Log in

View Full Version : iemand naar slayer toe in den bosch, baroniehal?

G-eert-40
20-10-2006, 19:47
ben eens benieuwd of iemand er naar toe is en hoe het was. was weer eens te laat met kaarten te regelen. en zag vandaag dat iron maiden in den bosch op 27-11-2006 ook al uitverkocht is :mad: :mad: maiden the best :rock:

Der Typ Siebzehn
21-10-2006, 12:31
Slayer was gisteren (vrijdag 20-10) in den bosch? Dan was ook ik te laat met kaarten regelen, sterker, ik wist helemaal niet eens dat ze er op de 20ste oktober een concert zouden geven, jammer, zou er graag heen zijn gegaan!

(B)ruud
21-10-2006, 18:27
die speelde in de brabanthallen...

THE UNHOLY ALLIANCE, CHAPTER II :rock:

Onze drummer was er geweest...ik ga hem morge zeker vragen hoe ut was geweest... :D

Greetz Ruud

G-eert-40
22-10-2006, 20:17
en de drummer nog gesproken? maar ik ga ervan uit dat het goed is geweest...slayer is altijd gaaf :D :rock:

Der Typ Siebzehn
22-10-2006, 20:24
slayer is altijd gaaf :D :rock:

niet altijd, helaas..... :(

G-eert-40
22-10-2006, 20:30
niet altijd, helaas..... :(

vertel...een keer afgezegd zeker?

Der Typ Siebzehn
22-10-2006, 20:47
vertel...een keer afgezegd zeker?

nee, niet afgezegd, verleden jaar heb ik ze voor de eerste (en tot nu toe enige keer, dat wel) keer gezien op "Fields of Rock" in Nijmegen, ze hadden hun optreden ná een te gek Motörhead :rock:, misschien dat ze me daarom een beetje zijn tegengevallen, ik weet het niet, of dat ze van de eerste drie klassieker´s alleen maar "Postmortem" en aansluitend "Reign in Blood"(of is het nu Raining blood?) gespeeld hebben, de rest alleen maar van latere albums, die me toch minder aanstaan, tot nu toe, Christ Illusion is weer een te gek album. Als ik ze in Den Bosch had kunnen zien hadden ze zich dus ook kunnen revancheren bij mij voor "Fields of Rock" :D .

G-eert-40
22-10-2006, 20:53
ja na een show met lemming valt alles tegen :D ben ook erg benieuwd naar die nieuwe cd van slayer, heb inderdaad gehoord dat het weer de oude style is! hard, bruut en gewoon slayer :rock: het album 'god hates us all' was inderdaad maar matig!

btw motorhead heeft ook een nieuw album toch?

Der Typ Siebzehn
22-10-2006, 21:01
Ja, Motörhead heeft ook een nieuw album, dat heb ik al in mijn bezit, net zoals de nieuwe van Slayer trouwens. De nieuwe Slayer is inderdaad weer oude stijl, dus bruut, en Motörhead, tja Motörhead is ook weer op de goede weg, hun vorig album "Inferno" was trouwens ook goed, na matige eerdere albums.

Golf_1_gts
22-10-2006, 21:20
Raining Blood is het btw ;)

G-eert-40
22-10-2006, 21:23
reign in blood heet het album uit '86 ;)

(B)ruud
23-10-2006, 14:35
en de drummer nog gesproken?
Heb um gisteren nog gesproken ja..
Hij vond het VET :rock: Was de volgende dag geen fl*kker meer waard :D :D

Greetz Ruud

breadfan83
23-10-2006, 14:52
Slayer een keer gezien, op Graspop in Dessel België, erg goed optreden, en nog de plectrum van Kerry King d'r aan overgehouden. :D Kwispel!

Motörhead en Iron Maiden op datzelfde festival gezien, Maiden zelfs twee keer als ik me goed herriner. En dat is ook erg goed bevallen.

