View Full Version : Wat doe je op zaterdagnacht...
1. Je gaat drinken
2. Je neemt er een paar teveel
3. Je fantasie slaat op hol en alle 2 de hersencellen van de desbetreffende persoon vatten het idee op om naar het treinstation te gaan om daar eens een paar autoruiten kapot te rammen van een nietsvermoedende autoliefhebber.
http://www.waldnet.nl/nieuws.php?id=18402
Zo vond ik mijn auto vandaag op internet en ben morgen pas in de mogelijkheid hem op te halen ( ben doordeweek in Groningen op kamers) Baal er echt heel erg van... zo zinloos en het kost met weer geld en tijd.
maartenunplukt
26-08-2007, 22:45
godver je zal je auto zo maar op internet vinden!
Hopenlijk kan je de schade vergoed krijgen, succes ermee!
Wow dat is balen, je kan toch wel gewoon savonds ff op en neer reizen? zou ik wel doen iig!
Ennem, knap van de politie dat die kan zeggen dat er verder niets uit de auto's is gestolen! Hoe moeten ze dat nou weer weten :S
breadfan83
26-08-2007, 22:53
Ik snap zo'n volk echt niet.
Wat hebben ze daar nou in vredesnaam aan. Dat ze verdomme met hun knoken van andermans spullen afblijven.
Dennis@polo86c.nl
26-08-2007, 23:03
Ben je lekker mee... :screwy:
Heb waarschijnlijk nog wel een setje ruiten voor je, kun je zo komen halen.
Of ruilen tegen een fiets? Daar mis ik er sinds dit weekend 3 (!) van :mad: :eek:
martiepartie
26-08-2007, 23:05
lekker weekendje daar in het Noorden...
Ben je lekker mee... :screwy:
Heb waarschijnlijk nog wel een setje ruiten voor je, kun je zo komen halen.
Of ruilen tegen een fiets? Daar mis ik er sinds dit weekend 3 (!) van :mad: :eek:
Ja ben echt goed pissig maar dat zou echt super wezen. Had net voor donderdag ook weer een APK afspraak die ik nu moet verzetten. Ga zo me de trein van 10uur richting m'n auto, ik hoop zo dat er verder geen schade is... Als ze ook een paar deuken erin hebben gemeppt of nog erger een koplamp ofzo hebben geraakt ben ik nog verder van huis.
(btw, hebben ze die fietsen bij jouw sleutelplek vandaan gehaald?)
martiepartie
27-08-2007, 09:14
hopen dat het bij de ruiten gebleven is.
Waarborgfonds raadplegen? Politie heeft er ook melding van gemaakt, misschien dat je nog een schamele vergoeding kan krijgen..
Blijft kut natuurlijk. APK voor donderdag gaat wel lukken! Raampjes wisselen moet in een ochtend (met koffie!) makkelijk kunnen.
Waar laat je hem keuren? Schokker schijnt wel OK en makkelijk te zijn, maar de Speedy is wel erg goedkoop (15,-). Ben wel benieuwd naar dit soort info!
SlimMasterShady
27-08-2007, 09:50
Zo dat is wel K*T voor je!!!
Hoop voor je dat er verder geen schade is!
G-eert-40
27-08-2007, 11:44
damn wat is dit klote zeg. en vooral als je het zelf op internet moet ontdekken. klote van glas is dat het overal in gaat zitten. hoop voor je dat ie verder onbeschadigd is.
Yo thnx voor het medeleven ;)
Heb m'n auto opgehaald en het is gelukkig alleen het zijruit, de rest is kennelijk van de flits van de camera op de foto. Anyway, de politie had het niet bij het rechte eind want mijn autopapieren zijn eruit gestolen. Normaal heb ik ze ALTIJD bij me maar dit keer toevallig niet. Balen dus: geen apk want ik moet eerst weer papieren in huis hebben en nieuwe platen. Papieren: 30E platen: geen idee
Zal vanmiddag even het formulier ophalen bij de postbank om aan te geven dat ze gestolen zijn. Heb vanochtend al aangifte gedaan bij de politie.
De sloten van mijn bestuurdersdeur en kofferbak zijn ook geforceerd maar werken nog wel (ziet er kut uit) en het ruit is ingegooid waarschijnlijk met een baksteen welke sporen nog op mijn bijrijdersstoel zitten.
@ Dennis: Zou je misschien je nummer nog eens kunnen PMen? Neem graag een ruitje van je over en kan dan meteen even je veren terug pasen.
Hmm dat is wel kut zo, maar als je autopapieren gestolen zijn moet je dus nieuwe platen aanvragen?
Staat de auto bij jou huis dan?
zo balen man steeds meer lypo's hier op de aardbodem... kloothommels...
sterkte dermee man...
breadfan83
27-08-2007, 17:38
Stond hier in de buurt nog een Jetta 1 op de sloop, met de zijruiten en achterruit nog in orde.
Als je d'r belang bij hebt laat je maar effe wat weten.
Pedaalemmer
27-08-2007, 18:00
Waarom in hemelsnaam de papieren jatten? Echt een klotestreek!
martiepartie
27-08-2007, 18:14
is een polo sedan, geen jetta.
Zelfs als je je deel3 kwijt bent moet je nieuwe papieren aanvragen+nieuwe platen.
Burocratie noemen ze dat..
Toen ik mijn golf ging kopen was de sjeriff zijn deel3 kwijt. Heb ik ook 1.5 week gewacht op nieuwe papieren en twee platen.
Platen kosten ong. 10 euro per stuk. De papieren waren idd. 29,50.
Succes er mee. Gelukkig werken je sloten nog wel. Bij een classic is het behoorlijk kut om een kofferbak open te maken als het slot stuk is..
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.