View Full Version : Ben ik de enige?
Kevin20v
25-11-2005, 12:37
Ben ik nou echt de enige die vanmorgen een beetje versteld stond hoeveel sneeuw er nou werkelijk vannacht is gevallen..? :confused:
Het is mijn eerste winter met een verlaagde auto,
had wel wat verwacht, maar dat ik elke meter van thuis naar het werk alle sneeuw meeschuif die ik tegenkom vind ik een beetje overdreven :rock:
Het was meer schuiven/slippen dan rijden (en ja ik heb winterbanden :rock: )
Een beetje overvallen door de sneeuwval van vannacht ga ik dit weekend dan toch maar de schroefset terug zetten naar country modus :mad:
:woowoo:
bobby-digital
25-11-2005, 12:42
was in het zuiden des lands (limburg) idd aardig wit op de weg, heb over het traject Weert-eindhoven ruim 2 uur gedaan terwijl het een kleine 40km is..... wordt je niet blij van:( maar ploeg er lekker doorheen met de daily G2
Mietjes!
:)
Toen ik vannacht thuis kwam sneeuwde het al... Vanochtend werd ik wakker van de regen.. kon mezelf helaas al douchen op de gang... lekkage :(
steven16v
25-11-2005, 12:55
Hier in het Oosten, vlak aan de grens bij Duitsland ligt ongeveer 15 cm sneeuw.
Jasper Ovaal
25-11-2005, 12:59
hier geen sneeuw gezien, beetje wind en regen. that's it.
Dennis@polo86c.nl
25-11-2005, 13:11
sneeuw????
LOL :iamwithst
Geen vlokje gevallen hier. En het is droog en waait amper.
Yep hier ook sneeuw, en dan gaje wel merken wat het voordeel is van winterbanden, ik kwam er achter toen ik al glibberend werd ingehaald door een passaat, hij dus duidelijk wel op winterbanden :)
hier in zeeland geen sneeuw, wel regen en vooral veel wind!!
steven16v
25-11-2005, 13:23
Hier in het oosten is net de stroom net een tijd uitgevallen. Sta je dan op je werk een tv te verkopen.
Kom ik thuis. Zijn er 2 hele dikke takken uit een Eikenboom gevallen. Ongeveer 3cm verwijderd van het huis kwamen ze neer. Takken zijn te zwaar geworden door de sneeuw.
edit: met tak bedoel ik een stam van rond 20cm ongeveer.
Kevin20v
25-11-2005, 14:40
Hier in het Oosten, vlak aan de grens bij Duitsland ligt ongeveer 15 cm sneeuw.
Klopt! zo hoog lag het hier vanmorgen ook ongeveer, en dan was echt flink schuiven.
Wielkasten zaten helemaal vol, onderlip voorbumper ingescheurd van de druk door de sneeuw :mad: ding zit helemaal vol rotzooi van onder, natuurlijk helaas ook pekel en zout :mad:
Straks maar even flink goed afspuiten met gedemineraliseerd water ofzo :woowoo:
JK Le Mans
25-11-2005, 14:46
mag mijn gepolijste wielen er wel onder vandaan halen met gemak ! :D:D:D:D
Kevin ga zo ff voor je kijken !
Mooi man een beetje sneeuw, als het nu ook nog blijft liggen......??????
Houden jullie de boel wel heel mannen/vrouwen, zou zonde zijn als het allemaal kapot gaat ;)
BasLacrosse
25-11-2005, 15:29
hier ook geen sneeuw hoor in Emmen/drenthe.... was het maar zo, vind het altijd wel wat hebben
sneeuw????
Waar dan ??????
Ti's nu zo rond 15:30, en het is hier de hele dag al droog, en "as we speak" schijnt hier de zon op volle kracht !!!!!!
Ik rij al 2 weken op de winterrims, maar blijkbaar houdt dat de sneeuw gewoon weg van hier !!!
Grtz............. LRR
LinnieTDI
25-11-2005, 15:50
Hier in de straat ligt niet veel meer.... :redface:
http://img371.imageshack.us/img371/3818/dsc004709wd.jpg
was vanochtend wel anders :D
sneeuw is idd leuk
http://www.volksaddiction.nl/acmeern/DSCF0047.JPG
Kevin20v
25-11-2005, 16:01
lol
het was vanmorgen inderdaad veeeel witter :D
zal maar meteen een voorbewerkte onderlijst bestellen kan deze meteen gespoten worden :rock:
@Jasper, Dankje kerel! ben benieuwd
Edition_one
25-11-2005, 16:04
nou in delft stormt het echt waait hard en keihard regen en hagel :S:S
ps coole foto die van hierboven die kever ;)
chrisjuh
25-11-2005, 16:24
Vorig jaar enorm veel leuke fotos hier van ''sneeuwpret''
Enorme pakken sneeuw en veel ingesneeuwde VW's! :D
En nu sneeuwt het op dit moment hier!
van mijn part mag er maandag wel een meter liggen, dan gaan de gordijntjes even open en snel weer dicht!!
danielle
25-11-2005, 16:43
Hier geen sneeuw, maar een storm niet te weinig. Woon redelijk dicht aan het water, maar de stoelen waaien nog net niet van mijn balkon af.
In de polder geen sneeuw gezien, op school in zwolle ook niet op weg voor een excursie kwamen we besneeuwde auto's tegen, en in nijverdal sneeuwde het volop
sneeuw? wind? regen?
Uit welk land komen jullie?
Big_Mac_Mark
25-11-2005, 18:01
Heb hier nog geen vlokje sneeuw gezien! (Zelfs nog geen drupje regen...)
G-eert-40
25-11-2005, 18:06
jups, was weer glijden en glibberen:) I love it. groeten uit brabant.
