TD15
26-06-2006, 16:08
Hey!
Ik had wat vraagjes over de cilinderkop voor een GTi 1800 8v met mech. injectie. Deze wil ik gaan bewerken, maar ik wil het wel mooi voor mekaar hebben. Dus ik zou graag maximaal bewerkt hebben en grotere kleppen. Gaat dat, grotere kleppen? Of kunnen ze bij een 8v niet zo heel veel meer groter...?
Óf is het misschien handiger om een andere kop te monteren? Zo ja, van welke? Het liefst wel 8v :), kan ik spruitstuk en alles houden. En uiteraard, wil wat meer pit...is er dan nog een andere (goed te doen) optie? Nokkenas, spagetti e.d. heb ik al... Nou wil ik geen carbs, maar throttle body's en stand-alone injectie is wel gaaf, maar lijkt me nogal nutteloos op zo'n blokje...in vergelijking met de prijskaart (valt in principe dus af ---> te duur)?
Zou het mooi vinden de 150 pk aan te kunnen tippen, maar dit zal niet zo 1,2,3 (is het nooit, weet ik :)) te halen zijn...ik moet wel een beetje aan het budget denken!
Alvast bedankt!
Ik had wat vraagjes over de cilinderkop voor een GTi 1800 8v met mech. injectie. Deze wil ik gaan bewerken, maar ik wil het wel mooi voor mekaar hebben. Dus ik zou graag maximaal bewerkt hebben en grotere kleppen. Gaat dat, grotere kleppen? Of kunnen ze bij een 8v niet zo heel veel meer groter...?
Óf is het misschien handiger om een andere kop te monteren? Zo ja, van welke? Het liefst wel 8v :), kan ik spruitstuk en alles houden. En uiteraard, wil wat meer pit...is er dan nog een andere (goed te doen) optie? Nokkenas, spagetti e.d. heb ik al... Nou wil ik geen carbs, maar throttle body's en stand-alone injectie is wel gaaf, maar lijkt me nogal nutteloos op zo'n blokje...in vergelijking met de prijskaart (valt in principe dus af ---> te duur)?
Zou het mooi vinden de 150 pk aan te kunnen tippen, maar dit zal niet zo 1,2,3 (is het nooit, weet ik :)) te halen zijn...ik moet wel een beetje aan het budget denken!
Alvast bedankt!