View Full Version : grill golf2 vraagje
hey mensen,
ik heb een andere grill op mijn golf gezet. nu is het net oftie veelte breed is :eek: volgens mij steekt hij veel verder onder mijn moterkap door als die andere... kan er mss iemand een foto maken van zijn grill zodat ik kan vergelijken? en als het zo is waar ligt dit dan aan?
mvg Roy
foto 1 (http://img517.imageshack.us/img517/6173/spa16412eh.jpg)
er zwerven zoooooveel foto`s van golfjes 2 op deze site en internet... zou je niet eerst zelf eens gaan zoeken?
sorry maar ben al een uur aan het zoeken en kan niet egt een foto vinden waar het goed opstaat zal zelf ff foto posten!
dan stel je je motorkap toch effe? zet je die n stukje verder naar voren :D
breadfan83
23-03-2006, 18:34
zo hoort ie te zitten.
zo hoort ie te zitten.
okee thanks! zitten die gaatjes er net niet onder:S
wolfsburger91
23-03-2006, 18:40
anders verstel je je slotdrager iets na achter dmv van die 4 boutjes die aan de binnekant zit als je je motorkap open doet.
zit je ze zitten druw het geheel na achteren dan is de afstand minder
anders verstel je je slotdrager iets na achter dmv van die 4 boutjes die aan de binnekant zit als je je motorkap open doet.
zit je ze zitten druw het geheel na achteren dan is de afstand minder
heb ik ook al gedaan :( maar als ik van die gaatjes in die slotplaat sleuven van maak kan die nog verder naar achter zal het wel een proberen
is het een originele vw grille?
breadfan83
23-03-2006, 18:46
k had t met me gewone grille niet, maar die met t rode randje weer wel zo...
k denk dat die dan gewoon net ietsje dikker is ofzo...
op de jetta is t trouwens ook zo, met de dikke lamellen
alleen zit er nu een booskijkert overheen gefrommeld
ja denk het wel ik heb hem 2e hands over genomen dus ik denk van wel.
dat van die booskijker is wel een goed idee alleen die moet je weer aan je moterkap lassen:P heb ik niet veel zin in
breadfan83
23-03-2006, 19:06
ja denk het wel ik heb hem 2e hands over genomen dus ik denk van wel.
dat van die booskijker is wel een goed idee alleen die moet je weer aan je moterkap lassen:P heb ik niet veel zin in
huh? waarom zou je die aan de kap lassen?
je hebt gewoon van die opzet booskijkers, maar die vind ik voor de golf eigenlijk niet zo super
je hebt er ronde lampen in zitten en dan haal je dr zo'n stuk af...
op de jetta ziet t er mooi uit omdat de lamp al recht is...
huh? waarom zou je die aan de kap lassen?
je hebt gewoon van die opzet booskijkers, maar die vind ik voor de golf eigenlijk niet zo super
je hebt er ronde lampen in zitten en dan haal je dr zo'n stuk af...
op de jetta ziet t er mooi uit omdat de lamp al recht is...
heb nu die plaat naar achter gezet nu zit i mooi! maar een probleem:P nu valt die haak van de moterkap niet meer in dat gat. nu heb ik er maar zolang een boutje achter gezet maarja dat is ook niet de oplossing
die haak van je motorkap stukje losdraaien en stellen tot ie er wel goed in valt
die haak van je motorkap stukje losdraaien en stellen tot ie er wel goed in valt
helemaal eraf? en dan aan de achterkant met een boutje ofzo?
stukje losdraaien, dan kun je hem verschuiven.. dus halfvast draaien, in het gaatje mikken en goed aandraaien.
breadfan83
23-03-2006, 22:00
helemaal eraf? en dan aan de achterkant met een boutje ofzo?
k heb effe geen zin om nou buiten te gaan kijken hoe t zit, maar k geloof dat de haak met twee of drie bouten vast zit
als je deze los draait (niet helemaal dr uit) kan je een beetje met de haak wiebelen en schuiven totdat deze goed op de plek zit... zo gaat dat tenminste met de deuren en achterklep, dus k ga ervan uit dat de motorkap ook zo gaat...
k heb effe geen zin om nou buiten te gaan kijken hoe t zit, maar k geloof dat de haak met twee of drie bouten vast zit
als je deze los draait (niet helemaal dr uit) kan je een beetje met de haak wiebelen en schuiven totdat deze goed op de plek zit... zo gaat dat tenminste met de deuren en achterklep, dus k ga ervan uit dat de motorkap ook zo gaat...
is hem nu al 2x uitgelegd.... :chair:
breadfan83
23-03-2006, 22:10
is hem nu al 2x uitgelegd.... :chair:
ja k weet t, maar k had t bericht al geschreven maar vergeten op post reply te drukken
toen ik t zag had idd al iemand anders de uitleg gegeven
enne...meerder keren uitleggen kan geen kwaad
("je hebt PB", search-functie....need I say more?)
ja k weet t, maar k had t bericht al geschreven maar vergeten op post reply te drukken
toen ik t zag had idd al iemand anders de uitleg gegeven
enne...meerder keren uitleggen kan geen kwaad
("je hebt PB", search-functie....need I say more?)
5 minuten later pas ;)
enne....als iedereen nou het antwoord geeft, dan staan er straks tig pagina`s met allemaal dezelfde antwoorden.. kan geen kwaad, maar is wel een beetje nutteloos..
EDIT: 20 minuten later pas :rolleyes:
heey mensen bedankt! ja ik wil het nou eenmaal zeker weten ben namelijk bang dat ik iets sloop ofzo
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.