Helaas zijn de centen effe op, anders waren we ook naar Slayer hier in NL geweest.

maartenunplukt
23-10-2006, 15:08
Slayer? Dat roep ik in dronke buien door de kroeg als ze weerres kutmuziek staan te draaien.

breadfan83
23-10-2006, 15:36
Slayer? Dat roep ik in dronke buien door de kroeg als ze weerres kutmuziek staan te draaien.

Dan roep ik meestal: WAT STAAN JULLIE WEERES KUTMUZIEK TE DRAAIEN!!!

G-eert-40
23-10-2006, 17:31
zowieso schreeuwen in de kroeg is altijd goed hahha :)

Edward
23-10-2006, 17:40
afgelopen zondag was Napalm Death in Haarlem....wat collega's van me zijn geweest, iedereen had vrij behalve 1...de sukkel....wat een LIJK zeg!

Golf_1_gts
23-10-2006, 21:40
reign in blood heet het album uit '86 ;)

Album: Reign in Blood
Nummer: Raining Blood

http://img.villagephotos.com/p/2004-7/787105/slayer_reign_in_blood_back.jpg

:)

G-eert-40
24-10-2006, 17:02
jaren '80 metal groeps knuffel :rock: gheghe

Arno
24-11-2006, 20:51
Maarre die gasten van slayer die zullen nu ook zo zoetjes aan richting de 50 jaar gaan is het niet?

Der Typ Siebzehn
26-11-2006, 12:09
Maarre die gasten van slayer die zullen nu ook zo zoetjes aan richting de 50 jaar gaan is het niet?

Die zijn zo´n 45 jaar, maar als dat alles is? Lemmy van Motörhead wordt volgende maand 61.....! :rock:

breadfan83
26-11-2006, 12:35
En Ozzy over 'n weekje geloof ik 58. En Biff Byford van Saxon 'n maand later 57. :rock:

Der Typ Siebzehn
26-11-2006, 12:40
En Ozzy over 'n weekje geloof ik 58. En Biff Byford van Saxon 'n maand later 57. :rock:

:rolleyes: Jij bent goed op de hoogte zo te zien!

breadfan83
26-11-2006, 12:48
:rolleyes: Jij bent goed op de hoogte zo te zien!

Gewoon fan van hun muziek.
Heb Saxon op Graspop gezien een paar jaar terug. Stoer als je zo'n ouwe knakkie over het podium ziet rennen!
Ozzy rent dan wel niet zo veel, maar z'n muziek is wel te gek. Heel aparte stem, en aparte muziek.

Gert
26-11-2006, 13:09
Straks gaan we het ook nog over Dee Snider hebben ..
Wat een verschrikkelijke overdressed eighties rock komt er voorbij : cool :D

Der Typ Siebzehn
26-11-2006, 13:36
Gewoon fan van hun muziek.
Heb Saxon op Graspop gezien een paar jaar terug. Stoer als je zo'n ouwe knakkie over het podium ziet rennen!
Ozzy rent dan wel niet zo veel, maar z'n muziek is wel te gek. Heel aparte stem, en aparte muziek.

I´m a motorcycle man, i´m a motorcycle màààààn :D :rock:
Saxon is inderdaad te gek, ik heb ze ook live gezien, maar niet op "graspop" maar op "Wacken open air" in Schleswig Holstein, Duitsland.

Ozzy heb ik met Black Sabbath verleden jaar in Nijmegen op "Fields of Rock" live gezien, die heeft ook nog een hoop conditie, en dan die stem :rock:

Maareh, met de naam Breadfan moet je toch ook een grote Metallica fan zijn, is `t niet?

breadfan83
26-11-2006, 13:50
I´m a motorcycle man, i´m a motorcycle màààààn :D :rock:
Saxon is inderdaad te gek, ik heb ze ook live gezien, maar niet op "graspop" maar op "Wacken open air" in Schleswig Holstein, Duitsland.

Ozzy heb ik met Black Sabbath verleden jaar in Nijmegen op "Fields of Rock" live gezien, die heeft ook nog een hoop conditie, en dan die stem :rock:

Maareh, met de naam Breadfan moet je toch ook een grote Metallica fan zijn, is `t niet?

