Log in

View Full Version : Ouwe poep hier!!

a.busser
24-04-2019, 03:00
Was eens benieuwd of er nog "ouwe" leden actief zijn op Volksforum.
En dan bedoel ik leden van voor het facebook tijdperk. Leden uit de tijd dat Volksforum een vaste waarde was tijdens je dagelijkse rondje over de digitale snelweg. Leden uit de tijd dat je hier, en eigenlijk alleen hier, de datums voor aankomende meetings aan elkaar doorgaf, de foto's en aftertalk van afgelopen meetings hier met elkaar deelde, je voor technische hulp op Volksforum moest zijn, je hier je project topic bijhield, en je iedere vrijdag paraat was voor de "foto fuck friday".

Toegeven, zelf heb ik het de laatste jaren behoorlijk laten af weten op Volksforum. Terwijl ik er jaren lang iedere avond en de hele avond te vinden was. De informatie die ik vroeger via Volksforum tot me nam, komt nu veelal via Facebook met voor iedere meeting een eigen pagina, voor iedere volkswagen een eigen verkoop hoekje en voor ieder model een eigen fanbase.

En ik snap natuurlijk ook dat de tijden van 75 unread Volksforum topics per dag niet meer terug gaan komen, maar ben toch van plan weer eens wat vaker "aan te waaien"...
Dus... Nog meer "ouwe poep" hier?

sixpack
24-04-2019, 05:18
Check! :goodpost:

Alhoewel ik het idee heb dat facebook nu minder als kennisplatform wordt gebruikt.
En wat er op zit is veelal "uitlezen met de app" maar de rootcause wordt vaak niet opgelost ;)

VF is gewoon een lekker stabiel platform, waar je nog steeds je technische vragen kunt stellen,(met meestal een zinnig antwoord :rolleyes: )en je projecten kunt delen.

Nou Andre, geef het goede voorbeeld maar eens en begin maar eens met spammen van je projecten en de foto fuck vrijdag :thumbup:

:cool:

Rallye-VR6t
24-04-2019, 09:24
Wat heet oud, 8-3-2004 geregisteerd zag ik en ben zelf bijna een halve eeuw onderweg. :D

En de toevoeging van Facebook is dat je meer internationaal mensen bijelkaar hebt met dezelfde interesses. Dat heeft voordelen, zo ben ik eens opgelicht door een Fransman die Rallye onderdelen verkoopt via Ebay. Deze knaap stuurde mijn voor 800euro schroot, ipv een nieuw onderdeel.
Die persoon verkoopt binnen de Rallye eigenaren niet snel meer iets. Komt op geen forum meer met zijn eigennaam of handelsnaam.

Grote nadeel van Facebook is dat je geen topic overzicht hebt wat echt een toevoeging is van een forum als Volksforum. Daar kan Facebook echt niet tegen op.

heinz74
24-04-2019, 11:01
aangemeld in 2012..maar was mijn inloggegevens verloren..eerdere inschrijving zal ergens 2010 zijn..
ben ook niet zo actief meer,heb bijna 20 jaar in de Golf/Jetta 1-2 gezeten ,ben zelf 45 nu
ben jaren lid geweest van de GTI club holland..alle meetings toendertijd wel gedaan cq meegemaakt..
moet eerlijk zeggen dat al dat moderne spul mij ook niet zoveel meer doet..
het is ook een andere digitale tijd geworden ,men sleutelt tegenwoordig met de laptop
terwijl ik vroeger op de vrijdagavond om 22.00u de bak bij mijn GTI er nog aftrok om de koppeling te vernieuwen ..
ikzelf rijd overigens alleen nog maar BMW tot max bouwjaar 2000 met een 6 pitter erin..
heb een e30 4 deurs in Delphingrau en een e36 touring tegenwoordig ..
ik vind een Golf 1 GTI en toch zeker een 83er nog steeds een leuk ding..maar was het gewoon ineens beu..
2 garageboxen vol onderdelen en een witte Pirelli in 2007 'weggegeven' toen en een e30 325i teruggekocht ..
ik lees nog wel dagelijks mee ,deel af en toe wel eens een corrigerende tik uit als het over de GTI type 1 gaat
want velen denken te weten soms hoe het zit,terwijl het niet zo is..de 'echte' kennis van die dingen is aan het vervagen..
zal geen 20 jaar meer duren eer er een 76er word aangeboden met brede achterlichten anders..whahaha

chrisjuh
24-04-2019, 11:39
Jahoor, elke dag nog aanwezig :)
Post niet veel, maar lees elke dag nog steeds wat ik interessant vindt

Ik rij tegenwoordig een BMW F10 535i, mijn vrouw een Fiat Abarth cabrio, maar ik heb nog steeds een T4 voor de zaak en een Golf 3 Variant Syncro :D (die gaat er wel binnenkort uit, dan ga ik weer wat anders VAG zoeken)

Black Devil
24-04-2019, 11:56
Check!

