View Full Version : Deurgrepen
Naar aanleiding van de ellende met het openbreken van mijn GTi'tje heb ik een vraag..
De originele deurgreep is dermate verkracht dat deze eigenlijk niet goed meer te gebruiken is....
Zijn er deurgrepen / sloten die zonder al teveel aanpassingen geplaatst kunnen worden in dit type deur??
Zie foto:
http://www.romencar.nl/slot1.jpg
porsche klinken.. van een 944 (de luxere uitvoeringen) als ik het goed heb. zijn ongeveer dezelfde klinken, maar dan met porsche inschrift.
heb me ooit eens laten vertellen dat deze moeilijker open te breken zijn.. maar er is vast wel iemand die dit zeker weet.
tis natuurlijk wel zo dat je dan meer kans heb dat ze echt heel je deur verkrachten, als ze er echt in willen (de rotzakken).
op MP staan ook wel eens golf3 look klinken.. persoonlijk vind ik ze minder mooi, maar dat is mijn mening. zijn wel wat dikker, dus mischien verhullen ze een groot deel (zoniet alles) van de schade wel..?
Pedaalemmer
31-03-2006, 18:13
normale klinken en amored doorplates erop...is een teken naar de dieven toe dat je berekent bent op hun komst (alarm).
peter139
31-03-2006, 21:30
zo te zien zijn er weer echte 'profesionals' beziggeweest.
Wat is je doel met de 'nieuwe' handgrepen? Voor het uiterlijk of voor de functie?
Je zou aan de binnenkant metalen L-plaatjes kunnen maken zodat ze er niet meer bijkunnnen. Dan kun je er via het slot niet meer bij maar ook niet via het raamrubber.
Het blijft natuurlijk een inbraakgevoeligge construkie op deze manier. A4/A6 of geen deurklinken zou beter zijn maar kost belijk weer veel geld (spuiten enz)
Fabian_GTI
31-03-2006, 22:23
Std klinken met inbraakplaatjes monteren.... ?
Chrome randje erop, naar mijn mening het mooiste wat er is voor golf 2, op cleaned of audi klinken na natuurlijk :)
Waar kun je die anti inbrbraakplaatjes halen?
Zestienkleppen
01-04-2006, 12:19
A4/A6 of geen deurklinken zou beter zijn maar kost belijk weer veel geld (spuiten enz)De inbreker die snel geld wil verdienen zal toch even verbaast staan en het misschien een deurtje verder proberen. Maar ja, het blijft natuurlijk erg gevoelig. Je kunt ook gewoon het zijraampje eruit halen...
OakgreenVR6
01-04-2006, 19:52
Je kunt ook gewoon het zijraampje eruit halen...
Liever dat dan dat ze m'n deur vernaggelen. :(
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.