Jip, al is het nummer eigenlijk van Budgie.
Ik had Metallica altijd nog eens in de oude formatie willen zien. Nu met die aap heb ik er een stuk minder zin in. Wat 'n maloot is die kerel!

Saxon had toen de Eagle bij zich, een reusachtig groot gevaarte helemaal gevuld met grote spots, dat om de haverklap naar beneden kwam. Als die lichten aansprongen kreeg je het toch wel aardig warm, ook in de achterste rijen.
Wheeeeeheeels, wheels of steel!

Nog zo'n ouwe rot die we toen gezien hebben is Alice Cooper. :D

Der Typ Siebzehn
26-11-2006, 17:40
Ja klopt, Breadfan is oorspronkelijk van Budgie, het is een oeroud nummer uit 1973. "Crash course in brain surgery" is trouwens ook een oud Budgie nummer gecoverd door Metallica.

Dus Robert Trujillo is een aap? :D Maar hij is toch geen slechte bassist? Goed, de enige echte Metallica bassist was Cliff Burton (R.I.P).

Saxon hadden de Eagle ook bij zich op "Wacken", die Eagle is zover ik weet een vast onderdeel bij elk concert van hun.

Van Alice Cooper heb ik me verleden week nog een "Best of" CD gekocht, ik had al een van hem, maar deze nieuwe is uitgebreider.

breadfan83
27-11-2006, 00:42
Hij zal er nooit echt bij horen, Aapmans.
Burton was DE bassist. Maar omdat door juist het overlijden van hem een nieuwe bassist moest worden gekozen, en het geen keus was van de band, heeft de nieuwe basser het zwaar te voorduren gekregen: ontgroening Metallica style.
Newsted heeft zijn punten dus ook wel verdiend bij de band.
Apekop is er als afdankertje van Ozzy een beetje ingerold en heeft het ook veel te gemakkelijk gehad vind ik.

Alice Cooper maakt van zijn optredens altijd een geweldige show (iets waar metallica trouwens ook erg goed in is). Die gast loopt de hele tijd in de meest achterlijke pakjes en smijt constant vanalles het publiek in (zwepen, wandelstokken, etc.) en sprint van de ene kant van het podium naar het andere.

Vroeger was gewoon alles veel en VEEEEEEL beter! :(

Der Typ Siebzehn
27-11-2006, 12:04
Vroeger was gewoon alles veel en VEEEEEEL beter! :(

Vroeger, bedoel je daarmee de NWOBHM tijd? :D

Maareh, wat Metallica bij Newsted hadden gedaan als "ontgroening" was ook gewoon asociaal, daar heb je gelijk in.

breadfan83
27-11-2006, 12:20
Vroeger, bedoel je daarmee de NWOBHM tijd? :D

Maareh, wat Metallica bij Newsted hadden gedaan als "ontgroening" was ook gewoon asociaal, daar heb je gelijk in.

Metallica is niet echt NWOBHM he. :tongue:

Maar idd, dat was nog echt lekkere muziek. Tegenwoordig heb je van die nichten als Michael Bubble (sorry als ik je naam verkeerd schrijf, maar spreek hem dan verdomme ook gewoon zo uit als ie geschreven wordt, maloot!) of James Blunt.
Als je met een wijven-stem zingt doe het dan zo als Iron Maiden, Stratovarius of Hammerfall ofzo! :rock:

Der Typ Siebzehn
27-11-2006, 12:40
Nee, Metallica is niet echt NWOBHM, hun zijn wel flink daardoor geinspireerd! :tongue: Maiden, Saxon, Diamond Head, Angelwitch en nog meer van die Britse bands van eind jaren 70, begin jaren 80, allemaal NWOBHM :rock:

Bruce Dickinson van Iron Maiden heeft een wijven stem??? Ha ha, de bandnaam zou het idd. wel een beetje doen laten vermoeden.:D

breadfan83
27-11-2006, 12:44
Bruce Dickinson van Iron Maiden heeft een wijven stem??? Ha ha, de bandnaam zou het idd. wel een beetje doen laten vermoeden.:D

Als ie zingt wel ja...

Der Typ Siebzehn
27-11-2006, 13:08
Nou ja, Paul di´Anno (of ik dat goed heb geschreven? Wat een achternaam!) was misschien de betere zanger van Iron Maiden, in ieder geval vééél beter dan die Blaze Bayley (nog zo´n achternaam!), die had naar mijn mening toch de zwakste stem, de enige keer dat ik Iron Maiden live heb gezien was die Bayley trouwens achter de micro (Bospop, Weert 1996).

Maar we gaan hier geloof ik inmiddels flink off-topic, aanvankelijk ging het hier toch over Slayer! :rolleyes:

breadfan83
27-11-2006, 13:35
Nou ja, Paul di´Anno (of ik dat goed heb geschreven? Wat een achternaam!) was misschien de betere zanger van Iron Maiden, in ieder geval vééél beter dan die Blaze Bayley (nog zo´n achternaam!), die had naar mijn mening toch de zwakste stem, de enige keer dat ik Iron Maiden live heb gezien was die Bayley trouwens achter de micro (Bospop, Weert 1996).

Maar we gaan hier geloof ik inmiddels flink off-topic, aanvankelijk ging het hier toch over Slayer! :rolleyes:

Who cares! :tongue:
Het concert van Slayer is toch al afgelopen voor zo ver ik weet...

Ik vind de stem van Dickinson nog steeds DE Maiden stem.
Bij het optreden van Stratovarius ben ik achter het geheim achter de stemmen gekomen trouwens. Die gast had een leren broek aan die hem een paar maatjes te strak was, en wij stonden iets te dicht bij het podium dan goed voor ons was. De details waren iets te uhm... aanwezig laat ik maar zeggen.

Het omgekeerde heb ik trouwens meegemaakt met Doro en Arch Enemy. Kleine blonde vrouwtjes met een behoorlijke baard in de keel. :rock:

Owja, en on topic: Slayer, Slayer, Slayer! Slayer rules! Yeah! :rock: :tongue:

Gert
27-11-2006, 13:37
Ik kan het modden maar doe het niet omdat het wel interessant om te lezen is .
Nooit geweten dat er zoveel zangers bij Iron Maiden waren geweest naast ol' Bruce ...
Zelf nooit een fan van geweest . Hield het meer bij AC/DC en wat ouder KISS werk .

breadfan83
27-11-2006, 13:39
Ik kan het modden maar doe het niet omdat het wel interessant om te lezen is .
Nooit geweten dat er zoveel zangers bij Iron Maiden waren geweest naast ol' Bruce ...
Zelf nooit een fan van geweest . Hield het meer bij AC/DC en wat ouder KISS werk .

Al eens live gezien?
Gezien het feit dat jij toch wel al best oud bent enzo. :D :hug:

arnus71
27-11-2006, 13:42
Apekop is er als afdankertje van Ozzy een beetje ingerold en heeft het ook veel te gemakkelijk gehad vind ik.
Voor Ozzy speelde hij bij Suicidal Tendencies, en als er iemand bas kan spelen, is die gast het wel. Ik denk dat hij de beste musicant is in Metallica op dit moment! Hoezo aap eigenlijk?

Der Typ Siebzehn
27-11-2006, 13:54
Het omgekeerde heb ik trouwens meegemaakt met Doro en Arch Enemy. Kleine blonde vrouwtjes met een behoorlijke baard in de keel.

:rolleyes: omdat je het over kleine blonde vrouwtjes met een behoorlijke baard in de keel :D had ga ik, ik kan het toch ook niet laten :chair: toch maar weer even off-topic (ja, ik weet Slayer :tongue: ), al eens van Holy Moses gehoord? Daar zingt ook een klein (ehm, meer roodharig :D ) vrouwtje met een behoorlijke baard in de keel, één van de bekendste albums van die band: "Finished with the dogs" uit 1987.