Roy16VG60
24-04-2019, 12:30
Ik ook nog steeds... :D

LRR
24-04-2019, 12:51
Present...sinds Augustus 2004 :)

Jarenlang minder actief geweest na de verkoop van mijn Mk1 GTI.
Heb momenteel geen VAG auto meer. Bedoeling is om een Audi A3 te gaan
kopen eind dit jaar voor woon-werk-verkeer.

Maar lees sinds enige tijd weer dagelijks mee, en verkies VF zeker boven het
Facebook-gebeuren (was een hele verademing toen ik m'n FB-account verwijderd heb..haha).
Volg wel veel via Instagram !

golf fahrer
24-04-2019, 13:00
zal geen 20 jaar meer duren eer er een 76er word aangeboden met brede achterlichten anders..whahaha

Dit is al gebeurd, stond ooit zo eentje te koop een jaar of 5 geleden.
Je loopt achter :D

jetta mk1 '82
24-04-2019, 13:18
Dus... Nog meer "ouwe poep" hier?

Vind ik leuk! (Of was dat nou juist niet de bedoeling...? ;) )

Nog steeds zo af en toe meelezend maar post weinig meer.

The_Maxx
24-04-2019, 13:30
Aanmelddatum 2007 maar ik lees al langer mee dan dat.
En nog vrijwel dagelijks aanwezig en soms actief qua posten. Meestal alleen lezen.

a.busser
24-04-2019, 15:25
jeetje, dat zijn er meer dan ik gedacht had!
Ik denk dat een goed forum, zoals Volksforum, weer helemaal terug komt. men is het "betweterige, schreeuwende, inhoudloze, boze facebook gebeuren"wel een beetje zat volgens mij. Ik merk het ook aan mezelf, reageer steeds minder op berichten in groepen, er zijn er toch altijd die het beter denken te weten.
Het "alles voor de likes" is er op een forum als dit gewoon niet, dit zijn nog liefhebbers onder elkaar (hoop ik) die hobbyen voor de hobby en niet voor de likes.
Ik kom in ieder geval weer vaker langs, wen er maar aan.

Neill_s
24-04-2019, 15:34

Lees nog steeds iedere dag even het lijstje met nieuwe posts door ;) Helaas door omstandigheden een paar jaar geen project of echt leuke VAG meer gehad. Laatste leuke was de Bora Variant, maar door teveel km's moest die weg en kwam er een A4b6 Avant TDI, met in het begin nog leuke ideeën maar daar bleef het wel bij. Door een kleine aanrijding was die economisch total los maar het bedrag van de verzekering was te laag om een leuke VAG terug te kunnen kopen :( Rij nu een Volvo V50 2.0d, met veel plezier want het is echt een fijne auto.

Gelukkig sinds een paar maanden weer een kever in de garage, misschien toch eens de moed opvatten om de (kleine) vorderingen weer eens te gaan posten ;)

a.busser
24-04-2019, 15:38
Gelukkig sinds een paar maanden weer een kever in de garage, misschien toch eens de moed opvatten om de (kleine) vorderingen weer eens te gaan posten ;)

Doen! Ben ook van plan voor mijn kevertje weer een topic te starten.

Der Typ Siebzehn
24-04-2019, 16:25
Join Date: 26-11-2005 Paar maanden terug mijn feestboek account verwijderd, lees hier vaak, maar post nog maar af en toe iets.

Sinaasboom
24-04-2019, 16:33
Mooi om te zien dat het nog steeds zo druk is! Qua informatie is het op volksforum geweldig, alles is mooi overzichtelijk en met de handige zoek functie zo te vinden. Hopelijk komen ook weer meetings zoals volksdub in Well snel terug!

HotWheels
24-04-2019, 18:24
Jep hier ook nog steeds aanwezig, sinds 2005!

volkswein-rider
24-04-2019, 19:33
Ikzelf ben nog niet heel lang lid, maar lees wekelijks nog wel de topics.
En probeer zo nu en dan wat te posten.

Hier kun je tenminste één en ander terugvinden als je iets wilt weten.

VeeDubber
24-04-2019, 19:35
Leuk om te zien dat er nog zoveel van de oude garde hier rond zwerven! Er zijn veel dingen veranderd in onze (inmiddels) 15 jarige historie, maar het kennis-niveau is hier nog altijd top! Tof mannen!

Johan1982MK1
24-04-2019, 21:14
Lees al langer mee maar lid vanaf 2010
En ik kijk hier nog steeds bijna elke dag even👍🏼👍🏼

Arnaud
24-04-2019, 21:23
Niet van de aller-allereerste lichting, maar wel al lang lid.
In +-2012-2013 een tijdje gehad dat ik weinig meer langskwam, maar tegenwoordig zeker om de paar dagen wel online om alles even bij te lezen.

De Volkswagenhobby staat wegens chronisch tijdgebrek (eenmanszaak) op een lager pitje, maar gek genoeg heb ik niet eerder zoveel VAG-auto's met een apart randje gehad als tegenwoordig (geen tiental, maar goed).
Daar ligt ook direct de "fout" die ik (en ik denk velen met mij) maak (maken): we posten het niet meer. Maar dat posten, dát maakt een forum nou juist aantrekkelijk!
Dus: ik zal zorgen dat ik binnenkort weer eens een topic start, en het bij ga houden. Beloofd is beloofd :)

racecees
24-04-2019, 21:50
31-07-2006 ;)

VF was voor mij eerst een "side-kick" van de keversite (die helaas al een tijd uit de lucht is en ik heb begrepen dat het heel veel werk kost om deze weer online te krijgen..)
Maar sinds de aanschaf van een (project) 1980 golf GTI heb ik hier ook al heel wat uurtjes doorgebracht en veel informatie ingewonnen.
Er is nog veel te doen aan de golf maar stukje bij beetje gaan we de goede kant op (body strak en +/- 250 pk 1.8 20v)

Maar de kever moet dit jaar ook gaan rijden met +/- 200 pk dus ik moet m'n spaarzame tijd nuttig verdelen...
Valt niet als zzp....... :rolleyes:

Gr. Cees

Rallyegolf20vt
25-04-2019, 06:23
Ben er bijna elke dag nog even "bij". :rolleyes: Posten doe ik alleen heel weinig.

Pedaalemmer
25-04-2019, 07:53
Check! en heb zelfs meer vw's in bezit dan ooit :D

Forum's waren vroeger immens populair en ik vind het nog steeds een verademing om threads door te lezen met reacties die vaak serieus zijn en zonder reclame.

Ten opzichte van social media vind ik een forum vele male prettiger, alsof je even een rustig plekje langs de digitale snelweg hebt gevonden met een mooi uitzicht :eek:

Ronin
25-04-2019, 08:35
Check, lid sinds mei 2006.
Lees nog steeds met veel bewondering over vele projecten.
Helaas is mijn eigen project gestrand door allerlei omstandigheden.

Ottie1976
25-04-2019, 09:10
Ik zie iemand iets zeggen over instagram boven Facebook. Wat is het voordeel?

Christiaan
25-04-2019, 09:29
Check... ook nog steeds aanwezig.

Een aantal jaren flink minder actief geweest, op het forum alsook met vw's. Ook gestopt met mijn werkzaamheden achter de schermen bij VF.

Maar inmiddels weer aan de knutsel met de cabrio....

Wel leuk, al die ouwe poep hier....

a.busser
25-04-2019, 09:42
Inderdaad erg leuk al die ouwe poep! Nog steeds veel bekende namen met veel bekende avatars, wat toch een beetje een trip down memory lane geeft!
Valt me ook op dat veel van die namen een oranje "VF donatie" regeltje bij hun naam hebben staan. Dat geeft de betrokkenheid met het forum wel aan denk ik. Dit jaar 15 jaar Volksforum heb ik begrepen, zal morgen de traditionele 15 euro donatie ook weer eens over maken. En uiteraard zal ik z.s.m. een topic aanmaken over "de oude dame".

Ottie1976
25-04-2019, 09:54
Als het 15 jaar is is het misschien leuk om er een meeting in te knallen ter gelegenheid van?

a.busser
25-04-2019, 10:06
Als het 15 jaar is is het misschien leuk om er een meeting in te knallen ter gelegenheid van?

Klinkt niet verkeerd. Weet niet hoe de forum medewerkers over het idee denken....?

LRR
25-04-2019, 11:09
Ik zie iemand iets zeggen over instagram boven Facebook. Wat is het voordeel?

Op zich niet enorm veel verschil, maar wat het grootste voordeel is: Veeeeel minder gemekker/betweters als op FB ! En meer foto gerelateerd (makkelijker zoeken met hashtags vind ik). Op IG vind je enorm veel liefhebbers met eigen pagina's en de foto's zijn veelal beter als op FB.

J-9A-N
25-04-2019, 12:44
Still here!
Al kom ik hier maar heel weinig meer :rolleyes:

LRR
25-04-2019, 13:33
Hey Jan ! Ook nog van de partij !!

Leuk topic dit, haha..

Johan1982MK1
25-04-2019, 15:27
Check! en heb zelfs meer vw's in bezit dan ooit :D

Forum's waren vroeger immens populair en ik vind het nog steeds een verademing om threads door te lezen met reacties die vaak serieus zijn en zonder reclame.

Ten opzichte van social media vind ik een forum vele male prettiger, alsof je even een rustig plekje langs de digitale snelweg hebt gevonden met een mooi uitzicht :eek:

Helemaal mee eensch,

meestal idd serieuzere reacties, meer ervaren mensen en geen reclame zijn idd de dingen waardoor ik ook graag door een (oud) topic blader.. :thumbup:

J-9A-N
25-04-2019, 15:47
Hey Jan ! Ook nog van de partij !!

Leuk topic dit, haha..

Jazeker Fred,
Af en toe even wat topics bekijken maar verder niet meer actief hier.
Idd een leuk topic met veel bekende namen :)

1982kameiX1
25-04-2019, 22:30
Check
Scirocco al een tijdje weg.
Morgen komt de schroefset van H&R onder mijn golf 6.

Tapestaartje
25-04-2019, 22:38
Check!

Alberto
26-04-2019, 08:13
:thumbup: :D
kijk zo nu en dan wel even
maar niet dagelijks

Alberto
26-04-2019, 08:20

tuurlijk doe je ff op een zaterdag middag :D
weet nog wel een leuke locatie in drachten :redface:

René
26-04-2019, 08:34
Present!

Sinds maart 2004 bezoek ik nog dagelijks VF :) Qua zelf posten is dat vaak in vlagen....maar het wordt wel steeds wat minder. Heb zelf het gevoel dat het forum langzaam aan het doodbloeden is, wat erg jammer is. Zit tegenwoordig veel op instagram, wat ik een beetje zie als een groot "dope shizz " topic..kennen jullie dat nog? :D

Zie ook dat veel buildtopics daar naar toe zijn verhuisd....de mijne ook. Er is gewoon weinig (re)actie op VF, waardoor je toch zoiets hebt van.....waarom zet ik het hier nog op.

Maar mooi om te zien dat er nog best veel oud forummer reageren op dit topic :thumbup:

pimvielvoye2004
26-04-2019, 09:12
doe ook nog mee!

Veel minder actief dan eerst maar toch met enige regelmaat hier te vinden. tijden veranderen en moeten we in mee. Moet je wel gelijk geven dat het voorheen een stuk overzichtelijker was dan nu.

Voorheen alles op 1 plek, nu verdeeld over heel Facebook inderdaad.

Leuk bericht!

#nogsteedsbezigmetmijn84GTI

honcie
26-04-2019, 09:35
Als ik zo de join date's zie ben ik nog een jonkie :D
Ondanks ik niks neerzet kijk ik wel iedere dag ff naar sommige liefhebbers met gouden handjes :thumbup:

Ironvw
26-04-2019, 21:04
7-11-2012 dus toch al wel een paar jaartjes

Maar wat je verteld kan ik me ook nog wel herinneren van andere fora
Ik ben een hele tijd lid geweest van een tuning club (met bijbehorend forum) en ben ongeveer 10 jaar lang alle meetings in binnen en buitenland afgereden soms 4 in een weekend en in die tijd was 70á80 Posts in 24 uur echt heel normaal

Tegenwoordig ga ik eigenlijk nog maar naar 1of 2 meetings per jaar en zit ik meer in t Volkswagen wereldje dan tuning

a.busser
26-04-2019, 21:15
in die tijd was 70á80 Posts in 24 uur echt heel normaal

En toch denk ik dat de goede forums een come back gaan maken en 70/80 posts in 24 uur straks weer heel normaal zijn.

sanderz
26-04-2019, 21:21
Present!

Heb wat tijd doorgebracht hier ja. Jaren geleden overgestapt op Bmw dus kwam hier minder. Ik moet wel zeggen dat alle fora hetzelfde probleem hebben van teruglopende bezoekers/projecten. Tegenwoordig rij een Mini :D , wel met z'n reet op de grond natuurlijk :screwy:

fabbi
28-04-2019, 20:16
Sinds 2006.... en hoop mijn 993 project volgend jaar weer eens op te pakken.
Jaaja heb ik nog steeds en mijn handjes jeuken,
maar na huis verbouwen komt gedeelte van de tuin en daarna achtertuin en carport
als laatste garage en dan de hobby weer eens oppakken..

buiten de tijd moeten ook centjes verdeeld worden...

sixpack
28-04-2019, 21:26
En toch denk ik dat de goede forums een come back gaan maken en 70/80 posts in 24 uur straks weer heel normaal zijn.

:thumbup:

VdubMKII
28-04-2019, 22:23
Toch ook inmiddels al een tijdje hier.....Join Date: 10-01-2012
In de jaren zijn er wel meerdere vw`s gekomen en gegaan :rolleyes:

Area51
29-04-2019, 08:45
Hier ook alweer een poosje lid en nog dagelijks hier aanwezig !

Matheo
30-04-2019, 10:16
Ik ben er ook nog!

Lees bijna dagelijks nog wel even de ongelezen post en reageer ook nog wel regelmatig, mits ik iets bij te dragen heb. Mijn eigen projecten bijhouden heb ik een aantal keer geprobeerd maar is me helaas in al die jaren nog niet goed gelukt.

Het is dan wel wat rustiger geworden maar de inhoudelijke kennis is nog steeds hoog en veel oude topics zijn ideaal als naslagwerk.

martinus83
30-04-2019, 11:25
Hobby actief? af en toe :) Verder heel af en toe hier rondkijken om de zinnen wat te verzetten :-)

Zit hier dusdanig lang, dat ik geen idee heb wat ik met bijvoorbeeld dit topic wilde zeggen :D :screwy: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=20053

Erik
30-04-2019, 11:36
Kijk nog wekelijks op forum. Hobby wel nog wat, maar geen zin om te posten.
Komt er misschien nog wel eens van.

VWJYI
30-04-2019, 23:33
Lees ook iedere dag de nieuwe topics lijst door... ken nog wel wat van de mannen die nu ook reageren. Rijd op dit moment Jetta TDI en mijn vriendin een Seat Leon dus het blijft nog wel ff vw wat op de oprit staat.

chrisjuh
01-05-2019, 08:07
Klinkt niet verkeerd. Weet niet hoe de forum medewerkers over het idee denken....?

Leuk!, Ik weet nog van heel wat jaartjes geleden dat Rene, HJ en ik een meeting hebben georganiseerd aan de A30 bij Barneveld, was toen echt een groot succes, in overleg met de pomphouder gedaan, die heeft nog nooit zo'n goede dag gedraaid :D
Zelfs officieel met flyer en alles erop en d'r an :)
Daarna nog eentje bij de Texaco A12 Bunnik, maar dat was iets minder, simpelweg omdat het daar veel drukker is als langs de A30, maar ook weer goede opkomst.

yuli
02-05-2019, 11:17
Ik ben er ook nog steeds. Bezit mijn golf 1 nu 19 jaar en daarvoor was deze 18 jaar van mijn vader. Qua hobby nog steeds niet op uitgekeken en eigenlijk wekelijks als het lukt meerdere uren mee bezig.

Ik ben zelf niet vies van hardcore sleutelwerk maar hou ook erg van laptop werk. Zaken tot de bodem uitzoeken, proberen en modificeren.
Voor mij is VW juist de uitdaging om oud en nieuw te combineren zonder dat de "looks" er onder lijden, zo evalueert de hobby voor mij mee in tijd en heb ik altijd wel een nieuw project. In Amerika noemen ze dit de "resto mod" scene.

Volksforum is mijn vaste stekkie sinds 2005 na een sterk toename van "tokkie" gehalte op het andere forum en ruzies die toentertijd uit de hand liepen.

FB gebruik ik voor onderdelen en voor gerichte contacten, groepjes en hoekjes, een project van iemand is gewoon bijna niet te volgen.
Dat ik vind ik nog steeds de meerwaarde van dit Forum. Het zou wat makkelijker / sneller moeten worden voor mensen om "content / foto's / video's" te posten. Daar zou het forum in integratie kunnen verbeteren. Een plekje voor iedereen om zijn project neer te zetten.

