View Full Version : een verzekerings vraagje
JK Le Mans
04-03-2006, 15:24
Stel je hebt 75 % no claim , je rijdt tegen laten we zeggen een paaltje
deuk in de auto .
Je belt de verzekering om de shade te vergoeden , gaat je
no claim dan naar beneden ??
is daar ergens iets over te vinden ?
p@trick kever
04-03-2006, 19:31
als je al een paar jaar op 75% zit dan kan je wel schadeherstel uit laten keren zonder naar beneden te gaan... wel moet je dan in de gaten houden dat je de eerstvolgende keer wel gelijk inleverd..!!! dus bij een kleine schade ook niet echt raadzaam...... de laatste keer met de inbraak in de audi was een fix bedrag en daar ben ik nix mee gezakt!!
maar ik zat toen wel op de hoogste trede.... zat toen al een jaar of 8 op 75 % met de no claim....
maar goed wat verzekeringen aangaat heb ik t er ttoch niet zo op... meestal gaat t zo dat jij goed moet zijn met betalen en dat dat van hun kant altijd een beetje tegenvalt :mad:
ook kan je voor een redelijk bedrag (heb ik gehoord)nu een noclaim verzekering afsluiten dan blijf je je noclaim behouden ook al moet er schadeherstel uitgekeerd worden....
maar hoe dit precies gaat weet ik niet exact :confused:
www.beljeverzekering.nl ;)
vwbullit
05-03-2006, 00:33
je heb toch extra punten.
dan behoud je je noclaim en word je schade betaald met aftrek eigen risico.
zat je bij joosie tegen paaltje ??
JK Le Mans
05-03-2006, 04:13
nee daar ken ik de weg wel , maar er heeft iemand gisteren tegen mijn bumper gezeten en geen naam achter gelaten !!
vwbullit
05-03-2006, 08:43
vertel dat er dan bij . :chair:
dan moet je aangifte doen.
en dan formulier waarborgfonds aanvragen
expert van verzekering laten komen.
maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ze hebben mij 2 weken terug spiegel eraf gereden.
ook aangiste gedaan maar waarborgfonds is eigen risico 135 euro.
als je wijs ben pak je bij de politie die folder mee.
lees ff door. :hug:
tjoooo
vwlunatic
05-03-2006, 09:24
yep klopt, je moet alleen wel ff een mannetje of 2 regelen die ff getuigen dat je m goed hebt achtergelaten zonder schade.
heb t ook een keer gedaan,alleen had het toen lang geduurd vanwege een niet aangekomen politierapport.
maar uiteindelijk goed gekomen en toch nog genoeg geld voor ontvangen.
dus doe dit nou maar, gewoon ff aangifte doen een man of 2 getuigen regelen schaderapport laten maken en dan ff afwachten.
het ligt aan de verzekering en aan het aantal schade vrije jaren je kan het ook laten maken en het dan later weer terug betalen...
Dit staat gewoon in je polisvoorwaarden hoor: een mooi tabelletje met je bonus/malus regeling en het aantal schades per jaar.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.