View Full Version : Gezocht stalen wielen polo foto
Polo_coupe
06-03-2007, 19:49
Hey
Ik heb hier 5 originele polo 86c wielen liggen. Die met die 5spaaks plastic doppen. Ik zie die eigelijk nooit verbreed. T lijkt me erg vet om op die wielen te rijden, maar zijn er mensen die daar mee rijden of foto's ervan? Dan weet ik waar in ong aan begin
Gr Henri
Doen, ik heb ooit een kennis die dat ook op zijn polo had! Heel gaaf staat dat!
ik zou het ook doen hoor :)
Polo_coupe
07-03-2007, 19:37
T lijkt mij ook super vet omdat niemand t heeft. Nou als k een xtje geld over hou ga ik maar is langs mik v/d Veen.
ik vinkeveen verbeden ze het voor 17 euro per velg als ik me niet in de prijs vergis.. was toen iig de prijs toen ik het deed, 2 jaar terug ofzo
Polo_coupe
07-03-2007, 20:10
welke adressen zijn er om wielen te vebreden?
nou zoiezo die ene die ik net zeg, heb daarvan wel een nummer voor je als je wilt.. weet alleen niet waar je woont dus of het ver rijden is weet ik niet
Polo_coupe
07-03-2007, 20:35
Ik woon in veenendaal. 30KM onder utrecht. Maar k wil wel een stukkie rijden voor vette wielen. Doen hun ook een beetje in de avond uren klussen?
vinkeveen ligt tussen utrecht en amsterdam als ik het me nog goed herinner dus zo ver zel het niet zijn denk ik :)
En ik kon alleen in de avond trerecht dus als ze dat nog steeds doen zit je goed :)
ik had die wielen onder de cabrio ;) Alleen had ik niet die plastic kappen erop... Er is een belgische golf 1 (lichtblauwe) die heeft ze ook en met kappen erop!
De Limburger
08-03-2007, 19:10
Hey
Ik heb hier 5 originele polo 86c wielen liggen. Die met die 5spaaks plastic doppen. Ik zie die eigelijk nooit verbreed. T lijkt me erg vet om op die wielen te rijden, maar zijn er mensen die daar mee rijden of foto's ervan? Dan weet ik waar in ong aan begin
Gr Henri
ik heb zelf binnenkort verbreed staal er onder da`s dan te zien hier op het forum
voor 7.5J achter 8.5J
gr ronnie..
ik vinkeveen verbeden ze het voor 17 euro per velg als ik me niet in de prijs vergis.. was toen iig de prijs toen ik het deed, 2 jaar terug ofzo
ja alleen ik heb al 2x gehad dat er 2 velgen lek waren op de las. dus laten spuiten en al. toen moest ik weer lassen dus de lak weer naar de klote. :mad:
SpiderClass
26-01-2008, 18:28
Ik heb ook verbreedstaal voor me 86-er coupetje, helaas (nog) geen foto van..
evilnyntje
26-01-2008, 19:04
Ik had ze in 2001 tot dat Melly ze kocht ergens in ik meen 2006?
http://www.volksforum.com/albums/files/1/5/g1.jpg
7J voor meen ik en 8J achter.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.