@Arnus 71: aap zal hij bedoelen vanwege het uiterlijk van die Trujillo.

Gert
27-11-2006, 14:15
Al eens live gezien?
Gezien het feit dat jij toch wel al best oud bent enzo. :D :hug:

Ik had ooit kaarten voor een KISS concert .. maar de tour werd gecancelled .
Ik had nog een bril dus het is minimaal 26 jaar terug .
Had ik de kaartjes nog maar bewaard : doen het nu leuk aan de muur .

AC/DC in 1978 ( volgens mij ) in de RIjnhal Arnhem .. Was toen voor mij als 13 jarige een reis naar de andere kant van de wereld dus niet gedaan :mad:

Gelukkig wel mijn "idool" Stevie Ray Vaughan 2 keer live gezien . Totaal andere muziek maar ik ken Hendrix verzamelaars en fans die Hendrix zelf nooit live tekeer hebben zien gaan ... dus ik klaag niet .

breadfan83
27-11-2006, 14:28
Hoezo aap eigenlijk?

Heb je die man al eens over het podium zien stuiteren?
Constant zijn lippen getuit, helemaal door zijn knieen gezakt alsof er iets uit zijn achterste komt en maar op die bas meppen. Dat ding heeft hem nooit iets misdaan!
Hij speelt ook wel heel goed, maar hij past niet zo in het totaalplaatje.
Nouja, de CD van St. Anger was toch al redelijk bagger, dus dan kan die gast d'r ook nog wel bij.

:rolleyes: omdat je het over kleine blonde vrouwtjes met een behoorlijke baard in de keel :D had ga ik, ik kan het toch ook niet laten :chair: toch maar weer even off-topic (ja, ik weet Slayer :tongue: ), al eens van Holy Moses gehoord? Daar zingt ook een klein (ehm, meer roodharig :D ) vrouwtje met een behoorlijke baard in de keel, één van de bekendste albums van die band: "Finished with the dogs" uit 1987.

Holy Mozes ken ik niet, ik zal limewire maar weer eens opstarten. :D

Ik had ooit kaarten voor een KISS concert .. maar de tour werd gecancelled .

Brengt me bij een andere band van vroegâh: Guns 'n' Roses. :tongue:

AC/DC in 1978 ( volgens mij ) in de RIjnhal Arnhem .. Was toen voor mij als 13 jarige een reis naar de andere kant van de wereld dus niet gedaan :mad:

Die had ik ook nog wel eens live willen zien. Dat zijn ook al beste opa's geloof ik.
De echte opa's zijn trouwens de heren van ZZ-Top! Om maar weer effe het thema ouwe-lui op te pakken. Die zijn de 50 én de 60 waarschijnlijk al ver gepasseerd. :D

Gelukkig wel mijn "idool" Stevie Ray Vaughan 2 keer live gezien . Totaal andere muziek maar ik ken Hendrix verzamelaars en fans die Hendrix zelf nooit live tekeer hebben zien gaan ... dus ik klaag niet .

Dat is toch een beetje country bluesy rock of niet?

Gert
27-11-2006, 14:37
Erg bluesey ...

Het legendarische concert in Tokyo wat ooit op laserdisc is verschenen :

http://www.youtube.com/watch?v=YrCZ3AonhhY&mode=related&search=

En nog wat :

http://www.youtube.com/watch?v=NjxzUDYFTu0&mode=related&search=

http://www.youtube.com/watch?v=DXDOaNY6JPI&mode=related&search=

Gert
27-11-2006, 14:39
http://www.youtube.com/watch?v=sUdDLQQfteE

Sorry : deze moet je minimaal 1 keer gezien hebben bij MTV Unplugged .
Technisch maar niet zoals showoff Steve Vai .
Joe Satriani zat in dezelfde show

Der Typ Siebzehn
27-11-2006, 15:11
Holy Mozes ken ik niet, ik zal limewire maar weer eens opstarten. :D

die komen ook uit Duitsland, oorspronkelijk uit Aken om precies te zijn, maar nu hebben ze al sinds jaar en dag Hamburg als thuisbasis.

breadfan83
27-11-2006, 15:18
Klinkt heel lekker, vooral die laatste.
D'r komt ook een heel mooi geluid uit die 12-snarige gitaar! Ik heb het een paar keer geprobeerd te spelen, maar het is echt heel lastig om op een redelijk tempo zuivere noten uit zo'n ding te krijgen. En hij speelt wel ietsje vlotter dan een redelijk tempo!

