Log in

View Full Version : tjah sommige mensen kijken niet verder dan......

borisgti
06-09-2007, 19:18
idd neus langer is

ging ik vanmiddag richting me auto zag ik een vreemd lelijk misbaksel wat sommige mensen nog een auto durven te noemen met 2 lekke banden staan.

toen ik ff beter keek zag ik dat de kunstenaar het heeft kunnen presteren om het blik over een betonnen paal heen te vouwen met als gevolg dat deze muuuuur vast stond

foto zegt genoeg volgens mij
http://i40.photobucket.com/albums/e243/borisgti/Afb004-1.jpg

voor de duidelijkheid zo'n grijze paal staat dus naast het rechter voorwiel

:lol:

Erik
06-09-2007, 19:22
Ohhh is niet de eerste, tijd terug bij een bioscoop in Belgie voruwtje in een golf 4 cabrio. Rijd zo over een iets kleiner blok heen.
Had ze niet gezien :rolleyes:, flinke klap van het blok tegen de bumper. Hebben ze met 5 man de auto voor op kunnen tillen omdat het blok vast zat zoals op de foto. :chair:

RubenD
06-09-2007, 19:32
Whaha, geweldig gewoon. Doet me gelijk denken aan het een verhaal op VWVortex.com, er was zelfs een voorpagina artikel voor geschreven.

De eerste Mk3 Cabrio VR6 in Amerika hadden ze gebouwd. Een van de eigenaren van het bedrijf ging er mee naar het tennispark. Toen hij weer naar huis ging liepen er net een paar leuke dames de poort uit. Hij wilde daar wel snel even heen rijden om te showen. Alleen dat vooruit rijden lukte niet zo best....

:redface:

breadfan83
07-09-2007, 14:52
Maar waarom zijn die banden lek? :confused:

Lexo
07-09-2007, 14:55
Dat leek zo omdat de rechterlant op die paal rust en dus hoger staat!

jetta mk1 '82
07-09-2007, 19:06
reed pas achter een oldtimer (merk ???) en die man stapt uit en loopt om zijn auto heen.
wat blijkt hij had een stalen bol over het hoofd gezien !?

gr. Martijn

Berserker
07-09-2007, 19:24
Dat leek zo omdat de rechterlant op die paal rust en dus hoger staat!
En daarom zijn de banden lek? :D

Auke
12-09-2007, 17:22
http://www.volksforum.com/albums/files/5/8/6/0/autogeparkeerdopsteen.jpg :screwy: