook bekend bij de golf1-IG....
Inderdaad, ik denk, vermoed, weet het niet zeker, is dat VW er via deze thread (http://www.golf1-ig.de/board/read.php?1,24410) lucht van heeft gekregen, ik weet iig dat iemand van de golf1-IG bij VW werkzaam is en daar op de een of andere manier iets heeft te doen met historische auto´s, kan dus zijn dat ze door die persoon erop attent zijn gemaakt.
Maar nogmaals houden en zelf opknappen of aan het VW museum verkopen, geen idee, ik kan er je helaas geen raad over geven.
Als dat die ancona metallic blauwe is , staat op www.vwvortex.com, met chassisnr en alles.
Als iemand even topic kan posten super, zal ws zelfs schuim onder zijn motorkap hebben.
ja gert heeft hem op vortex gezet, en daar kijkt VW idd ook mee.. je kunt natuurlijk ook vragen of zij willen helpen met de restauratie qua onderdelen en hem dan in bruikleen geven als hij klaar is.,.. ik zou iig even gaan praten over de mogelijkheden,
Wat denk je ervan om hem zelf te restaureren? Of ze moeten met een echt goed bod komen (ik noem een rs4, s6 ofzo :giggle: )
Ik zou hem niet weg doen dat museum wil hem niet voor niks hebben , geen hond zal weten dat die van jou af komt als ze gaan kijken naar die auto.
Nou heb je in ieder geval een auto die het museum graag wil hebben dalijk niet meer en je kan hem nog altijd weg doen.
Ik zeg HOUDEN!!!!!!
mgv Roberto
Het is absoluut niet zo dat ik het ding tekoop heb, dat elke mafklapper dat ding zomaar mag kan kopen voor het juiste bedrag. VW museum deed me gewoon ineens twijfelen omdat het zo apart is en deze golf ook.
Ik denk erover om eens in overleg te gaan en te kijken of ongerestaureerde staat, zoals nu dus, tentoonstellen een mogelijkheid zou zijn. Leuk voorbeeld wat de tand des tijds met een fosielle golf doet, en lekker goeie kope en droge stalling :D
:postpics:
of gewoon verpatsen aan die maffe oostenrijker van golfsrudel..
daar staat mijn 79-er rabbit ook inmiddels... :rolleyes:
Beetlefreak
09-10-2007, 12:18
:postpics:
Zoeken - lezen - klikken :tongue: :tongue:
http://img265.imageshack.us/img265/441/phot0003vo0.jpg
http://img265.imageshack.us/img265/6353/phot0004ht4.jpg
http://img265.imageshack.us/img265/6404/phot0005dw8.jpg
http://img265.imageshack.us/img265/1949/phot0006zc2.jpg
http://img135.imagevenue.com/aAfkjfp01fo1i-4545/loc85/57811_PICT1142_122_85lo.JPG
http://img153.imagevenue.com/aAfkjfp01fo1i-2830/loc1053/57804_PICT1149_122_1053lo.JPG
Lekker opruimen dat hok .. zo heel lang (emotionele binding) heb je hem nog niet,
en volgens mij staat je schuur vol genoeg met -in mijn ogen- leukere projecten ;)
Das het 'nadeel' van internet .. iedereen weet in no-time wat je in bezit hebt, en
belaagd je (on)gevraagd of het te koop is. Of je moet nu zeggen 'hij is niet te koop',
maar zorg dan ook dat alle info van het net afgaat .. krijg je weer een beetje rust :tongue:
Pedaalemmer
09-10-2007, 12:57
Lekker opruimen dat hok .. zo heel lang (emotionele binding) heb je hem nog niet,
en volgens mij staat je schuur vol genoeg met -in mijn ogen- leukere projecten ;)
Das het 'nadeel' van internet .. iedereen weet in no-time wat je in bezit hebt, en
belaagd je (on)gevraagd of het te koop is. Of je moet nu zeggen 'hij is niet te koop',
maar zorg dan ook dat alle info van het net afgaat .. krijg je weer een beetje rust :tongue:
:goodpost:
Dank voor de toch wel redelijk zinnige reakties allemaal hier, ondanks dat ruilen tegen een lambo niet erg realistisch is :)
@ Alain, Tis maar net wat je zelf als leuk gaat beschouwen. Heb inderdaad wel een schuur vol met redelijk unieke wrakken. Feitelijk is deze golf samen met de chassisnummer 10 fox een bijna onvervangbare auto. Een barndoor kom je wel weer tegen, ook wel ouder en in betere staat, en die 67er 1500 (ori NL en fully loaded), 77er 1200J en syncro 16" enka (1 van 34) zal mss ook nog wel lukken.. Tsja lastige is dat het gewoon allemaal slechte (en dus idd HOKKEN) autos zijn...uniek of niet. Misschien eens tijd om het kaf van het koren te gaan scheiden..
je vergeet volgens mij nog een paar 'wrakken' Splitje :rolleyes:
je vergeet volgens mij nog een paar 'wrakken' Splitje :rolleyes:
ken je nagaan...tis ook een 'luxe' probleem dat geef ik toe... :screwy:
Kan me heugen dat er nog een type34, een type3 met 16V en een buggy staan ..
