View Full Version : garagedeur gezocht
Ja nu even wat anders maar indirect wel aan VW gerelateerd, ik ben voor mijn nieuwe garage op zoek naar een sectionaal/overhead deur in de breedte van 350 a 400cm.
hoogte is veelal in te korten maar 250cm hoog is de hoogte die ik zoek.
heeft of weet iemand wat of heeft iemand een 'adresje' waar zoiets te vinden is. Op MP heb ik al gekeken ja!
Alvast bedankt voor je reactie,
mvg Jan Willem
06-14901321
Baldrimmer
09-02-2007, 21:06
Doe eens een foto van wat een overhead deur is Janus Wullem .
Waarschijnlijk heb ik er geen maar ben ook aan het nadenken over een andere garagedeur
jan -willen
ik ben leverancier van sectionaaldeuren,kan wel even voor je kijken wat het ongeveer kost,zijn kwaliteits deuren,evt met elektrische aandrijving en montage,of zonder :D
http://www.multisign.nl/img/overhead_2.jpg
hé rimmeister hierbij een plaatje (doet meer dan een praatje), 't is dus zeg maar een grote roldeur, 'normale' garagedeuren die zijn veelal niet zo breed, en wat nog erger is niet zo hoog... als ik met m'n T3 met huif (2,25m) de garage in wil dan is het wel handig dat je dan niet de gevel meeneemt.
@ Menno, ik ben benieuwd, ik stuur je wel even een PM
Baldrimmer
10-02-2007, 13:47
Tis RiMMMeister ;)
Ok goed om te weten wat het is .
Ik vrees alleen met grote vrezen dat een deur als deze buiten het budget gaat vallen of we moeten een 2de hypotheek nemen .
Mijn vorige baas levert ze ook. Ik heb 3 jaar die dingen gemonteerd. 2e hands heeft ie ook vast wel liggen.
www.stroosma.com Zit in Kortehemmen (Drachten)
Als je een duer gaat inkorten of smaller maken dan zit je ook met de veerspanning van de deur. De veren zijn berekend op het gewicht van de deur. Meestal kun je het oplossen door wat spanning eraf te halen maar soms werkt dat ook niet.
Of hij gaat heel snel open en zwaar dicht of net weer anders om. Denk daar even om.
Ja een nieuwe is vrij prijzig, 2e hands kun je voor zo'n 700 euro wel wat vinden, maar dan kun je niet teveel eisen stellen. Goede tip bdw over het inkorten van die deur, erg bruikbaar!
Berserker
11-02-2007, 11:43
Gister opt werk de loods gesloopt, zo met de minigraver erdoorheen gegaan...
Ik vond t zonde andere vonden t leuk, was perfect voor je geweest, maar ze gooien alles liever weg dan iemand er een plezier mee te doen... :(
ja had wat geweest maar goed, too late! Je gaat toevallig volgende week niet weer een loods slopen?
vwmk2driver
11-02-2007, 12:30
misschien iets om wat centen te besparen waarom maak je niet gewoon zelf 2 open slaande deuren of 1 grote deur.
van hout en staal kun je wat mooi's maken hoor..
maniacmark
11-02-2007, 13:31
zou dit eigenlijk niet bij onderdelen te koop gevraagd moeten staan in plaats van auto's te koop gevraagd?
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.