PDA

View Full Version : Wat doet iedereen met dit warme weer?

vw dennis
18-07-2006, 16:30
Nou de titel zegt het al...

Heb zelf alleen me auto gewassen, en voor de rest helemaal niks gedaan :cool:

Wat doen jullie met dit warme weer?

steven16v
18-07-2006, 16:34
Werken in de winkel met de airco op -20C :D :D :D

LinnieTDI
18-07-2006, 16:42
werken, thuiskomen...en niets meer doen :redface:

Is te warm om ook maar iets te doen :tongue:

Dit was om 17.00 bij ons achter in de tuin...kun je nagaan hoe het vanmiddag was :eek:

http://img502.imageshack.us/img502/1793/dsc01139yx8.jpg

classicline
18-07-2006, 16:48
zit op mn werk in de airco en daar blijf ik mooi zitten..
beetje achter de computer ebayen en volksforumen :confused: :egg:

bugs
18-07-2006, 16:59
gelukkig heb ik deze week vroege dienst, om 06.00 beginnen en om 14.00 klaar. bij thuiskomst heb ik de hond uitgelaten en ben daarna nog niet naar buiten geweest.
zometeen ff lekker afkoelen in het "braamtse gat" en dan maar hopen dat het vanavond een beetje afkoelt zodat ik vanvond wel op tijd in slaap kom :?

retro hans
18-07-2006, 17:02
werken beunhazen tot en met donderdag dan gelukkig 3 weken vakantie!!!!

rallye16vt
18-07-2006, 17:03
sleutelen en water zuupn :confused:

bobby-digital
18-07-2006, 17:14
http://img502.imageshack.us/img502/1793/dsc01139yx8.jpg

das lekker opgewarmd door de bakstenen die de hele dag in de zon hebben staan bakken;) maar is evengoed warm, net even zo'n stoommaaltijdje bij de buurtsuper gehaald, die begon al te stomen voordat de magnetron in de buurt was:giggle:

maar lekker werm iig, op het werk een comfortabele 22 graadjes, thuis is het 29gr binnen

VwPolo89
18-07-2006, 17:22
deze morgen om 9u een container mogen lossen die al een ganse week aan de haven in de zon stond en daarna in het magazijn bestellingen inpakken, denk dat het daar zo een graad of 35 is, daarna thuis douchen eten en in de zetel ploffen

ohja nog is op vf kijken ;)

LinnieTDI
18-07-2006, 17:29
das lekker opgewarmd door de bakstenen die de hele dag in de zon hebben staan bakken;) maar is evengoed warm

Er staat geen zon op, het is in de schaduw.....zonnescherm hangt hier al vanaf de eerste zonnestralen naar beneden :redface:

bobby-digital
18-07-2006, 17:33
hmmm my bad;)

Pedaalemmer
18-07-2006, 18:14
heel de dag werken...bij de vw dealer in waalwijk...is opzich wel te doen ben alleen bang dat het morgen echt tijd word dat ik een korte broek aantrek.

s`avonds..zwemmen aan de maas..en als ik niet kan pitten begin ik aan half life 2 episode 1

flat4_85
18-07-2006, 19:07
Van 8:15 -16:45 werken in een werkplaats die 38 graden warm is,thuiskomen en dan mun zwembad in :D

chris
18-07-2006, 19:19
Om 6.00 gaan werken.....1 van de 3 pauzes overgeslagen.....de grote middag pauze ingekort van 45 min naar 15 min.....en toen om 14.15 naar het strand!!! :D...heerlijk bruin worden.....tieten kijken....en dat allemaal op nog geen 10 min. van mn huis...

vw dennis
18-07-2006, 19:28
Ben gelukkig deze week nog vrij... :D Echt geen weer om te werken :tongue:

maartenunplukt
18-07-2006, 19:38
strand strand strand en nog een strand

heerlijk!

