View Full Version : Wie kan laswerk beoordelen?
Patrick86
08-01-2007, 12:04
Wie kan mij het laswerk op de volgende foto's beoordelen?
Lijkt dit een goede basis? Of is het laswerk matig tot slecht?
Vraagprijs is 700 euro. Graag jullie mening. Het is een 1200.
http://home.wanadoo.nl/patrickrijks/kever
moeilijk te bekijken, zie wel dat de roest al weer begint omdat de lassen slecht behandeld zijn?
maar ja 700,- is natuurlijk niet veel geld als ie verder gelast is, en compleet.
Met de nadruk op 'en compleet' inderdaad.
Er is (naar mijn mening) niks irritanters dan iemand anders z'n drama weer bij elkaar scharrelen. Of iemand anders z'n prutsige laswerk fixen....
Het ziet er in ieder geval naar uit dat het allemaal een tijd geleden al is uitgevoerd, want alle lassen roesten inderdaad al zoals HJ zegt. Ziet er op zich niet gek uit, is niet het mooiste werk wat ik ooit gezien heb maar zeeeeeker niet het slechtste :tounge:.
Leuke opendir op je site trouwens :D
Martijn65
08-01-2007, 12:27
ziet er goed uit op het eerste gezicht. Tis maar net waar je je standaard van afwerking legt.. maar eerst maar eens alles naar de straler brengen, wereld van verschil en je weet wat je hebt.
Patrick86
08-01-2007, 12:34
Met de nadruk op 'en compleet' inderdaad.
Er is (naar mijn mening) niks irritanters dan iemand anders z'n drama weer bij elkaar scharrelen. Of iemand anders z'n prutsige laswerk fixen....
Het ziet er in ieder geval naar uit dat het allemaal een tijd geleden al is uitgevoerd, want alle lassen roesten inderdaad al zoals HJ zegt. Ziet er op zich niet gek uit, is niet het mooiste werk wat ik ooit gezien heb maar zeeeeeker niet het slechtste :tounge:.
Leuke opendir op je site trouwens :D
Het is maar een webspace van de adsl-provider waar niet meer dan enkel wat foto's op staan! :D
www.vwgolf-info.nl zit wat beter in elkaar ;)
Maar het laswerk is dus volgens jullie niet van een prutser die wat heeft liggen prutsen?! Huidige eigenaar wil er vanaf omdat hij gaat verhuizen en de auto nergens meer kwijt kan..
Auto is met kenteken en naar zeggen van eigenaar compleet. Of de motor loopt weet hij niet..
Maar gewoon doen dan.. of wat zeggen jullie?
Lastig te zien van de foto's, maar ik denk dat je echt wel wat van dat laswerk opnieuw moet doen. Het wordt er niet beter op als je het onbehandeld laat, gaat gewoon weer roesten. En van de foto's te zien zijn er aardig wat onbehandelde lasnaden...
LIjkt me een behoorlijk project, als je zelf het een en ander kan (ook qua plaatwerk) is het wel te doen natuurlijk.
Golf_1_gts
08-01-2007, 14:28
"Helaas, de datalimiet van deze homepage is voor vandaag overschreden. De pagina zal na middernacht weer beschikbaar zijn."
:D
Komt doordat iedereen die .bmp van patrick's vriendin zit te downen :)
Martijn65
08-01-2007, 14:49
maar ik denk dat je echt wel wat van dat laswerk opnieuw moet doen. Het wordt er niet beter op als je het onbehandeld laat, gaat gewoon weer roesten. En van de foto's te zien zijn er aardig wat onbehandelde lasnaden...
Echt niet nodig.. stralen en het is weer schoon.
Zo, een Kever! Dat is wel heel wat anders als een Polo of Golf! Kan de foto's niet meer zien. Ben wel benieuwd!
Patrick86
08-01-2007, 16:04
Ja, balen van dat datalimiet..
Morgen weer een dag he!
Vanavond naar de plaatwerker en kijken wat die ervan zegt. Lassen besteed ik uit. Er komen namelijk andere spatborden op, andere kleppen en andere bumpers als alles door gaat.. :)
Waar vind ik de originele kleurcodes van de kevers?
Martijn65
09-01-2007, 00:18
astu: http://www.wolfsburgwest.com/colors/colorchrt.cfm
Baldrimmer
09-01-2007, 07:54
Komt doordat iedereen die .bmp van patrick's vriendin zit te downen :)
Is dat een Mc Nuggets ? :D
volgens mij een slagroomsoesje.. ;)
Jurgen Santana
12-01-2007, 18:41
Volgens mij heeft ze er een stuk vanaf gebeten;)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.