View Full Version : Golf 1 tegen een boom :( complete beurt :)
Ziet er allemaal goed uit, alleen vind ik een ding jammer (misschien dat je daar nog iets aan gaat doen ;) ). Dat is de "goot" voor je waterafvoer en waar je ventilatie in zit, waarom heb je die niet mee gespoten of moet dat nog gebeuren? :)
Black Devil
26-09-2006, 18:13
Ziet er allemaal goed uit, alleen vind ik een ding jammer (misschien dat je daar nog iets aan gaat doen ;) ). Dat is de "goot" voor je waterafvoer en waar je ventilatie in zit, waarom heb je die niet mee gespoten of moet dat nog gebeuren? :)
Komt nog ;)
Black Devil
26-09-2006, 18:18
Schiet allemaal niet op helaas.
Kep wel bougies kunnen regelen maar daar pasten de bougiedoppen weer niet op omdat de kopjes te breed waren en je kunt die er niet afschroeven zoals bij bougies met brede schacht. Dus heb ik ze afgedraaid en nu passen de doppen wel.
Maar nu het volgende: Hij loopt wel maar erg brak omdat hij aan alle kanten valse lucht aanzuigt en de reden hiervoor is/zijn dat de inlaatrubbers een maatje te groot zijn dus zitten ze erg ruim om de carbs heen en als ik ze goed aandraai dan gaan de klemmen helemaal in het rubber zitten om het vast te krijgen en hierdoor scheuren ze in.
De hartafstanden van de carbs en inlaatrubbers liggen niet tegen over elkaar. Dus helaas is het inlaatje op zijn zachtst gezegd niet goed inelkaar gezet.
Ik ga nu proberen om die afstanden eens gelijk te krijgen
Black Devil
29-09-2006, 21:24
Ik heb niet stil gezeten en ben al een heel stuk verder.
De inlaatrubbers heb ik aangepast en de inlaat zelf ook, nu passen de carbs er netjes op. Ontsteking ook mee lopen klooien.
Nu loopt hij netjes stationair en tot 3000RPM gaat het goed, daarna begint hij te backfiren, dus ploffen vanuit de de inlaatkelken op de carbs. Ik zou niet weten waar dat aan ligt, ik denk ontsteking dus morgen eens verder kijken.
geweldig topic ziet er echt vet uit die wagen, heb vandaag toevallig nieuwe chrome randjes om mijn ruiten gedaan net als de jouwe, best rotklusje 1 hoekje is iets minder geworden maar verder ziet het er echt super uit. Ik wilde binnenkort ook mijn motor beetje mooier maken en spuiten maar welke lak heb jij gebruikt? Hittebestendig of niet en heb je hem eerst in de primer gezet? (spuitbus of 2 componenten?) Het is allemaal beetje nieuw voor mij vandaar de vragen?
super mooie wagen en ga zo door!
Black Devil
01-10-2006, 15:25
geweldig topic ziet er echt vet uit die wagen, heb vandaag toevallig nieuwe chrome randjes om mijn ruiten gedaan net als de jouwe, best rotklusje 1 hoekje is iets minder geworden maar verder ziet het er echt super uit. Ik wilde binnenkort ook mijn motor beetje mooier maken en spuiten maar welke lak heb jij gebruikt? Hittebestendig of niet en heb je hem eerst in de primer gezet? (spuitbus of 2 componenten?) Het is allemaal beetje nieuw voor mij vandaar de vragen?
super mooie wagen en ga zo door!
Hoi,
Ik heb alleen het onderblok zelf gespoten in hittebestendig zwart. De rest zoals versnellingsbak etc heb ik eerst geprimerd en toen in kleur gezet, alles uit spuitbusjes.
Black Devil
01-10-2006, 15:27
Blok loopt nu best aardig, en reageerd zeer snel op het gas en tot 4000/4500 wil het wel en daarna sputterd hij en komt niet verder. Het backfiren is eruit. Dus stapje voor stapje....
Golf_1_gts
01-10-2006, 16:20
Waar lag het aan in eerste intantie?
vwmk2driver
01-10-2006, 17:34
dat ziet er allemaal gelikt uit erdem...
je meisje zal weer blij met je zijn haha.
ik hou hem in de gaten
Black Devil
01-10-2006, 19:19
Waar lag het aan in eerste intantie?
Ik durf t bijna niet te zeggen:
Ik had de bougiekabels op de verdelerkap verkeerd zitten. Ik was in de war met de oude type ontsteking met contactpunten, dan zit cil 1 aan de voorzijde op de verdeler als distributie op tijd staat. Bij de GK ontsteking zit cil 1 180gr verderop :redface:
Black Devil
03-10-2006, 13:05
Daarnet even een electrisch brandstofpompje van een zzr 1100 erop gezet, zo weet ik zeker dat de benzinetoevoer in orde is. Nu sputterd hij meer dan eerst, dus zijn de sproeiers te groot er zit nu 135 in dus ik ga morgen eens een nieuw setje proberen.
Black Devil
07-10-2006, 21:04
Kleinere erin gezet en nog steeds hetzelfde, dus ik vermoedde dat het probleem in de onsteking zat. Deze heb ik dan ook vervangen voor een ontsteking met contactpunten en weer de 135 sproeiers erin gezet. Onbelast maakte hij ong 3500/4000 toeren en meer niet, en nu klapt de naald zo tegen de 7000 aan :)
Dus al stukken beter, met rijden zit er nog te weinig pit in, Ik heb de Gasnaalden al wat hoger gezet en dit maakte een hoop goed, maar met volgas mist hij nog wel wat dus morgen eens verder en grotere sproeiers erin en gasnaalden nog wat verhogen.
komt goed zo te zien, altijd al een mooie auto gevonden :)
Black Devil
08-02-2007, 21:30
Zo, even wat nieuws neerkwakken hier
Motortje loopt nu helemaal goed, lekker veel vermogen over het gehele toerengebiedt tot 7000 toeren. Met choke erbij is de koude start helemaal top en als hij warm is slaat hij ook direct aan.
Dinsdag de auto door de APK gehaald, CO netjes afgesteld bij 1000 toeren een CO van 0,7 terwijl hij 2,0 mag hebben. Met een CO van 3,0 loopt hij het best dus die schroef ik binnenkort weer even omhoog. Dus APK zit er ook op.
Het oude harde dashboard heb ik vervangen voor een zacht type en er zit nu een orginele hoedenplank in.
Vandaag mocht hij er ook weer even uit, net voor de sneeuwstorm omdat hij vandaag getaxeerd is, ik weet nog geen bedrag dus ik ben zeer benieuwd wat het zal worden. Daarna wordt hij opnieuw verzekerd.
De BBS velgen gaan er binnenkort onderuit voor een beurtje:
Ze zijn nog orgineel dus 6,5J met 175-55-15
Ze gaan voor 7J worden en achter 7,5J met 185-45-15
Dat is het voorlopig ;)
http://www.volksforum.com/albums/files/4/1/plaatje_original.jpg
Supervet :rock:
Enig punt van kritiek, met stalen bumpertjes is ie nóg geiler denks!!
Black Devil
08-02-2007, 21:40
Supervet :rock:
Enig punt van kritiek, met stalen bumpertjes is ie nóg geiler denks!!
Tis een 83er dus stalen bumpers met brede achterlichten vind ik persoonlijk geen goede combi, ben wel op zoek naar bumpers met chrome bies.
polopower
08-02-2007, 21:47
Ik vind dit zo goed smoelen, dat ik het bijna jammer vind dat je voor andere randen gaat.. De zwarte bumpertje staan ook gewoon goed. Top wagentje.
Beetlefreak
08-02-2007, 22:24
Erg mooi geworden Erdem!
knarfmk1
09-02-2007, 10:18
lekker hoor, vind 6.5j trouwens ook helemaal niet verkeerd staan!
Ziet er erg goed uit en ik vind die 6,5J ook wel goed staan onder de auto.
De kleur past ook goed bij de wagen en de velgen maken hem wel af!
mooie auto!
Ik heb een vraagje.
Ik ben niet zo thuis in dat verlagen e.d
Hoe zit het met dze auto als je in een bocht door een kuiltje rijdt.
Komt de band dan tegen de wielkast aan?