Nog zo iemand die een grandioos optreden bij MTV Unplugged had was Nirvana, die we helaas allemaal niet meer live gaan zien. :(
Ze zeggen dat dat zijn afscheidsconcert was, en dat ie tijdens dit nummer eigenlijk alles d'r uit gooide wat ie d'r nog uit wilde gooien...
http://www.youtube.com/watch?v=Vq6DQ02D2WI&mode=related&search=

EDIT: I'd shiver, the whole... dag wereld... night through!

G-eert-40
27-11-2006, 17:57
ik heb iron maiden 2x mogen aanschouwen!! :thumbup: 1x in 2000 nijmegen (dynamo open air) en 1x in a'hoy in 2005. beide super gaaf. vind bruce toch de beste van alle drie. trouwens ooit zijn vlieg show op discovery gezien? altijd heavy metal samples in die serie :D

suicadel tendencies zijn erg goed inderdaad. die kerel is echt goed op de bassgitaar. vind de bassist van rancid (punkrock bandje) ook erg goed? iemand bekend mee?

dat befaamde concert op mtv herinner ik me nog goed. in 1 zo'n liedje zie je hem ook echt zo kijken, zo van ''dit is de laatste keer'' erg spooky!

RubenD
27-11-2006, 18:21
12 snarige gitaren blijf ik niks vinden. En hij leeft niet echt mee met het nummer of wel!? Jammer.

Vind ik dit een stuk lekkerder op de acoustische gitaar: http://www.youtube.com/watch?v=vh4jGqvUGiQ&mode=related&search=

Maar als jullie die gitaristen zo opnoemen, luister eens naar Tony MacAlpine!

Edit:

Dit bedoelde ik eigenlijk met meedoen met de muziek: http://www.youtube.com/watch?v=NpkdyuuCb-Y&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=mPe3NsUJ54o

breadfan83
27-11-2006, 18:23
dat befaamde concert op mtv herinner ik me nog goed. in 1 zo'n liedje zie je hem ook echt zo kijken, zo van ''dit is de laatste keer'' erg spooky!

Dat is dus wat ik in de vorige post beschreef. :D
In My girl, komt een feller stuk, waarin ie op het einde effe naar adem hapt, en dan zie je hem met helemaal open en veel te blauwe ogen heel eng voor zich uit kijken.

breadfan83
27-11-2006, 18:40
12 snarige gitaren blijf ik niks vinden. En hij leeft niet echt mee met het nummer of wel!? Jammer.

Vind ik dit een stuk lekkerder op de acoustische gitaar: http://www.youtube.com/watch?v=vh4jGqvUGiQ&mode=related&search=

Maar als jullie die gitaristen zo opnoemen, luister eens naar Tony MacAlpine!

Edit:

Dit bedoelde ik eigenlijk met meedoen met de muziek: http://www.youtube.com/watch?v=NpkdyuuCb-Y&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=mPe3NsUJ54o

Heel knap hoe ie dat speelt. Een twee stemmig nummer op één gitaar.
Raar gitaartje ook wat ie heeft, met een heel dunne nek.
Lijkt me moeilijk spelen, maar als het eenmaal lukt kun je ook wel veel sneller spelen dan op een andere gitaar.

RubenD
27-11-2006, 18:42
Mijn broertje heeft dezelfde gitaar, de enige in nederland :D

En ik kan je vertellen, dat speelt heel erg fijn! Ik heb ook wel op die gitaar gespeelt, die je in de filmpjes ziet :eek:

Edit: Gitaar heet The Mouse en staat ondertussen helemaal vol met handtekeningen en verhalen. Tommy heeft er nog eentje en die heet The Rat. Je raad het al een verbeterde mouse...

