View Full Version : Goede kijk op ons vaderland door deze kerels???
Hoezo dom??? (http://videos.streetfire.net/search/golf+i/8/0D005DC9-185A-4221-9D45-53213FF8E670.htm)
knarfmk1
22-05-2006, 16:48
dussss.....
maartenunplukt
22-05-2006, 16:51
tubbo pauwahhh
230 hos pauwahhh
wat een kluns
jeroen zal blij wezen met deze reclame
jeroen zal blij wezen met deze reclame
Dat zal J.Dik zeker wezen aangezien ze het kenteken ook vreselijk duidelijk in beeld zetten..
steven16v
22-05-2006, 19:02
hahaha. Zou dat nou als grap bedoeld zijn. Tenminste ik snap niet dat je zo knakerig bent.
Zijn ze allemaal zo bij gti club holland?
dragracer
22-05-2006, 19:02
Kansloze sukkels............. :stupidme:
hahaha. Zou dat nou als grap bedoeld zijn. Tenminste ik snap niet dat je zo knakerig bent.
Zijn ze allemaal zo bij gti club holland?
Volgens mij waren ze knetterstoned van de 'jonko's en weed' :d
wel mooi golfje
Dat wel :)
Wel een leuk Golfje inderdaad. Maar wat een misvormd beeld van Nederland zet tie daar neer zeg! Naja ik zeg het ook gewoon: wat een eikel.
Maare die reacties op de website zelf al gelezen, erg leuk :D
Berserker
23-05-2006, 11:10
Wel een leuk Golfje inderdaad. Maar wat een misvormd beeld van Nederland zet tie daar neer zeg! Naja ik zeg het ook gewoon: wat een eikel.
Maare die reacties op de website zelf al gelezen, erg leuk :D
geef eens een linkje?
Commentaar:
3.)
Submitted by Gixxer May 21, 2006 5:31 PM
Domme Nederlandse paupers! Je zet ons land voor schut met die lelijke sjake n-golf van je! Optieften met je kutkop!
Reply to this Comment
4.) ja mongool
Submitted by jboy May 22, 2006 1:37 PM
kk dom ****...aleen die **** van die wiet is grappig :-P maar hoe engels jij praat dan denken ze helemaal dat we altijd naar de kk zijn
Reply to this Comment
5.)
Submitted by strps May 22, 2006 1:42 PM
wat een sufkutje, haal je gti club holland kenteken eraf. te schandalig voo r woorden dit. lelijke wielen btw en jammer dat je zo blij doet man.
Reply to this Comment
7.)
Submitted by 1.8T 16psi May 22, 2006 4:17 PM
ummm 1.8T = 180hp =) i used to own one :)
Reply to this Comment
8.) ik presenteer, de puurste verneuking van nederland
Submitted by Thijs May 22, 2006 4:40 PM
Ten eerste je engels neukfout!!!!!!!!!!!!!!!!!! je auto is de meest stan daard jongeren auto voor sloebers en je doet lauw met je velgen terwijl he t de meest standaar nuekvelgen ooit zijn en dan die wiet HAHAHAAH , gast t en eerste niet lauw doen met je jonkel , want je hebt geeneens normale aut o en ten 2de je wiet , je zag het geeneens, was het zakje leeg tering sloe ber. het zal wel weer want het zal wel net zo leeg zijn als jou grafhoofd. schande voor nederland gozer, en OOH JA HAHA JE BENT NU DUS AFGEKRAAKT DOOR EEN 16JARIG SCHOLIERTJE!!!!!
steven16v
23-05-2006, 11:32
Kent niemand ze bij GTI Club Holland dan? Ik zou zeggen gelijk dat nummerbord inleveren als ik de voorzitter was.
Kent niemand ze bij GTI Club Holland dan? Ik zou zeggen gelijk dat nummerbord inleveren als ik de voorzitter was.
Laat ze d'r auto ook maar gelijk inleveren. Schande voor alle VW rijders..
Verder wel ruige gasten zeg :clap: :giggle:
Kunnen we de auto laten onteigenen???? Hoewel, ik hoef hem toch niet; wietlucht krijg je er nooit meer uit!
In onderdelen verkopen en dan daar weer een andere voor halen, maar inderdaad als ik voorzitter was van de GTI Club Holland dan wist ik het wel. Zeg zit die voorzitter hier niet ergens??
Pedaalemmer
23-05-2006, 12:48
hoe triest het ook is...zo`n voorzitter kan ze toch niet zomaar eruit zetten als ze al lid zijn want er rijden er wel meer met zo`n plaathouder rond zonder dat ze echt lid zijn.
In onderdelen verkopen en dan daar weer een andere voor halen, maar inderdaad als ik voorzitter was van de GTI Club Holland dan wist ik het wel. Zeg zit die voorzitter hier niet ergens??
ruud K
Laat ze d'r auto ook maar gelijk inleveren. Schande voor alle VW rijders..
Verder wel ruige gasten zeg :clap: :giggle:
ach...schande voor de vw rijders....denk je dat zij de enigsten zijn? ;)
moet je `s kijken op meetings hoeveel jongens na aankomst een fles heineken uit het kratje trekken die op de bijrijdersstoel ligt...
of een pretsigaretje opsteken ;)
was voor een paar week terug nog op de meeting in assen....was het terrein nog maar net op en de wietgeur vloog m`n neus in....
breadfan83
23-05-2006, 13:46
duidelijk geval van:
te veel geld en tijd
te weinig aandacht en verstand
man man man, wat een stelletje achterlijke simpele zielen...
230 hos pouwa... jammer dat je IQ niet boven t vriespunt komt, drol!
Reacties zijn super :crackpipe enne,bestaad die gti club nog wel ?
steven16v
23-05-2006, 14:16
:D
bobby-digital
23-05-2006, 14:19
kansloze knakker zeg... is helaas wel het beeld wat ze van nederland hebben...
wiet+heineken+hoeren, zelfs topgear had het erover tijdens de race die jeremy door nederland voer met de Mclaren slr
duidelijk geval van:
te veel geld en tijd
te weinig aandacht en verstand
man man man, wat een stelletje achterlijke simpele zielen...
Hahahaha :giggle:
8.) ik presenteer, de puurste verneuking van nederland
Submitted by Thijs May 22, 2006 4:40 PM
Ten eerste je engels neukfout!!!!!!!!!!!!!!!!!! je auto is de meest stan daard jongeren auto voor sloebers en je doet lauw met je velgen terwijl he t de meest standaar nuekvelgen ooit zijn en dan die wiet HAHAHAAH , gast t en eerste niet lauw doen met je jonkel , want je hebt geeneens normale aut o en ten 2de je wiet , je zag het geeneens, was het zakje leeg tering sloe ber. het zal wel weer want het zal wel net zo leeg zijn als jou grafhoofd. schande voor nederland gozer, en OOH JA HAHA JE BENT NU DUS AFGEKRAAKT DOOR EEN 16JARIG SCHOLIERTJE!!!!!
Gelukkig springt Thijs voor ons op de bres en redt ons aller aangezicht met zijn tien voor taal.
Erwin G60
23-05-2006, 16:25
Erg sneu filmpje meer worden zijn overbodig
Der Typ Siebzehn
23-05-2006, 17:44
`t zijn een stelletje mongolen, maar ik heb er flink om gelachen, ik kan me er niet kwaad over maken.
Ik dacht eerste instantie dat de cameraman voor zijn mieter werd gereden,of dat ie golf een wiel verloor ofzoiets.
Maar zo zie je maar weer dat er dus echt gekken op de weg aanwezig zijn.
Kijk, een ieder heeft het recht om zich te vermaken en dat het opgenomen word op film heb ik ook niet zo'n probleem mee.
Maar het is zo jammer dat deze 2 gestoorde het moet wezen.
Ik zal is in de kranten lezen of er niet 2 gestoorde vermist worden....
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.