Ook bij mij gaat de bezem erdoor, en in eerste instantie een hoop "gekocht-voor-de-heb" onderdelen. Meeste auto's hier bevinden zich niet echt in verkoop staat, tenminste wil ik nog wat eigen geld terugzien. De RS is nu de eerste die het pand gaat verlaten, en daar heb ik toch wel de nodige naggies (vanaf eind Maart, want toen werd ik benaderd omdat er ooit ergens een foto van op internet gepost was) onrustig van geslapen, maar nu een juiste prijs binnen handbereik ligt wordt het alleen maar makkelijker. Kan met dat geld eindelijk weer eens wat gaan afmaken.
Pedaalemmer
09-10-2007, 15:06
Soms moet je het ene opofferen om het andere te redden :D
auto houden en zelf een museum beginnen geen optie?
auto houden en zelf een museum beginnen geen optie?
:D :thumbup: gekeken naar michel's collectie geen slechte optie :tongue:
Mwoahhh, kijkend naar de staat van de auto en het feit dat je nog meer "opknappertjes" hebt staan zou ik zeggen dat je hem beter naar een museum kunt doen.
Tegen de tijd dat je zin en tijd vrij krijgt om deze aan te pakken is ie zo ver weg dat restaureren een megaklus word.
Heb het wel niet over schenken ;);)
Ik zou hem aan hun verkopen , is idd een appart exemplaar . Mochten hun je het juiste bedrag bieden ....weg doen.
Zou er wel meer voor vragen dan dat jij betaald hebt.
En vergeet niet de brandstof kosten en het kratje pils.
:)
Golf_1_gts
09-10-2007, 22:16
Houden...in een speciale auto moet je gewoon lekker rijden en plezier van hebben. Zoiets moet niet liggen te verstoffen in een museum.
lekker rijden? dit ding is nog vele duizenden euro's van lekker rijden verwijderd...
evilnyntje
09-10-2007, 22:38
lekker rijden? dit ding is nog vele duizenden euro's van lekker rijden verwijderd...
Nee man, ratlook is hip, choppen en rijden die hap.
Ik zou hem in ieder geval in een dusdanige staat laten dat het museum er evt. in de toekomst nog wel wat mee kan aanvangen!
Ik zou hem in ieder geval in een dusdanige staat laten dat het museum er evt. in de toekomst nog wel wat mee kan aanvangen!
Precies, maar standaard is zo'n ding niet om aan te gluren (mijn mening), zelfde geldt voor je nummer10 Fox. Ze worden pas leuk met een beetje verlaging en andere wielen, maar dat doe je dan weer niet omdat zo'n hok zo zeldzaam is .. lekker opruimen Split, en als je dan zo nodig een Golf1 wilt, is er zat aanbod in met bouwjaren waarbij het voor de 'bewaar'waarde niet veel uitmaakt wat er op of aan zit :D
maniacmark
10-10-2007, 13:14
ik ken nog een verhaal van een man die beweerde een auto te hebben die niet in autostadt stond
een santana gl5 oid
volgens vw kon dat niet. Toen het toch zo bleek was het aanbod er om een nieuwe passat uit te zoeken in ruil voor de santana. Heeft hij toen niet gedaan. Hij rijdt er nog mee rond :)
Golf_1_gts
10-10-2007, 13:16
ik ken nog een verhaal van een man die beweerde een auto te hebben die niet in autostadt stond
een santana gl5 oid
volgens vw kon dat niet. Toen het toch zo bleek was het aanbod er om een nieuwe passat uit te zoeken in ruil voor de santana. Heeft hij toen niet gedaan. Hij rijdt er nog mee rond :)
En terecht :thumbup:
Der Typ Siebzehn
10-10-2007, 15:44
Die auto hoort toch eigenlijk gewoon thuis in het museum, het is een van de allereerst geproduceerde exemplaren ooit, van de eerste 2000stuks zelfs, no. 1883 om precies te zijn, het is dus niet zomaar een "hok", of een `83er waar er nog wel wat van zijn en waar je nog gewoon wat voor de fun mee kan rijden, die auto heeft gewoon teveel historische waarde, het is dus misschien toch beter dat je die auto aan het VW-Museum gaat verkopen, maar vóór afdracht aan hun wél goed laten uitbetalen ;)
P.s. gooi die vraag in het engels ook eens even op in dat andere, duitse forum, kijken wat ze daar zeggen ;)
Jurgen Santana
10-10-2007, 16:45
een santana gl5 oid
Santana GL5 heb ik ook, maar denk dat ze in WOB liever de GX5 neerzetten. Net wat esclusiever. Check de PVW maar;)
Dus Jurgen, wanneer je een nieuwe Passat wilt, breng je hem maar naar het museum :D
steven16v
10-10-2007, 17:00
Dit is een moeilijke vraag. Ik weet hoe lang ik naar mijn 74er golf heb lopen zoeken voordat ik er 1tje had gevonden.