Zal eens me broertje om foto's vragen!

RubenD
27-11-2006, 18:51
http://www.youtube.com/watch?v=5ddS8JodqCA&mode=related&search= :D

breadfan83
27-11-2006, 19:28
Mijn broertje heeft dezelfde gitaar, de enige in nederland :D

En ik kan je vertellen, dat speelt heel erg fijn! Ik heb ook wel op die gitaar gespeelt, die je in de filmpjes ziet :eek:

Edit: Gitaar heet The Mouse en staat ondertussen helemaal vol met handtekeningen en verhalen. Tommy heeft er nog eentje en die heet The Rat. Je raad het al een verbeterde mouse...

Zal eens me broertje om foto's vragen!

Hoe die foto's maar bij je!

Ik wil die gitaar! :D

:hug:

RubenD
27-11-2006, 19:44
Haha! http://www.maton.com.au/products/acoustic-guitars.html

Zitten wel dealers van in Nederland!

http://img20.imageshack.us/img20/870/img0002sw0.jpg

Voor dat intro, nummer wat tie eigenlijk altijd speelt, heeft tie een apparte gitaar mee: www.tommyemmanuel.com
http://www.tommyemmanuel.com/multimedia/

breadfan83
27-11-2006, 19:52
Haha! http://www.maton.com.au/products/acoustic-guitars.html

Zitten wel dealers van in Nederland!

Kost dat? :D

RubenD
27-11-2006, 19:55
Die gitaar van mijn broertje, iets van 3000,- meen ik, misschien wel meer. Kleintje word niet meer gemaakt ofzo. Kan hem niet vinden op de website.

The Mouse: mms://205.178.146.42/799845/MisterGuitar.wmv

breadfan83
27-11-2006, 19:56
Die gitaar van mijn broertje, iets van 3000,- meen ik, misschien wel meer. Kleintje word niet meer gemaakt ofzo. Kan hem niet vinden op de website.

Is die broeder van jou dan zo'n virtuoos?
Want het is nogal akelig veel geld voor een accoustische / semi accoustische gitaar!

RubenD
27-11-2006, 19:59
Mijn broertje kan wel een stukkie spelen inderdaad en kan ondertussen aardig wat nummers van Tommy en gelijk soortige muzikanten spelen. Altijd leuk om naar mijn broertje te luisteren!

breadfan83
27-11-2006, 20:14
Mijn broertje kan wel een stukkie spelen inderdaad en kan ondertussen aardig wat nummers van Tommy en gelijk soortige muzikanten spelen. Altijd leuk om naar mijn broertje te luisteren!

Ik heb het al heel vaak geprobeerd, maar ik krijg het gewoon niet voor mekaar. De intro van Unforgiven en One is een beetje een makkelijkere versie van tokkel-duimpic combi, en dat lukt me nog voor geen meter.
Knap dat ie dat kan! Hoe lang speelt ie dat al?

Kan ik hem van de zomer effe lenen voor de roadtrip? Altijd leuk voor rond het kampvuur, zo'n broertje. En als ie niet goed genoeg is gaat ie d'r gewoon op. :D
Past ie in een hutkoffer?

G-eert-40
27-11-2006, 20:38
dit is trouwens een link waar 2 nummers van onze oude band op staan.

http://www.myspace.com/paranoiddevils

het is nooit een serieuze band geweest. neem dus de teksten en alles erom heen niet al te serieus :) en de kwaliteit is ook niet denderend.

ge zijt gewaarschuwd :D

RubenD
27-11-2006, 21:02
Hoelang mijn broertje, Kevin, al weer speelt. FF denken...

Ik speelde 1 jaar gitaar, hij begon een jaar later. Ik heb het 8-9 jaar volgehouden. En dat is ondertussen iets van 3 jaar geleden. Zelf heeft tie ook zijn mindere tijden gehad. Iets van 11 jaar dus. En nu speelt hij elke dag en oefend nummers en kan ondertussen veel meespelen op zijn gehoor, nummers van cd's die wij dus thuis draaien.

