View Full Version : Tellerbak GTI 8V op 1.6 PN?
Past deze tellerbak ook op een 1.6 PN motor? Of zit je dan met MFA etc omdat dat niet aangesloten kan worden? Komt van een GTI 8V
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=16128&highlight=tellerbak
Weet niet of de link wel werkt :cool:
Jetta MaNiA
16-03-2006, 18:52
Past wel, maar wat heb je eraan?
PN blok houdt in dat je een Pacific uitvoering hebt, dus toerenteller heb je al. Dus wat schiet je ermee op? MFA gaat het toch niet doen zonder alle draden en sensoren op het blok.
Groeten Johan.
Nee weet ik wel, maar mijn controle lampje van de oliedruk is kapot en temperatuurmeter komt niet omhoog. Zal wel iets kapot zijn in in het printplaatje.
Maar mijn vraag is past het voor de rest wel of zitten er andere stekkers ofzo op? MFA interesseert me niks, als het digitale klokje het maar doet.
En hoe it het met de kilometerteller? Wijkt deze niet af? Ook zit de benzinemeter en de temp.meter of een andere plaats i.p.v. bij een 1.6?
Albie
Jetta MaNiA
16-03-2006, 19:11
Ik denk wel dat alles, behalve de mfa, het gewoon zal doen hoor. Zijn gewoon de standaard 2 stekker aansluitingen.
Jurgen Santana
16-03-2006, 19:42
Ten eerste heb je op je huidige tellerbak 1 of 2 aansluitingen? Na 88 zijn deze veranderd van 2 naar 1 aansluitingen. Die van jou link heeft er twee zo te zien.
Verder moet het getal wat onder KM\H staat overeen komen als je wilt dat de kilometerteller blijft kloppen.
Als het aantal stekkers achterop overeenkomt moet alles gewoon werken.
De tellerbak op de foto wil ik juist hebben maar dat wordt niets volgens mij.
De auto is van 1991, maar ik had even iemand gebeld. Hij zie dat deze tellerbak van een oud type gti komt?
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.