VwPolo89
18-07-2006, 19:56
had ik ook maar een zwembad, ik zou er niet uitkomen.

vrijdag verlof ( is hier dan nationale feestdag) dan lekker niets doen en eventueel de auto wassen tegen zondag, als tegen dan de wielkasten een kleurtje hebben gekregen, zal van mijn pa afhangen.

ook nog de auto stofzuigen en de ramen wassen, en dan waarschijnlijk de douche opzoeken :D

ingrob
18-07-2006, 20:46
leidingen/elektra en afvoer maken voordat de nieuwe keuken volgende week word gezet. :)
binnen is het al 28 graadjes dus zweten is geen probleem dan......
onder het huis(voor de afvoer)was het wel lekker koel maar wel krab en smerig. :(

de digitale thermometer ging in de volle zon richting de 48graden!!!
was ook niet leuk meer. :eek:

gelukkig kan ik af en toe even bij de kleine in het zwembadje springen :tongue:

Thomas78
18-07-2006, 21:08
Op me werk lekker airco, kom je thuis; wham.... 30 graden. :eek:

Maar voor de rest lekker rustig aan doen.

En de vierdaagse lopen kan toch ook niet meer;

Vierdaagse afgelast

Uitgegeven: 18 juli 2006 19:41
Laatst gewijzigd: 18 juli 2006 21:49

NIJMEGEN - De Vierdaagse is afgelast. Dat heeft de organiserende Stichting Internationale Vierdaagse Afstandsmarsen Nijmegen dinsdagavond besloten. Het besluit is een gevolg van het feit dat er twee dodelijke slachtoffers zijn gevallen op de eerste dag. Verder heeft meegespeeld dat de weersomstandigheden extremer zijn dan verwacht.

In ieder geval een van de twee dodelijke slachtoffers is een man die deelnam aan de tocht. Bij de hulpdiensten kwamen in totaal 250 tot driehonderd meldingen binnen dat mensen onwel waren geworden.

De organisatie overlegde dinsdagavond met de gemeente Nijmegen, geneeskundige hulpverlening bij ongevallen, de politie en de brandweer over de voortgang van de wandeltocht. Daar is besloten de tocht af te gelasten.

Het is eenmaal eerder voorgekomen dat er doden zijn gevallen bij de wandeltocht. Dat gebeurde in de editie van 1972, die tot nu bekend stond als de warmste Vierdaagse ooit. Het werd toen overigens iets minder warm dan dit jaar met een hoogste temperatuur van net geen 32 graden. De tocht is toen niet afgelast omdat de omstandigheden minder extreem waren.

Het is wel vaker voorgekomen dat afstanden zijn ingekort. Ook zijn eerder starttijden aanzienlijk vervroegd. Afgelastingen wegens het weer zijn nooit eerder voorgekomen.

Wandelaars en toeschouwers vielen dinsdagmiddag bij bosjes flauw door de hitte. Heel veel wandelaars klaagden over misselijkheid, zij kregen het advies te stoppen. Een verpleegkundige op een motor reed heen en weer om bij problemen te beoordelen hoe erg ze waren en eventueel hulp in te roepen. In Lent konden wandelaars afkoelen onder een sproeinevel van de brandweer.

Oververhitting

Tussen twee en vijf uur behandelde het verzorgingscentrum van het Rode Kruis -naast wandelaars met blaren- 176 mensen, aldus coördinator Suzan Dirkx. De meesten hadden last van flauwtes, uitdroging of oververhitting. In plaats van de normale tien stretchers voor de medische dienst waren het er nu dertig. Volgens Dirkx was het extreem druk.

Vierdaagsefeesten

De Vierdaagsefeesten, meldde de organisatie dinsdag, gaan wel door maar krijgen een terughoudend karakter. De doden worden vanaf woensdag elke dag om 20.00 uur herdacht op de grote podia door 1 minuut stilte.

Bron: www.nu.nl

Arnaud
18-07-2006, 21:08
Wat ik doe met dit weer?