Maar voor aan en kampvuur moet je hem niet echt hebben, tenminste niet als je mee wilt zingen. Niks voor hem. Daarom doet tie ook geen conservatorium. Er is voor hem helaas geen geschikte richting. Jazz houd hij geen 4 jaar vol. Maar hij komt er wel. Eerst zijn papieren halen voor de opleiding. Dan beetje sparen en een jaartje proberen. Hij heeft al eens een gitaar gewonnen. En Tommy zelf zegt ook dat Kevin er zeker komt :thumbup:

Hoelang die het nummer al kan spelen weet ik niet, dit kan die ook al enkele jaren (net als het thumb nummer): http://www.youtube.com/watch?v=obh1x2z6cOI

Edit 2: http://www.youtube.com/watch?v=OCVb1EhthMQ blijft mooi!

Edit 3: http://www.youtube.com/watch?v=yaWwRrte7Ls hier brengt hij altijd die ene gitaar voor mee!

breadfan83
27-11-2006, 23:10
Jouw broertje steent grote tijd!

jappie86
28-11-2006, 12:37
eej, G-eert 40 das wel lachen dat grindcore gedoe! :thumbup:
om maar weer ff terug te gaan naar oude metal/rock ik heb laatst echt een geweldige LP gekocht van King Diamond, die gast zingt echt inmens hoog :eek: .

mijn bandje:
http://www.chainsawsurgery.nl
http://www.myspace.com/dutchdeathgrind

breadfan83
28-11-2006, 13:08
mijn bandje:
http://www.chainsawsurgery.nl
http://www.myspace.com/dutchdeathgrind

Heeft veel weg van Sepultura. Niet alleen de stijl, maar ook het geluid lijkt er heel erg op.
And that's not a bad thing! :D

jappie86
04-12-2006, 16:49
haha jij bent de eerste die vind dat wij op sepultura lijken kwa geluid. zelf kan ik het er niet uit halen maar ik vind het wel een compliment! :thumbup:

breadfan83
04-12-2006, 17:55
haha jij bent de eerste die vind dat wij op sepultura lijken kwa geluid. zelf kan ik het er niet uit halen maar ik vind het wel een compliment! :thumbup:

Speel Refuse, Resist maar eens wat sneller af. Moet je alleen effe niet op de stem letten, want die lijkt er niet zo echt op. :tongue:

G-eert-40
04-12-2006, 22:50
refuse is erg cool. New Noise vind ik 1 van de vetste nr's van hun! :rock:

jappie86
05-12-2006, 10:10
refuse resist is idd erg gaaf, we hebben hem ooit in het begin nog gecoverd zelfs! :)

breadfan83
05-12-2006, 12:53
refuse resist is idd erg gaaf, we hebben hem ooit in het begin nog gecoverd zelfs! :)

Zie je, Sepultura. :D

Der Typ Siebzehn
07-12-2006, 16:54
Holy Moses ken ik niet, ik zal limewire maar weer eens opstarten. :D

nog even een foto met de zangeres van die band:
http://i16.tinypic.com/2itov0y.jpg
:D

breadfan83
09-12-2006, 00:08
nog even een foto met de zangeres van die band:
http://i16.tinypic.com/2itov0y.jpg
:D

Me like!
Me like bigtime! :woowoo:

Der Typ Siebzehn
09-12-2006, 00:23
Me like!
Me like bigtime! :woowoo:

Heh heh :D

Der Typ Siebzehn
21-06-2007, 17:51
even deze oude topic afgestoft omdat ik nog iets over Slayer toevallig op het internet ben tegengekomen: de ware tekst van hun nummer "Angel of Death" (http://www.youtube.com/watch?v=Kwi7xqoREfo)
:giggle:

G-eert-40
21-06-2007, 18:30
hahaha, blijft een leuk filmpje \m/

(B)ruud
21-06-2007, 18:37
muhaha :screwy: