View Full Version : K#t WK!
volksfahrer.nl
21-05-2006, 17:03
Ben ik nou echt de enige die helemaal strontziek wordt van dat tering WK?
Zo'n beetje 80% van de radio en tv-reclames gaan over het WK, in de meeste journaal uitzendingen gaat het er over, overal billboards over oranje....
En het moet nog beginnen :(
ik haat voetbal... dus ook het wk... toch ga ik wel wat wedstrijden kijken denk.. maar alleen als smoes om naar het cafe te gaan...
Thomas78
21-05-2006, 17:26
Ben ik nou echt de enige die helemaal strontziek wordt van dat tering WK?
Nee, je bent niet de enigste. Zal blij zijn als ze snel uitgeschakeld zijn, dan is 't ergste tenminste voorbij. :D
volksfahrer.nl
21-05-2006, 17:28
Nee hoor, alle andere wijven vinden het ook maar niks. :D
:ass:
Zal blij zijn als ze snel uitgeschakeld zijn, dan is 't ergste tenminste voorbij. :D
:iamwithst
Lekker hoor dik een maand elke avond niets anders op tv kunnen zien als dat k*tvoetbal. Domme sport, kost iedere Nederlander ook nog eens een fortuin aan belastinggeld.
Jasper Ovaal
21-05-2006, 19:44
HEEEEEEEEERLIJk weer het WK, echt zin in, lekker kroegje pakken met vrienden. me oranje string aan en gaan met die banaan :D
WK ?
Voetbal ?
:gives:
True :cool:
aantal bezoekers zal hier dan wel stijgen rond het weekaa
danielle
21-05-2006, 20:59
Luuk... de meeste andere wijven vinden het maar niks :D...hmmm ben ik een uitzondering... heb zelfs een seizoenkaart en ben ooit Miss F. geweest in de Panorama.
Maar ik ben het wel voor een deel met pechie eens... die oranjeziekte daar wordt ik ook gek van, alles is oranje, het afwasmiddel, het bier (in sommige kroegen), bij mijn buren in de tuinen allemaal oranje vlaggetjes... als je dat nu doet als het WK begint of tijdens het WK, maar zover van te voren absurd! Aan die oranjegekte doe ik niet mee.
ik had gister al een oranje feest.
en heb toen mijn duitsland shirt aangetrokken.. van Hottges nr 6.
ha, je moest die gezichten zien! :D
flat 4 freak
21-05-2006, 21:02
me oranje string aan
:spankit:
Ach, ik heb weer vrienden (ja, echt waar !!) die mijn autohobby weer niet begrijpen.
Kheb niet eens tijd om ook maar in de buurt van de tv te komen, laat staan hem aan te zetten.
Voetbalmanie gaat aan mij voorbij, zolang ze maar geen oranje vlaggetjes aan mijn gevel gaan
nagelen, vindt ik het goed.
Der Typ Siebzehn
21-05-2006, 21:42
hoe een, in principe dom spel, toch de halve (media) wereld voor een maand kan bepalen, maar ik heb er niks tegen, ik zal zo nu en dan wel eens een wedstrijd kijken en als het begint te vervelen zap ik gewoon verder, niks om moeilijk over te doen.....
Thomas78
21-05-2006, 22:47
Nee, je bent niet de enigste.
Dat is hij zeker niet, ondanks al die foto's die van Erwin voorbij komen. Ik ken er die veel eniger zijn. ;)
Vraag
Is het correct om enigste in plaats van enige te gebruiken?
Antwoord
Het gebruik van de vorm enigst(e) is niet voor iedereen aanvaardbaar. Als u kritiek wilt vermijden, kunt u beter enig(e) gebruiken. In de vaste verbinding enigst kind is dat niet nodig.
Toelichting
De overtreffende trap wordt soms gebruikt niet om de hoogste graad, maar om een zeer hoge graad aan te geven. Men spreekt in deze gevallen van een 'onechte' of 'absolute superlatief' of ook wel van een 'elatief'. Voorbeelden van dit gebruik zijn vormen met aller- (allerliefst = 'heel erg lief' enz.), best ('heel goed'), ten strengste, met het grootste genoegen (= 'met zeer groot genoegen').
Ook van het bijvoeglijk naamwoord enig ('waarvan geen tweede is') is de onechte overtreffende trap enigst in gebruik. De betekenis ervan is gelijk aan die van de stellende trap, maar enigst heeft wel meer nadruk dan enig. Voorbeelden:
(1) Dat was zijn eerste en enigste kans.
(2) Het enigste wat hij nog kon doen, was zich uit de voeten maken.
(3) Hij is de enigste die er bezwaren tegen heeft.
Omdat enigst 'onlogisch' zou zijn ('eniger dan enig is niet mogelijk'), wordt het veelal afgekeurd. Om kritiek te vermijden kunt u zeker in geschreven taal beter voor enig kiezen; enig is altijd mogelijk in plaats van enigst.
De combinatie enigst kind is zozeer tot een vaste verbinding geworden, dat tegen het gebruik daarvan naar ons oordeel geen bezwaar kan worden gemaakt.
:D
Ik vind het best leuk maar de oranje tampons , condooms en speculae gaan mij te ver .
Ophoeruh met dat oranje overal .
Ze mogen nu een keer de WK winnen want ook al was ik 9 jaar de finale van '74 doet nog steeds pijn . Meer dan die van '78 .
Daarna kan alles wat oranje is weer de prullie in .
Pedaalemmer
22-05-2006, 10:03
mooi man wk...dat is nou echt iets gezelligs...lekker in de kroeg een mooi potje voetbal kijken..bitterballetjes erbij
Het voetbal zelf kan me absoluut niet boeien, de 'oranje-gekte' eromheen al helemaal niet, maar het is wel gezellig om met een cluppie te BBQ-en, biertje erbij en de tv aan. Dan wil ik af-en-toe zelfs best wel een beetje juichen... :redface:
steven16v
22-05-2006, 12:25
Ik hou ook niet van voetbal. Maar vind het WK en de rest er omheen best wel een keer lachen.
Lekker op het grote scherm in de stamkroeg voetbal kijken en bier drinken.
Maar het moet niet vaker zijn als 1 keer in de 4 jaar.
rallye16vt
22-05-2006, 14:22
Als er lekker koud bier is, ach dan word het vanzelf wel leuk. :)
Berserker
22-05-2006, 14:41
Kut WK als in Weeskinderen?
als in ruuds weeskinderen? :tongue:
ik hou ook totaal niet van voetbal maar na half jaar budapest met alleen maar hongaarse tv ga je dit toch al snel kijken omdat de taal niet uitmaakt....
Wk en Ek vind ik dan wel weer leuk, alleen van die oranje straten enzo vind ik wat ver gaan.....
werd je altijd bij gym als laatste gekozen erwin?...;)
nee deze jongen gaat er lekker van genieten..samen met vrouw en familie in de kroeg..
ben blij dat er weer eens een sportevenement is waar je chauvonisme de boventoon krijgt..
Tapestaartje
22-05-2006, 15:36
Maar het moet niet vaker zijn als 1 keer in de 4 jaar.
Gelukkig is er dan ook nog een EK!!!
:woowoo:
jetta mk1 '82
22-05-2006, 17:12
dat er voetbal op tv is oke maar ze moeten het niet door je strot proppen !!
Dennis@polo86c.nl
22-05-2006, 17:29
http://www.wmhasser.de/
61 RagTop
24-05-2006, 02:41
linkje naar wk afstandbediening (http://www.hbvl.be/nieuws/wetenschap/default.asp?art={4222B708-D251-4F48-AEB0-F44D130AC544})
ideaaal voor de voetbal hater
:D
screwloose
29-05-2006, 21:10
woeoeoeoehh!!! hahaha!! ik had ook suporter moeten worden man!! wat een heerlijk beroep!!
http://members.chello.nl/~h.prinsen01/mutsenfeest/20.jpg
http://members.chello.nl/~h.prinsen01/mutsenfeest/25.jpg
échte mannen!!
http://www.psvzuipsite.com/foto/feestavonden/seizoen2005-2006/zuipweekend1/01.jpg
http://www.psvzuipsite.com/foto/feestavonden/seizoen2005-2006/zuipmeeting13/06.jpg
je volgt eens een wedstrijd....
:lol: :D :D :lol: :D :lol: :D :lol: :lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol: :D http://www.psvzuipsite.com/foto/feestavonden/seizoen2005-2006/carnaval/02.jpg
en het WK moet nog komen!!!!!!
Ik vind het voetbal & de sfeer wel gezellig....maar ze kunnen het tegenwoordig overdrijven met die bullshit commercie....maar ja daarentegen heb je die shit commercie ook met allerlei andere "bijzondere dagen" als valentijn en zo....
Ik vind voetbal beter dan veel van die f*ck programma's van tegenwoordig...
NOS headlines
29 Mei 2006 16:25
Voetbal voor vrouwen met ballen
Als je het WK voetbal wilt ontlopen kun je je opsluiten in een hotel, maar je kunt ook op de radicale toer gaan.
Op www.wegmethetwk.nl, vind je hierover alle informatie. Dit vrouwenitiatief Voor een Voetbalvrij Nederland (VVN) heeft een aantal spelregels opgesteld waarvan de opvallendste toch wel is: een bal in huis = een bal eraf.
De oprichtsters, die naar eigen zeggen geen femifundi's zijn (feministische fundamentalisten), vinden dat vrouwen dreigen onder te sneeuwen in een oranje testosteronwaas van voetbalgekte. Dit willen ze met wortel en al uitroeien.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.