Me helemaal de pleuris zweten!! :mad:

tjoep
19-07-2006, 09:09
Wat ik gisterenmiddag deed, helemaal gek worden in de auto in de file omdat ik zat te carameliseren door de warmte

Berserker
19-07-2006, 09:23
en ik zit lekker op kantoor met airco...

laatste dag deze week lekker lang weekend, hier in Belgie hebben ze voor iedere scheet een feestdag....

maja nou gaat t dit weekend weer regenen :( en alle campings in zeeland zittten al vol...

arnus71
19-07-2006, 09:34
zit op mn werk in de airco en daar blijf ik mooi zitten..
beetje achter de computer ebayen en volksforumen :confused: :egg:
:iamwithst

RubenD
19-07-2006, 09:38
Stage, de hele dag bestanden inscannen :(

Verder de dagen aftellen tot aan zaterdag, eindelijk op vakantie naar France!

En ijsjes halen hier op het werk.

Berserker
19-07-2006, 10:10
Stage, de hele dag bestanden inscannen :(

Verder de dagen aftellen tot aan zaterdag, eindelijk op vakantie naar France!

En ijsjes halen hier op het werk.
ook stage hier, hele dag drukkers opzoeken op google, omdat ze niks beters voor me te doen hebben moet ik t klanten bestand updaten :chair:

pff kutwerk, maja wel lekker lang weekend maar geen vakantie om naar uit te kijken...

RubenD
19-07-2006, 10:15
Naja ik heb hier genoeg te doen, nadeel is alleen, ik heb een beetje verstand van computers dus of ik een database op wilde zetten. Geen probleem, loop stage bij een producent van verlagingsveren e.d. Zag trouwens dat jij een Triple S set hebt, die komt hier dus weg...

Maargoed we hebben zo'n 600 veren, van elke veer de meetgrafiek inscannen :chair:

Maar dan heb je ook alles digitaal, mooi op merk - auto - bouwjaar - uitvoering - motor - verlaging kun je zoeken. Was leuk om te maken, maar gegevens invoeren is niet zo leuk :(

Gister nog een even tussendoor een BMW E36 Cabrio M3 verlaagd, wat een bak zeg. Was echt maatwerk, wilde de band zo die in de kas hebben en niet anders. Leuk om te doen. Keer wat anders als een nieuwe verlagingsveer ontwikkelen :tongue:

LRR
19-07-2006, 10:52
en ik zit lekker op kantoor met airco...

Ik gelukkig ook.........anders bleef ik gewoon thuis te spijbelen. Ti's zeker 10 graden te warm op dit moment !!!!

Grtz............ LRR

vwleusden
19-07-2006, 10:56
lekker in de airco VW/Audi/Seat dealers helpen met de dealerautomatisering... liefst lig ik nu op het strand maar helaas is de realiteit anders.

Rinus66
19-07-2006, 11:09
Werken zonder airco van 7 tot 6, even in het badje achter het huis, hapje eten en dan de cabrio nog even uitlaten.

Der Typ Siebzehn
19-07-2006, 11:14
vandaag, morgen en overmorgen tropendienst draaien, vandaag was van 7.00u. tot 11.00u. werken, morgen en overmorgen van 6.00u. tot 12.00u., vrijdag wordt beslist over wat de volgende week wordt gedaan, hoe kunnen die dan, vrijdag, al weten wat er volgende week voor temperaturen zijn? Is al weer eens typisch dat bedrijf waar ik werk.....

GolfII
19-07-2006, 12:11
Werken, werken en dan vakantie....

Vanmorgen vanwege tropenrooster om 06.30 uur begonnen, blijkt nu dat er nog een klant om 17.00 uur komt....moet dus tot die tijd werken en dat is met de hedendaagse temp. niet te doen. Máár, doordat ik vanmorgen vroeg begon schiet het werk wel al aardig op en kan ik vanmiddag wat rustiger aan doen.
Edit:
Vandaag overigens laatste werkdag, v.a. morgen vakantie!