Hij's echt mooi zo :)
Hoe ver issie verlaagd?
i.v.m. de BBSen en mijn plannen,
kun je er een beetje meer rijden?
super mooi!
staal isnie nodig, heeft iedereen.
En bij brede staat dit het best!
Black Devil
09-02-2007, 23:43
Hijs verlaagd met een supersport schroefset, hoe kan het ook anders ;)
Er loopt helemaal niets aan, en drempels etc zijn geen enkel probleem. comfort is niet aanwezig, met de bredere BBSjes en plattere bandjes kan ik nog wat zakken ;)
Superstrakke bak, om te kwijlen! Alleen die blauwe platen vind ik weer wat minder...
PJVL_G60
10-02-2007, 17:24
Ziet er erg goed uit :)
Benieuwd hoe die staks wordt met de 7j voor en 7,5j achter :cool:
Echt een nette wagen Erdem! Alleen, zie ik daar nou een chromen ruitenwisserspoiler?
Black Devil
13-02-2007, 08:25
Echt een nette wagen Erdem! Alleen, zie ik daar nou een chromen ruitenwisserspoiler?
Klopt, dat is een orginele VW ruitenwisserarm met spoiler.
Black Devil
09-04-2007, 14:07
Zoooooo,
Dit weekend de BBSen gepimpt met 4 nieuwe randen en nieuwe logotjes. Met een beetje mazzel kan ik woensdag de banden erop leggen.
Voor 7J van gemaakt en achter 7,5J en er komen 185-45-15 bandjes op. Ik was ook niet tevreden over de oude 175-55ers die stonden ff te hoog.
http://www.volksforum.com/albums/files/4/1/VBBBS1J.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/4/1/VBBBS15J.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/4/1/IMG_0710.jpg
lol, die laatste foto :D :hug:
Berserker
09-04-2007, 15:23
Z
http://www.volksforum.com/albums/files/4/1/plaatje_original.jpg
Wat een supermooie golf, echt super respect, niks meer aan doen :woowoo: :rock:
frankvr6
09-04-2007, 15:26
dikke shit kerel ging er mooi zelf in rijden haha
Black Devil
09-04-2007, 15:52
Wat een supermooie golf, echt super respect, niks meer aan doen :woowoo: :rock:
Alleen dus nog ff de BBSen EN Compleet RVS op maat eronder met spagetti ;)
Black Devil
25-04-2007, 21:13
http://www.volksforum.com/albums/files/4/1/25042007119.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/4/1/25042007121.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/4/1/25042007123.jpg
frankvr6
25-04-2007, 21:18
:thumbup: geweldig erdem niks meer aan doen dikke 10 :thumbup:
PJVL_G60
25-04-2007, 21:19
Echt supernetjes geworden zeg !! :cool:
rallye16vt
25-04-2007, 21:39
:thumbup: netjes
Tis een 83er dus stalen bumpers met brede achterlichten vind ik persoonlijk geen goede combi, ben wel op zoek naar bumpers met chrome bies.
Echt een super vette bak!
Ik heb 1 vraagie, er horen toch eigenlijk geen blauwe platen op?
Mag je hier dan wel mee rond rijden?? :confused:
jetta mk1 '82
26-04-2007, 09:39
echt een hele mooie golf !!!!
gr. Martijn
@ wouter je mag zoveel niet !?
Heb 'm laatst nog gespot in Zandvoort :)
Martijn, maar als je hem apk laat keure moet je zeker je plaatjes eff veranderen? en kan iemand mij vertellen hoeveel € het kost als ze je hiervoor bekeuren, wil het namelijk zelf ook erg graag:)
@Edit: Ik heb de kosten hiervoor al gevonden op het net:
ondeugdelijke kentekenplaten € 65
Dat ziet er echt super uit :thumbup: :rock:
26-04-2007, 11:27
Indd prachtige golf... :thumbup:
stijnex16v
26-04-2007, 11:40
zoals een 1tje er uit moet zien netjes man
Black Devil
26-04-2007, 16:34
Bedankt mensen.
Platen mogen niet, alleen met APK ff de gele erop
knarfmk1
26-04-2007, 18:25
lekker hoor! alhoewel ik ze op de oude maten ook zeker niet verkeerd stond staan!
Black Devil
26-04-2007, 19:14
Heb 'm laatst nog gespot in Zandvoort :)
O ja, dat zou goed kunnen. Dorien en ik hadden en klein dagje uit samen.
Black Devil
26-04-2007, 19:15
RVS 4-2-1 spruitstuk is besteld, en er komen dan 2 dempers onder, compleet RVS en weer met een pijp omhoog zoals nu. Om de 1300cc nog wat extra pit te geven.
Black Devil
30-04-2007, 10:05
Zaterdag even nieuwe contactpuntjes geplaatst, de oude hebben het helaas niet overleeft met al die toeren ;)
Wel een tegenvaller gehad namelijk dat de koppeling slipt. Dus aankomende week even de bak eraf.
Man man man.Niets dan complimenten hoor.Prachtig gedaan.
bredere randen hebben hem wel heeeeeeel netjes gemaakt.. complimenten..
ding vraagt trouwens om een 16v..
Black Devil
03-05-2007, 19:26
bredere randen hebben hem wel heeeeeeel netjes gemaakt.. complimenten..
ding vraagt trouwens om een 16v..
Thanx Richard, maar een 16V zal er nooit inkomen denk ik. Voorlopig rijdt het met dit blok zo leuk! Zondag ga ik de koppeling compleet vervangen en die week erop compleet RVS en dan ben ik er wel even klaar mee.
Ik ben langzaam aan ook begonnen met de VR6 te demonteren want dat is het volgende grote project., die wil ik binnen 2 maanden bij de spuiter hebben.
PJVL_G60
03-05-2007, 21:31
Thanx Richard, maar een 16V zal er nooit inkomen denk ik. Voorlopig rijdt het met dit blok zo leuk! Zondag ga ik de koppeling compleet vervangen en die week erop compleet RVS en dan ben ik er wel even klaar mee.
Ik ben langzaam aan ook begonnen met de VR6 te demonteren want dat is het volgende grote project., die wil ik binnen 2 maanden bij de spuiter hebben.
Druk, druk, druk en nog eens druk :rock:
Black Devil
16-05-2007, 05:43
Koppeling is ondertussen vervangen, je kunt weer volgas gaan. Morgen komt het hele RVS systeem eronder met spagetti etc. Morgen zal ik foto's plaatsen.
Black Devil
02-06-2007, 09:04
Beetje laat maar dan toch!
Wat foto's vd Golf op de VW-Forum meet.
http://fatalm.serial.nl/images/Lennart/VWForumRetromania/images/DSC_0499%20copy.jpg
PJVL_G60
02-06-2007, 16:13
Nice hoor ! :cool:
Zaterdag even nieuwe contactpuntjes geplaatst, de oude hebben het helaas niet overleeft met al die toeren ;)
Wel een tegenvaller gehad namelijk dat de koppeling slipt. Dus aankomende week even de bak eraf.
Waarom niet even een elektronische ontsteking plaatsen kerel :)?
Jazzblue
02-06-2007, 17:33
Super dikke Golf, heb er nog een tijdje bij staan kijken.
Black Devil
31-07-2007, 16:07
Hallo,
Beetje Last-Minute aktie maar we zitten nu in Trier Duitsland. Met dit motortje hadden we nog maar 200 a 300km gemaakt en het was tijd voor de grote proef.
We hebben ondertussen 1000 vakantie kmers ermee gemaakt en het gaat allemaal prima.
Veel groetjes!
Goed om te horen! Nog een fijne vakantie! :cool:
Black Devil
01-08-2007, 15:06
Wel het eea ontdekt:
Als je een tijdje tussen de 160/170km/u rijdt op de teller wordt de olie behoorlijk warm, namelijk 130 tot 140 graden. Er moet een oliekoelertje op. Dan maar eens een ontsteking bouwen met hall-gever.
Na het opnieuw opbouwen begon het een beetje een 'laat hem lekker binnen staan' auto te worden, maar dit doet hem goed. Ook met al het gewicht gaat hij lekker.
robertjan007
01-08-2007, 16:03
Supers erdem!!! Toppertje zo!!!!!!!!
Hej Erdem, dat is snel :) Wij zijn pas net terug...
Goede reis terug gehad uit Z-Fr? Ik zal binnenkort de gespot foto's eens posten van jullie daily! Lachen om op vakantie een volksforummer tegen te komen!
Black Devil
03-08-2007, 17:41
Wij zijn weer thuis, 1500km gereden zonder gezeik, en dat na al mijn gepruts aan de motor hahaha ;)
Hij is weer gewassen en gepoetst en staat binnen te wachten, ik zal spoedig een aantal foto's plaatsen vd vakantie.
He Mel,
Alles is goed verlopen met het rode hok, niks aan het handje.
Black Devil
05-08-2007, 21:51
http://www.volksforum.com/albums/files/4/1/VakantieFrankrijkenDuitsland2007073.jpg
Rétrokroezer
29-02-2008, 20:48
Je project hier eens volledig doorlezen. Echt knap man! :thumbup:
Hoop de mijne ook zo wat te krijgen.
Ps; enig i.d wat voor code zo'n 4-bak van een gt heeft?
Black Devil
04-03-2008, 10:40
Je project hier eens volledig doorlezen. Echt knap man! :thumbup:
Hoop de mijne ook zo wat te krijgen.
Ps; enig i.d wat voor code zo'n 4-bak van een gt heeft?
Geen idee eigenlijk.
Auto staat nu in 'opslag' dus kan er nu niet bij.
Ondertussen wat nieuwe delen geregeld, veerpootbrug gemonteerd, chrome delen besteld voor onder de motorkap etc etc. Met 2 maanden zal ik ermee aan de gang gaan.
Kick
Wat voor blauw praten we eigenlijk over? hele topic doorgescrolled, maar overal wordt er over 'de oude kleur' gesproken, en allerlei kleuren die de auto uiteindelijk niet kreeg..
Is dit monacoblauw?
Black Devil
16-07-2008, 11:42
Kleur is Pargasblau LB5A
BBSen zijn 99% zeker verkocht, worden morgenavond opgehaald!
Vincent-Mk1
17-07-2008, 13:01
Pracht van een auto! (Alleen even andere koplampen erin,...originele Hella's,..maar dat is mijn persoonlijke mening ;) )
Black Devil
17-07-2008, 18:21
BBSen zijn net opgehaald.
Gister nieuwe ontsteking binnen gekregen van een Saab 900, zo kan ik eindelijk die contactpunten vervangen voor electronische ontsteking.
jetta mk1 '82
21-09-2008, 20:32
vanmiddag even staan kwijlen, wat een gaaf ding !!
de nieuwe wielen staan echt super !
gr. Martijn
Poe! Sterk werk Erdem!
Gr.
Rutger
The Skinnmeister
24-09-2008, 10:17
Heb net het hele topic doorgelezen, mooi gedaan, knap staaltje werk
Autootje staat er goed bij :thumbup:
Black Devil
24-09-2008, 10:46
Thanx mensen,
Hier een foto met de nieuwe wielen, niet een al te beste foto maarja.
http://www.volksforum.com/albums/files/4/1/achtergrond_original.jpg
martiepartie
24-09-2008, 10:55
kleur = geniaal! Echt super op een oude VW.
Je hebt het GK'tje netjes aan de praat met de Keihins? Merk je ook verschil met de electronische variant tov de puntjes ontsteking?
Echt een supergolf.. .I am jaleous
Rétrokroezer
17-12-2008, 23:53
Heb je nog meer foto's met die HTN's? Ziet er super uit.
Black Devil
20-12-2008, 06:35
Ik heb er al een tijdje niet naar gekeken ivm aanschaf huis. Het zal nog maanden duren totdat ik eens knappe foto's heb. Ontsteking heb ik ook nog niet omgebouwd en zo zijn er nog een aantal dingen die nog in orde gemaakt moeten worden.
Black Devil
28-05-2009, 16:29
Na maanden hebben we zondagavond even een klein ritje gedaan.
http://www.volksforum.com/albums/files/4/1/Golf1_577021.JPG
siepgti1978
28-05-2009, 18:27
Lijkt SUPER die wielen er onder !
Vette bak dus :thumbup:
gr siep
De HTN's staan de wagen vele malen dikker :thumbup:
ErikvanBilsen
28-05-2009, 20:36
Ziet er goed uit
Ik vind het altijd zo mooi staan als de harten van de velgen in de kleur van de auto zijn gespoten
en de randen gepolijst
Vond de BBSen erg mooi staan, maar dit staat super!
jetta mk1 '82
29-05-2009, 03:04
hey erdem kerel leef jij ook nog ;) !!
ben je al klaar met het verbouwen van je huis ?
de golfje ziet er super uit zo !
gr. Martijn
Black Devil
29-05-2009, 07:27
Ik denk dat dit het beste is wat ooit is gedaan aan de Golf, de HTN's erop.
Ik heb nog 3 a 4 maanden verbouwen voor mij ivm uitbreiden vd garage zodat alle auto's binnen kunnen staan dus geen tijd voor sleutelen helaas.
Misschien van de winter..?
Black Devil
11-06-2011, 19:44
Even een kleine update,
Na verbouwing van ons huis, onze trouwerij met deze Golf als trouwauto en de uitbouw van de garage kunnen we ons weer vol op auto's storten!
Over twee weken gaan we op vakantie met deze Golf, 2 weken op pad met 2500km voor de boeg.
Eindelijk staat de Golf 1 ook thuis samen met mijn VR6
http://www.volksforum.com/albums/files/4/1/IMG_1573.jpg
Audi1981
11-06-2011, 19:49
Like the red one :thumbup:
Love the blue one :wuv:
edit; jullie hebben echt HART voor je auto :thumbup::thumbup::thumbup:
jetta mk1 '82
12-06-2011, 18:57
ziet er goed uit erdem! heb je meer foto's van de garage?
Black Devil
13-06-2011, 12:45
Bedankt,
Was wel even flink bikkelen in de weekenden, graven, funderen, dak erop etc etc, en het is niet niet helemaal af, binnenkant wel maar er moet nog het eea geschilderd alleen met al het regen vandaag zal daar niks van komen.
http://www.volksforum.com/albums/files/4/1/Garage3.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/4/1/Garage2.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/4/1/Garage1.jpg
tjo...laatste update was 2 jaar terug :thumbup:
Ziet er goed uit allemaal, golf 2 zie ik nog wel eens gaan regia heemskerk e.o.
goodluck met de trip!
VW-Golf-Power
13-06-2011, 13:39
heb je ook nog wat pics van de rooie?
Black Devil
13-06-2011, 14:17
http://www.volksforum.com/albums/files/4/1/IMG_3497.JPG
jetta mk1 '82
13-06-2011, 14:20
mooi schuurtje kerel, en wat een dikke hoepels onder je menie cruiser :D
Black Devil
07-07-2011, 21:22
Even een snelle update vanuit Wolfsburg. Na een kleine twee weken door Duitsland te toeren door de slingerwegen en bergen moet ik zeggen dat de Golf het heel goed doet op zijn carburateurs. Snel gerekend hebben we ongeveer 2500km gemaakt in korte tijd. Morgen gaan we weer terug naar huis en kan hij weer rusten.
http://www.volksforum.com/albums/files/4/1/IMG_1930.JPG
mk1diesel
11-07-2011, 12:12
blijf het een hele strakke golf 1 vinden :cool:
Thanx mensen,
Hier een foto met de nieuwe wielen, niet een al te beste foto maarja.
http://www.volksforum.com/albums/files/4/1/achtergrond_original.jpg
hi,
welke velgen zitten er onder de golf van op de foto?
Mooi project! :thumbup:
hi,
welke velgen zitten er onder de golf van op de foto?
Mooi project! :thumbup:
misschien niet alleen plaatjes kijken maar ook het topic lezen :rolleyes: . zijn HTN velgen
ook erg leuk om ff door te nemen.
keep it up.
Black Devil
13-02-2013, 08:56
Ben al een tijdje aan het dubben om weer eens meer werk te creeren aangezien ik nog niet genoeg te doen heb en ben er denk ik wel uit.
Mn daily 16V ga ik dit jaar nog gebruiken en hem van de winter 'slopen' en in onderdelen verkopen. Alle 16V techniek ga ik dan bewaren en in deze bouwen maar dan op Webers. Kan ik ook het complete onderstel aanpakken, coaten etc.
foxmanvos
13-02-2013, 10:46
Bah die auto ziet er toch niet uit. Nee geintje, echt super mooie auto geworden.
Heel hoog kwijlgehalte.
HTN wielen zijn echt ultra gaaf onder een mk1
Auto zag er goed uit :thumbup:
Dennis-Mash
13-02-2013, 18:49
Toffe Mk1!
Afgelopen zondag nog even staan bewonderen . Dikke golf
Black Devil
13-02-2013, 19:22
Thanks, wordt toch tijd om onderzijde ook knap te maken:) eerst even de Country opknappen komende maanden dan gaan we verder met deze.
jetta mk1 '82
13-02-2013, 21:53
Gekkigheid, je hebt al zo weinig te doen man... :D
Black Devil
25-05-2014, 22:20
Vandaag weer eens op pad met dit ding na maanden in de garage staan.
Heb ook even een kort filmpje gemaakt met mn Gopro, moet alleen nog even uitvinden hoe ik met knappe kwaliteit kan uploaden op Youtube.
qUa9MF-KNAA
Brult er lekker op los! Heb trouwens even je filmpje zichtbaar gemaakt ipv alleen een linkje. Als je op de EDIT knop drukt, zie je wel hoe je het zelf zichtbaar kan maken.
Black Devil
25-05-2014, 22:32
Thanks René!
Was wel weer even lekker ja! Sinds ik alles vorig jaar nogmaals had afgesteld is het net even wat fijner allemaal.
Moet alleen nog eens een keer gaan rollen met die koets.
kan maar 1 ding zeggen: wat een heeeerlijk geluid :D
Black Devil
26-05-2014, 12:01
Moet zeggen dat ie best luid is op t filmpje :)
In de auto valt het heel erg mee. M'n 16v met 2 dempers was veel luider.
Black Devil
26-05-2014, 17:27
Heb trouwens ook de moeite genomen en na jaren van alleen te wassen ding eens flink aan te pakken. Lak was behoorlijk vuil dus gekleid, gepolijst en in de wax gezet.
Die kan weer een paar jaar mee :)
http://www.volksforum.com/albums/files/4/1/Golf12014.jpg
g-loudertje
26-05-2014, 18:23
Echt fan van deze golf! Helemaal goed :cool:
Als die ooit weg mag, let me know!
Black Devil
26-05-2014, 18:39
Echt fan van deze golf! Helemaal goed :cool:
Als die ooit weg mag, let me know!
Hihihi
Dit is een blijvertje, is de eerste auto van mn meissie. Mn vr6 is trouwens mijn eerste auto.
g-loudertje
26-05-2014, 19:21
Hihihi
Dit is een blijvertje, is de eerste auto van mn meissie. Mn vr6 is trouwens mijn eerste auto.
Begrijpelijk! Heeft emotionele waarde :)
Mk1 in combinatie met HTN's = 100 punten !!! De perfecte velg als je het mij vraagt.
Heel nette Mk1.
Goede velgenkeuze en wat een geluid :o
variejantje
29-05-2014, 20:26
Leuk topic, mooie auto ('s). Geniet ervan. En die garage...wow.
Black Devil
29-05-2014, 20:58
Thanks!
Black Devil
22-07-2015, 21:59
Gisteren nieuwe APK erop voor 2 jaar. Er is 93km mee gereden......zonde eigenlijk. Gisteren meteen wat getoerd ermee en plan is om dit jaar eens wat meer te rijden en wat echte updates te gaan doen, nu de camper klaar is ☺️
Christiaan
23-07-2015, 07:32
hahaha, je zal toch stil moeten zitten :D
Rétrokroezer
16-03-2017, 14:17
Hallo,
Lang niets meer gepost hier, maar zou ik mogen vragen wat de ET-waardes van de HTN velgen zijn?
MVg,
Black Devil
16-03-2017, 19:41
Tja tijd vliegt dat blijkt. Deze fijne koets staat samen met de vr6 alweer 2 jaartjes braaf binnen te wachten........
Et waardes heb ik geen idee van eigenlijk, zal kijken of ik nog ergens aankoopnotas kan vinden.
Rétrokroezer
18-03-2017, 11:19
O.k, top :thumbup: .
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.