PDA

View Full Version : roest bodemplaat MK1

markmeenhuis
02-05-2006, 10:08
HAllo,

Naja, foto's zeggen genoeg.

Is dit simpel te maken met een alleen een nieuw stukje bodemplaat? Ik meen ergens nieuwe inzet stukken gezien te hebben voor 45,-

http://www.xs4all.nl/~huismeen/foto/roest1.jpg

http://www.xs4all.nl/~huismeen/foto/roest2.jpg

http://www.xs4all.nl/~huismeen/foto/roest3.jpg

En het mooiste is nog dat hij binnen een maand voor de apk moet. :(

Stijn
02-05-2006, 10:12
Ja je kunt nieuwe bodemstukken kopen, maar daar aan de rand is lastiger. Dat is net waar het paneel en de kop van het chassis elkaar ontmoeten...maar...alles is te maken.

Ziet er wel naar uit dat je Golfje ooit al wat mee heeft gemaakt. Origineel hoort de bodem gewoon in kleur en strak blik te zijn en dit ziet er naar uit dat iemand er ooit al een tientje of twee kit tegenaan heeft gesmeerd. Ooit schade gehad?

markmeenhuis
02-05-2006, 10:26
ja de auto heeft ooit een keer schade gehad. En niet goed opgelapt of te snel gedaan.

Maar de bodemplaat staat ook bol omdat er paar keer dat er een krik heeft onder gestaan. ( heb ik zelf niet gedaan) denk ik.

Maar is dit te doen?

en waar kan ik dat onderkleed krijgen? dat is ook weggerot.

rallye16vt
02-05-2006, 11:07
Maak eerst de plaat eens goed schoon, dus kit/teer en rommel weg, dan pas kun je goed de schade zien.
Maar persoonlijk zou ik het gewoon uitstukken, als de rest v/d plaat goed is.

golf mkII 16v
03-05-2006, 08:57
let er wel op dat als je de bodem repareerd met stukken [dus niet een hele plaat] dat er alle orgineele bulten inzitten

Stijn
03-05-2006, 10:45
Yes, er zijn twee model bodemplaten: oud en nieuw. Met remleiding binnenlangs of remleiding onderlangs.

Moroder
03-05-2006, 21:23
En ik zou de deurrubbers even goed controleren op lekkage. Bodemplaatjes willen vaak rotten door water onder de matjes :).

markmeenhuis
04-05-2006, 10:18
ik denk dat dit een combinatie is van alles. schade/krik eronder/lekkage = roest.

ik ga vanavond naar iemand die schijnt er verstand van te hebben.

ik hou jullie wel op de hoogte.

o ja. waar kan ik goedkoop plaatwerk halen

m

Stijn
04-05-2006, 10:59
Brezan, bodemplaten zijn nog van diverse merken te krijgen

Berserker
04-05-2006, 11:54
artaparts (www.artaparts.nl)

leveren aan huis en niet duur, duurt wel langer dan op de site staat...

markmeenhuis
08-05-2006, 20:47
Hmm, net even bij de man geweest die hem zou lassen, maar der bleek een klein communicatie fout. Hij dacht een klein stukje plaatje wat erin gelast moets worden. Hiervoor had hij geen tijd. hij heeft het te druk met zn solexen. www.solexverhuurhellendoorn.nl

naja, zoeken we verder.

iemand van hier die wat wil verdienen en dicht in de buurt woont?

m

golf mkII 16v
08-05-2006, 21:17
Hmm, net even bij de man geweest die hem zou lassen, maar der bleek een klein communicatie fout. Hij dacht een klein stukje plaatje wat erin gelast moets worden. Hiervoor had hij geen tijd. hij heeft het te druk met zn solexen. www.solexverhuurhellendoorn.nl

naja, zoeken we verder.

iemand van hier die wat wil verdienen en dicht in de buurt woont?

m
wat is in de buurt
m'n ouwe heer [vader] is lasser en heb wel tijd er is er net weer een weg
dacht een MG [maar weet het niet zeker]
duidelijke afspraak qa prijs en goed werk

markmeenhuis
09-05-2006, 07:53
het oosten van het land, twente zeg maar

markmeenhuis
12-05-2006, 09:49
up, niemand?

markmeenhuis
24-05-2006, 09:22
Kan iemand mij vertellen hoe ik dat moet doen met het krik punt ? Die zit er namelijk niet onder aan de bestuurders kant.

m

rallye16vt
24-05-2006, 11:41
Vaak roesten ze daar, en vallen eraf zeg maar..... die knobbel dan he!