ArjenE
19-07-2006, 12:41
met dit weer??? lekker aan de golf werken :)

vandaag de nieuwe onderlip gemonteerd, de veroeste schroefjes in de wielkasten vervangen voor roest-vrij stalen, plus de voorbumper losgehaald om het knipperlicht te maken :D

en nu? nu ben ik kapot :)

evilnyntje
19-07-2006, 13:20
Lekker airconditioned rondrijden en vw part droppen en klanten weg brengen. Het zweten begint pas weer op de weg terug naar huis. Het is gelukkig nog niet smerig benauwd, dat scheelt wel.

chrisjuh
19-07-2006, 14:03
Gewoon werken in 30 graden, morgen om 6.00uur beginnen en dan om 14.00 uur snel naar het water! :woowoo:

vwgolf1
19-07-2006, 14:08
werken...tis nu 30,5 hierbinnen...mag dat???

zit in de autobelettering...maar de stickers worden er nogal "soepel" van hahaha ;)

veedubprins
19-07-2006, 14:22
werken...tis nu 30,5 hierbinnen...mag dat???

zit in de autobelettering...maar de stickers worden er nogal "soepel" van hahaha ;)

Hier bij mij op t werk is het momenteel 34,4 :egg:
Toch maar eens een kort broekie aangetrokken.......

heineken787
19-07-2006, 14:53
ik stond vandaag op de bouw.
om half 2 kwam de uitvoerder zeggen dat de bouw stil gelegd werd omdat de temp de 45 graden had gehaald en als het 37 graden is word de bouw stil gelegd.
dus zit nu lkkr thuis :D

millie
19-07-2006, 16:24
om half 2 kwam de uitvoerder zeggen dat de bouw stil gelegd werd omdat de temp de 45 graden had gehaald en als het 37 graden is word de bouw stil gelegd.
dus zit nu lkkr thuis

Zo zal in portugal geen huis af komen.;)
Ik sta hier in de zomer met 40 graden uit de zon nog te timmeren.
Anders krijg ik niet betaalt.:rolleyes:

Kevin20v
19-07-2006, 16:30
dus zit nu lkkr thuis

Zo zal in portugal geen huis af komen.;)
Ik sta hier in de zomer met 40 graden uit de zon nog te timmeren.
Anders krijg ik niet betaalt.:rolleyes:

Tja maar in de landen die zuidelijker liggen, is de Gevoelstemperatuur ook compleet anders....

Hier is het al meteen vochtig en benauwd, terwijl ik in frankrijk/italië/spanje/portugal de hitte heeeel goed kan hebben.

Logisch dan dat je dan wel nog staat te timmeren

Arnaud
19-07-2006, 16:52
Tja maar in de landen die zuidelijker liggen, is de Gevoelstemperatuur ook compleet anders....

Hier is het al meteen vochtig en benauwd, terwijl ik in frankrijk/italië/spanje/portugal de hitte heeeel goed kan hebben.

Logisch dan dat je dan wel nog staat te timmeren

Dat klopt ja, heb ik tijdens mijn vakantie in Spanje een paar jaar terug ook wel gemerkt. Daar stap je met 35 graden nog topfit rond, hier donder je dan om. :rolleyes:

hajee
19-07-2006, 17:48
ik zit nu lekker aan mn bordje warme stamppot wortels en uien.. :)
ga straks naar nijverdal
aircooled cruise night..

LinnieTDI
19-07-2006, 18:14
Nog altijd vrij weinig...blijf het liefste binnen :rock:

Volgende week eindelijk een weekje vrij :D YESSSSSS misschien dat ik dan wel iets ga ondernemen..

Edrik
19-07-2006, 18:37
Werken, zwemmen, werken, zwemmen.

Chillen aan t strand :D

VwPolo89
19-07-2006, 18:44
morgen de laatste dag van de week, mag van mij toch een beetje frisser worden, werken is echt niet aangenaam in deze temperaturen :s

Thomas78
19-07-2006, 19:37
Kan beter blijven doorwerken, thuis is 't toch een beetje warm;

http://www.polo86c.nl/iB_html/uploads/post-4-34145-warm.jpg

:cool: