vwhobbyist
12-02-2006, 08:19
Ik ben het ff zat. Ben bezig met een Kever sportomatic uit 1975, en een Golf 1 uit 1983. Beide schieten niet op door vastgerotte verbindingen.
Bij de Golf nu de achterschokbreker aan het stukslijpen omdat de onderste bout volkomen vastgerot zit .
Zit nu nog bij de Kever sportomatic met de ATF nippel, moet los omdat de motor eruit moet. Zit vastgerot in de aansluiting op van slang op stalen leiding bij de motorbeplating. Uiteraard hangt die los, dus wiebelende verbinding. :mad:
WD 40 en zo helpt niet, durf niet direct te stoken, is ATF brandbaar?
Iemand tips?
Zelfde geld voor remleiding/slang voor.
Met schoonslijpen van het schutbord uitgeschoten tegen de remslang. Die dus gehaald om te vernieuwen. Aansluiting slang/stalen leiding volkomen vastgerot. ik gebruik een leidingsleutel, ondertussen toch zeskant rond gedraaid :mad:
Kan ik die stoken zonder gevaar voor brand ? Hoe brandbaar is remvloeistof?
Wie heeft suggesties hoe de verbinding los te krijgen?????
Bij de Golf nu de achterschokbreker aan het stukslijpen omdat de onderste bout volkomen vastgerot zit .
Zit nu nog bij de Kever sportomatic met de ATF nippel, moet los omdat de motor eruit moet. Zit vastgerot in de aansluiting op van slang op stalen leiding bij de motorbeplating. Uiteraard hangt die los, dus wiebelende verbinding. :mad:
WD 40 en zo helpt niet, durf niet direct te stoken, is ATF brandbaar?
Iemand tips?
Zelfde geld voor remleiding/slang voor.
Met schoonslijpen van het schutbord uitgeschoten tegen de remslang. Die dus gehaald om te vernieuwen. Aansluiting slang/stalen leiding volkomen vastgerot. ik gebruik een leidingsleutel, ondertussen toch zeskant rond gedraaid :mad:
Kan ik die stoken zonder gevaar voor brand ? Hoe brandbaar is remvloeistof?
Wie heeft suggesties hoe de verbinding los te krijgen?????