Mk1-Addict
25-11-2005, 18:09
Nee hoor, in Arnhem niets aan de hand.... :rolleyes:
http://www.volksforum.com/albums/files/2/2/5/4/100-0090_IMG.JPG
Heb hier nog geen vlokje sneeuw gezien! (Zelfs nog geen drupje regen...)
Emmen niet? :eek:
Dan is mijn pa een vette leugenaar :D
Hij vertelde me dat collega's van hem uit Emmen
met een dikke 10 cm sneeuw op hun tuftufs
bij t werk aankwamen.... :woowoo:
Heeswijk
25-11-2005, 18:37
Op dit moment ligt er hier in Heeswijk, 10km van den bosch , Noord Brabant, al een mooi laagje sneeuw.... en het blijft maar door gaan als het zo doorgaat ligt er morge een halve meter :eek: :eek: :chair: :chair: :chair: :chair: :chair:
VwPolo89
25-11-2005, 18:48
hier geen sneeuw gezien, maar ik woon dan ook in belgië, toen ik deze avond naar huis kwam begon het wel te sneeuwen maar de sneeuw bleef niet liggen :)
Emmen niet? :eek:
Dan is mijn pa een vette leugenaar :D
Hij vertelde me dat collega's van hem uit Emmen
met een dikke 10 cm sneeuw op hun tuftufs
bij t werk aankwamen.... :woowoo:
Vanmorgen toen ik naar m'n werk ging alleen wat restanten natte sneeuw op m'n daily....hooguit 1 cm... ;)
Mister Cool
25-11-2005, 19:03
Geen sneeuw... De weg was overigens wel wit, van het zout... :mad:
G-eert-40
25-11-2005, 19:09
hier wel sneeuw, maar juist nergens zout:)
en het komt hier ook weer horinzontaal voorbij zetten..
t sneeuwt nog keihard...
http://www.volksforum.com/albums/files/1/7/9/0/051125_194238.jpg
zo ziet het er dus uit...
Zestienkleppen
26-11-2005, 19:29
Bij ons achter de flat zit een chinees. Raden wat er gebeurt rond etenstijd...dan komen mensen chinees halen. Helaas komen ze niet ver...
http://www.volksforum.com/albums/files/2/6/3/Afb003.jpg
En dit is het straatbeeld in Enschede Centrum. Nu (19.30) begint het weer te sneeuwen.
http://www.volksforum.com/albums/files/2/6/3/Afb006.jpg
Tot overmaat van ramp is ook het contactblokje weer overleden (deze zomer ook al) en werkt onze verlichting en ruitenwissers niet meer. Klote.
Pedaalemmer
26-11-2005, 19:44
Mijn auto staat vanaf vrijdagmiddag in de garage...net voor de sneeuw binnen en komt er pas uit als het dooit :p
oneillboy
26-11-2005, 20:18
Ik ben heelhuids tot thuis gegleden van gent naar sint niklaas met men golf, vond het best wel leuk. Enkel die truckers die op de E17 iedereen inhaalden en overantwoord reden was iets minder leuk. Rijden op sneeuw het is eens iets anders, al voelde het soms alsof ik over keien reed.
De les in destelbergen over de kevermotor was prima, ik heb er veel van opgestoken ook voor men typ 4. Ik kijk al uit naar de volgende les!
sneeuw? wasda?
ahum... Ik ben gister dus flink afgestraft voor deze opmerking...
Moest om 22.00 uur van m'n werk naar huis... Eerst 10km provinciale weg (80 km/h) en daarna nog wa snelweg en binnendoor... Ik heb denk 2 km 60 kunnen rijden op de snelweg, de rest tussen de 20 en 40 km/h.... Zo'n lage kever is ook niet leuk als de sporen meer ijs dan sneuw zijn...
Maar we zijn weer heel thuisgkomen en de rotonde's waren wel leuk :D !
Vandaag ook nog ff aan het uitleven geweest. ;)
vwleusden
28-11-2005, 19:02
Vrijdag om 15:00 vertrokken uit Enschede, 00:30 aankomst in Leusden (amersfoort).
A35 rolde nog, A1 totaal niet meer... uiteindelijk ben ik er bij Wilp af gegaan en binnendoor door de bossen bij Apeldoorn. Daarna kwam ik wederom stil te staan op de N310 richting Harderwijk. Was rond 23:15 in Harderwijk en daar ff een bakkie gedaan bij Baseknot, was behoorlijk gaar toen.
steven16v
28-11-2005, 19:23
Wat een ramp zeg bij omgeving enschede. En dan vooral in Haaksbergen waar ik woon. Ik heb gewoon het hele weekend geen stroom gehad. Vrijdag middag ging het er rond een uur of 14.00 af en zondag avond kwam het er rond een uur of 23.00 weer op. Pfffffffff!!! (ach ja, had wel mooi een weekend vrij, want werken was er niet bij :) )
Is ook wel weer een keer wat anders. Een zooi kaarsen in het café een paar heaters op gas er bij. En maar feest vieren.
En vandaag weer sneeuw hier in Eindhoven..
gelukkig maar een beetje dus tis zo weer weg..
JK Le Mans
17-12-2005, 14:51
Weet er nog iemand een loodgieter ! het regent binnen bij mij !!!
LinnieTDI
17-12-2005, 18:24
Weet er nog iemand een loodgieter ! het regent binnen bij mij !!!
Ja ik weet der wel een....maarja of je der wat aan hebt ??? :woowoo:
Regent het nog altijd binnen?? :eek:
JK Le Mans
17-12-2005, 19:39
ja dat water stroomd mooi door !
maar ik ben al lekker thuis !
maandag maar eens bellen met de loosgieter voor een nieuwe goot !
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.