View Full Version : Onze bus bij Blik op de Weg!
We werden getipt door een andere volksforum gebruiker, onze bus was gisteren te zien bij Blik op de weg.
hier een link naar de website met een foto als bewijs.
http://www.blikopdeweg.nl/afleveringen/aflevering_2.shtml
Onverwoestbare VW bussen?
Volgens mij weet jij wel beter, Rico! :D
Kevin20v
20-09-2006, 08:22
Die agent had het over dat je hem beter kon verlagen! :D
Die agent had het over dat je hem beter kon verlagen! :D
Was dat het? Ik kon het niet goed verstaan. Ik verstond iets van 'windgevoelige wagen'... (maar dat komt op hetzelfde neer, toch?) :D
toen ik de titel las dacht ik dat rico weer vast stond onder een viaduct...
krijg je he als je je bus niet wil verlagen..;)
Kevin20v
20-09-2006, 08:34
hehe de drie musketiers hier hahaha
Ik zei het gisteren meteen tegen linnie, "Kijk hoe hoog die staat die is minstens van Rico..."
en, TADA :D:D:D
volksfahrer.nl
20-09-2006, 08:54
Ik zag het toevallig ook!
Koeienbus van Sjef kwam ook voorbij.........
hier de aflevering op uitzendinggemist.nl: :D
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=3297821&md5=c97ea47c84aff8666fe3a5022daa97e6
ja had het gisteren ook gezien idd! wel lache!
maniacmark
20-09-2006, 09:42
tof!!!!!
Big_Mac_Mark
20-09-2006, 09:53
Ik zag het gister ook...Ze gingen ook nog een hele groep busjes voorbij...Had zo snel niet gezien dat het die van Rico was, maar wel toppie! :D
De andere bussen waren van, Inge, ikke en Alexander :D
was dus toch die van jou...
wist het niet zeker maar dacht bij het zien van de beelden, he das Rico...
Ja, leuk he, allemaal
ik ga nu de aflevering bekijken, ik had hem zelf nog niet gezien.
molenari
20-09-2006, 21:37
We werden getipt door een andere volksforum gebruiker, onze bus was gisteren te zien bij Blik op de weg.
hier een link naar de website met een foto als bewijs.
http://www.blikopdeweg.nl/afleveringen/aflevering_2.shtml
Dus toch! Ik dacht al dat ding van jou en de Doka van Alexander te herkennen! Probleem is dat ik het TV signaal met zo;n harkantenne ontvang...en ik heb soms wat last van sneeuw op t scherm :(
heeft iemand van jullie nu ook in de gaten gehad dat je werd gefilmd? het was toch ergens in mei 2005 zag ik op t scherm? Welke meeting waren jullie heen? Of gewoon een plezierritje. ;)
Wij hadden zeker niet in de gaten dat we op de film gingen. :confused:
We kwamen van de voorjaarsmeeting in Lemele (vct2) :D
Van Rico weet ik niet. Hij was in ieder geval niet op de meeting geweest :(
Sjef
Dus toch! Ik dacht al dat ding van jou en de Doka van Alexander te herkennen! Probleem is dat ik het TV signaal met zo;n harkantenne ontvang...en ik heb soms wat last van sneeuw op t scherm :(
En wanneer kom je dan de bussen eens van dichtbij bekijken op een VCT2 meeting ;)
(nog even een vals lokkertje, dat m-code plaatje van de bus van Alex is heel intressant hoor ;) )
Ik denk dat Vincent volgend jaar wel komt als we 5 jaar VC T2 en 40 jaar pano vieren :cheers:
molenari
22-09-2006, 08:32
Ik denk dat Vincent volgend jaar wel komt als we 5 jaar VC T2 en 40 jaar pano vieren :cheers:
Vast wel...we doen trouwens wedstrijdje wie het eerst een 40 jarige pano heeft! :D
Vast wel...we doen trouwens wedstrijdje wie het eerst een 40 jarige pano heeft! :D
Damn, waarom heb ik hem verkocht? :chair:
Niet in de gaten als je gefilmd wordt, hoe zit dat met het portretrecht??
Jens
heeft iemand van jullie nu ook in de gaten gehad dat je werd gefilmd?
Nee, ik heb het niet in de gaten gehad, ik weet ook nog steeds niet waar het gefilmd is. Het gaat om 22 mei 2005, een zondag, maar ik weet niet waar.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.