View Full Version : Hoe denken jullie over verwijderen deurgrepen
kawouter
18-06-2007, 21:33
Ik heb even een vraagje,
Hoe denken jullie over het verwijderen van de deurgrepen en sloten?
Dus volledig strakke deuren te openen met een klein knopje in de spiegel zodra hij van het slot af is.
Zo wilde ik het eigenlijk gaan maken.
Hoe zit dat met bijvoorbeeld APK en strafbaarheid.
En dan natuurlijk ook de achterklep zonder sloten en logo's.
Graag jullie mening.
Gr. Kawouter
rallye16vt
18-06-2007, 21:39
Ik mis altijd iets als ik naar greeploze auto"s kijk........ ja grepen zullen ze zeggen :)
Jammer zeg ik :screwy:
Jazzblue
18-06-2007, 21:46
Ik vind het ook niks, hou meer van origineel:d.
Joey_G40
18-06-2007, 22:43
Vind het er niet uit zien bij een polo doe dan andere klinken erin ofzo das wel weer mooi
GerardMkIIVR6
19-06-2007, 11:19
Wat jezelf mooi vindt.
Daar gaat het toch om of maak je de auto voor iemand anders :S
Jazzblue
19-06-2007, 11:21
Dat is uiteindelijk altijd zo toch? Maar een mening van iemand anders kan er wel voor zorgen dat je bijvoorbeeld niet meer twijfeld ofzo;).
is dit niet iets? :cool:
http://www.dub05.com/IMG_7165.JPG
tot aan de eerste lege batterij/kapot pompje/loscontact/kabelbreuk is alles leuk ,,,,,, ;)
Berserker
19-06-2007, 12:19
tot aan de eerste lege batterij/kapot pompje/loscontact/kabelbreuk is alles leuk ,,,,,, ;)
En daarom, doe eens origineel, verwijder de hele deur:
http://www.polo86c.nl/iB_html/uploads/post-4-57694-derby_trailer.JPG
kawouter
19-06-2007, 12:25
Ik heb idd al naar de porsche handgrepen gekeken. Zijn op zich wel heel mooi maar ik wil eigenlijk dan ook geen slotje er in. Helemaal strak.
Zijn die er?
polopower
19-06-2007, 12:38
In de bovenstaande zit ook geen slotje als je goed kijkt ;)
Chr-ome Weber
19-06-2007, 13:10
ik heb zelf ook strakke deuren, op zich is het fijn niemand die je nog een schroevendraaier onder de klink zet :eek: Maar van de ene kant in de winter blijfen je deuren nog wel eens plakken :D Het blijft uiteindelijk toch je eigen keus of je het mooi vind of niet ;)
kawouter
19-06-2007, 14:00
In de bovenstaande zit ook geen slotje als je goed kijkt ;)
Nee daar zitten alleen de slot gaten. Die moeten dan natuurlijk ook dicht.
De Limburger
19-06-2007, 20:25
ik vindt he origineel mooi of gewoon setje audi klinken er in is veel strakker kun je ook krijgen zonder slotje en dan ombouwen naar centraal maar inderdaad als je accu leeg is door bijv. ("belachelijk veel audio er in te hebben") of iets anders dan sta je daar mooi te kijken, gewoon origineel houden.. is het beste. alarm werkt anders ook goed om je auto te beveiligen.
gr polo-power.
ach als je je achterklep normaal houd is een lege accu ook wel te overleven hoor.
PJVL_G60
19-06-2007, 21:56
ach als je je achterklep normaal houd is een lege accu ook wel te overleven hoor.
:iamwithst
Edition-Blue
20-06-2007, 09:16
Persoonlijk zou ik het niet doen.
Meestal na een tijdje zie je het altijd weer.
De Limburger
21-06-2007, 16:17
ja zeker blijf je het zien of je moet ze vertinnen dan zie je het niet meer aangezien dat niet uit zet bij warmte.. plamuur doet dat namenlijk wel..
gr ronnie
Franky B
25-06-2007, 16:21
Persoonlijk vind ik het wel erg mooi. hoe strakker hoe beter! Ik heb het zelf dan ook bij mijn deuren en kofferklep gedaan.
Ik raad je wel aan om de boel goed te vertinnen. anders ga je het inderdaad na verloop van tijd zien. (zoals hierboven genoemd)
Kheb helaas geen foto's... kzit nog steeds op die verrekte spuiter te wachten :(
check anders mn link ff daar staan wel wat foto's van het ongespoten verhaal.
veel succes met je keuze!
kawouter
25-06-2007, 16:33
Frank wat heb jij allemaal strak gemaakt?
De kofferklep
De deuren
de bumpers
ook een ronde tank klep??
Ik hoop snel foto's te zien.
Gr.
Franky B
25-06-2007, 22:28
had je al bij mijn project gekeken? in derdaad de kofferklep, bumpers, deuren.... geen ronde tankklep. daar had ik nog niet eens over na gedacht :) Heb vandaag nog met de spuiter gebeld, met een btje mazzel aan het eind van deze week kan ik eindelijk foto's plaatsen van het gespoten resultaat :D maarjah dat zegt mn spuiter al 3 weken....
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.