Ik zou het een eer vinden als een vw-museum mij zou vragen of ze mijn auto in het museum mochten zetten. Maar ik zou er heel lang en heel diep over na moeten denken.
Sjoes 85
10-10-2007, 18:09
Kort samengevat:
deze auto verdient het om behouden te worden en in originele staat gekoesterd en behouden te worden (en uiteraard tip top gerestaureerd). De enige win-win situatie voor Split52 en het museum is naar mijn mening als split samen met VW de auto onder handen neemt, tot een volledige restauratie. Misschien kan VW nog aan authentieke onderdelen komen, of de aanschaf van dure delen voor een deel sponsoren. Als de auto dan gerestaureerd is, mogen ze hem 10 jaar lang in het museum zetten. Daarna is ie weer geheel van Split52.
Daarna kun je altijd nog kijken om de auto voorgoed te verkopen aan VW, dan wel zelf houden.
Zoeken - lezen - klikken :tongue: :tongue:
http://img265.imageshack.us/img265/441/phot0003vo0.jpg
http://img265.imageshack.us/img265/6353/phot0004ht4.jpg
http://img265.imageshack.us/img265/6404/phot0005dw8.jpg
http://img265.imageshack.us/img265/1949/phot0006zc2.jpg
http://img135.imagevenue.com/aAfkjfp01fo1i-4545/loc85/57811_PICT1142_122_85lo.JPG
http://img153.imagevenue.com/aAfkjfp01fo1i-2830/loc1053/57804_PICT1149_122_1053lo.JPG
oh deze...
gewoon wegdoen man, tegen de tijd dat deze weer in mooie en nette staat is, ben je a: een hele boel tijd en b: een hele boel geld verder.
en wat ik voor mezelf wel interessant vind of de kosten van de restauratie wel opwegen tegen een (verkoop)waarde van de golf als ie af is.
persoonlijk denk ik van niet, tenminste als ik die basis zo bekijk.
en ik zag in je rijtje wel andere auto's voorbij ,waar ik liever mn energie in stak.
ondanks dat een golf 1 nog steeds een van m'n favorieten is.
Pedaalemmer
11-10-2007, 07:28
Is ie nog niet weg? :D
steven16v
11-10-2007, 08:09
Zie ik het verkeerd of heeft deze niet eens een swallow paneel. Zal er wel later in gezet zijn.
Golf 1979
12-10-2007, 17:52
helder gedacht rob mooie naam trouwens
kiwi-gti
13-10-2007, 16:38
Voor mij zou de afweging zijn:
of volledig restaureren en in absolute nieuwstaat en geheel origineel maken
( een unieke auto enkel in de schuur laten staan is ook zonde, een gerestaureerde waar iedereen op evenementen van kan genieten daarentegen... )
of richting VW museum, en dan genieten van het feit dat 'jouw' golf daar staat.
Wat denk je ervan om hem zelf te restaureren? Of ze moeten met een echt goed bod komen (ik noem een rs4, s6 ofzo :giggle: )
Denk je echt dat zulke bedragen gaan betalen voor deze wagen? :screwy:
Denk je echt dat zulke bedragen gaan betalen voor deze wagen? :screwy:
Een veel betere vraag (al zeg ik het zelf :D ):
Weet je al wat je doet met de Golf?
We lijken het met z'n allen misschien haast vergeten, maar zijn toch vast wel erg benieuwd ;)
Tsja ik ken je collectie en tjsa, keuzes moet je zelf maken maar ik had 'em toch weggedaan, voor het golfje een goed tehuis daar in wolfsburg! Heb je daar ook stalling ;-) Succes met de keuze!
Hoe zit het hier nou mee?
Nu is er ook weer een ander topique
dat topic was eerst kilootje...
Zodra er geschoten wordt horen jullie het!
vraag me af wat de mensen van vw presies willen michel ?
wat willen ze er presies mee .
wil VW museum GMbh ,de eigenaar worden ...of mag jij dat ook blijven ......
wat zijn de opties ?
Als t je toch niet om t geld gaat, verpats
hem dan gewoon aant museum :) Voor een
klein beetje meer dan wat je er voor hebt
gegeven uiteraard...
Zoals ik het hier lees heb je er zelf toch geen
tijd voor ;)
sprak vanavond voor het eerst sinds 13 jaar weer met mijn broer..
zijn mk1 gti zilveren staat ook in het museum.
sprak vanavond voor het eerst sinds 13 jaar weer met mijn broer..
zijn mk1 gti zilveren staat ook in het museum.
Is hij er ook beter van geworden? goeie deal?
gewoon de handelsprijs betaald meen ik.
13 jaar en meteen over VW :rock:
eh.. ja daar kwam het wel op neer... was om het een beetje luchtig te houden..
dat topic was eerst kilootje...
Zodra er geschoten wordt horen jullie het!
niks kilootje zeg maar gerust 99 kilo bij 2 mtr :tongue:
eh.. ja daar kwam het wel op neer... was om het een beetje luchtig te houden..
Rijdt zijn cabrio al? :D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.