PDA

View Full Version : waar moet ik zijn voor spoorverbreders

Golf-mk1-owner
20-07-2006, 22:29
Hallo ik heb vanavond voor mij schroefset gemonteerd :D en nu loopt mijn band tegen de verstel ringen van me schroefset, dus nu moet ik spoorverbreders hebben maar ik kan zo snel geen winkel ( of iets dergelijks ) in de buurt van zoetermeer vinden. Hier iemand suggesties???

m.v.g Jasper

ArjenE
20-07-2006, 22:39
lynx car design in bergschenhoek verkoopt ze ;)
is 5 minuutjes bij je vandaan...

Weg en Bos 47
2661 DL Bergschenhoek
Tel. 010-5299166

en jasper, waar heb jij eigenlijk je schroefset vandaan? en was dat veel werk? monteren op je golf?

Golf-mk1-owner
21-07-2006, 06:55
ik heb mijn schroefset bij black devil (hier van het forum) vandaan en het monteren is goed te doen je moet wel veerspanners hebben anders krijg je je orginele veerpoten er niet onder uit.

m.v.g en bedankt

Jetta_1
21-07-2006, 09:54
Mijn velgen kwamen ook tegen die ring en ik heb gewoon die voorspannings veer eraf gelaten. Toen kon die ring een stuk hoger.

Met vr. gr. Bas

breadfan83
21-07-2006, 12:19
ik heb mijn schroefset bij black devil (hier van het forum) vandaan en het monteren is goed te doen je moet wel veerspanners hebben anders krijg je je orginele veerpoten er niet onder uit.

m.v.g en bedankt

huh? dacht dat veren en schokbrekers wel in mekaar blijven als je t zaakje dr onder vandaan schroeft, of is dit pas vanaf de mk2 zo geweest?

Golf-mk1-owner
21-07-2006, 16:04
huh? dacht dat veren en schokbrekers wel in mekaar blijven als je t zaakje dr onder vandaan schroeft, of is dit pas vanaf de mk2 zo geweest?

ja dat wel maar als je hem opkrikt staat er nog wel spanning op je veer dus als je hem dan los maakt dan wordt het een beetje een zooitje (zo was het bij mij tenminste)