De meeste forummers hier Den Haag en omstreken, ken ik bij naam en toe naam en komen bij elkaar over de vloer..

Pro FM
02-05-2019, 22:36
Ook nog steeds present. Paar jaartjes eruit geweest (auto stond helaas weg te roesten in een weiland) en in 2012 een cabrio gekocht en sinds dien weer actief. Check het forum toch wel een paar keer per week nog,maar het wordt hier,helaas ook, wel rustig (zie jij trouwens bij alle Fora)

René
02-05-2019, 23:08
Leuk!, Ik weet nog van heel wat jaartjes geleden dat Rene, HJ en ik een meeting hebben georganiseerd aan de A30 bij Barneveld, was toen echt een groot succes, in overleg met de pomphouder gedaan, die heeft nog nooit zo'n goede dag gedraaid :D
Zelfs officieel met flyer en alles erop en d'r an :)
Daarna nog eentje bij de Texaco A12 Bunnik, maar dat was iets minder, simpelweg omdat het daar veel drukker is als langs de A30, maar ook weer goede opkomst.

MK1 meeting! Was echt een succes inderdaad....mooie tijd was dat :cool:

Mk1_er
03-05-2019, 22:33
Ben hier nog maar van ongeveer 2014 lid.
Maar sinds ik mijn golf eindelijk een klein half terug weer in mijn bezit heb, zit ik hier wel meer.
Heb de microbe voor een golf 1 al wel langer, maar er nooit toe gekomen om er één aan te schaffen.

Ik ben heel blij met alle info die ik hier kan vinden, maar vooral alle hulp die ik hier krijg om mijn golf in orde te brengen apprecieer ik enorm.

Waarvoor nog vlug via deze weg echt bedankt aan iedereen :thumbup:

Als hij binnenkort rijdt zal het misschien een moeilijke keuze gaan worden met welke van men 2 auto's ik zou rijden, of toch niet...
In ieder geval maken ze allebei evenveel lawaai :D

Gino89
04-05-2019, 14:29
Sinds 2008 ook nog altijd regelmatig dat ik topics lees. Zelf natuurlijk ook nog altijd in bezit van een Golf 4 en een Lupo :D

vdWal.
04-05-2019, 19:34
toch nog een hoop meer actieve mensen dan ook ik dacht, wel veel lezers en weinig posters.
waaronder ik zelf ook aldus.. wat het forum dan toch automatisch al weer rustiger maakt.

het hele Facebook ben ik momenteel een beetje klaar mee eigenlijk
maar ga er toch regelmatig met wat onderdelen, vragen oid toch heen
omdat er 9 van de 10x wat meer respons op komt.

en er via daar ook veel meer evenementen zijn tevinden die niet meer op fora worden gepost

Rob g60
04-05-2019, 23:51
ook nog present lees nog wel vaak de leukere topics bij, posten niet veel.
zal binnenkort eens een nieuw topic van het project aanmaken.

Jeff
05-05-2019, 08:54
Ik kijk hier ook nog dagelijks.
Blijft leuk en leerzaam hier.

sixpack
05-05-2019, 10:15
ook nog present lees nog wel vaak de leukere topics bij, posten niet veel.
zal binnenkort eens een nieuw topic van het project aanmaken.

Héhé :thumbup:

hajee
05-05-2019, 19:55
Check!

bugs
10-05-2019, 19:13
Check! Sinds 16-12-2003... we worden oud.hahaha
Ik kijk zo af en toe nog. Rij nog wel in een Golf 2 GTD!

arnus71
11-05-2019, 21:04
Ik ook sinds die tijd en kijk bijna elke dag hier uit gewoonte en interesse :D

2H-2H
12-05-2019, 20:53

Vroeger, toen je minimaal 2 keer per avond hier keek
en er dan 300+ nieuwe reacties waren :screwy: :D

Volkswagenaar
12-05-2019, 22:09
Aangemeld in 2004 maar las al langer mee, ben niet zo'n poster maar lees en kijk graag :D

VeeDubber
13-05-2019, 07:20

Vroeger, toen je minimaal 2 keer per avond hier keek
en er dan 300+ nieuwe reacties waren :screwy: :D

Toen had je het nog niet zo druk met whatsapp enzo ;)

a.busser
28-05-2019, 12:34
...Waar blijven die ouwe poep "project" up-dates?

Christiaan
28-05-2019, 12:40
Net gedaan man :tongue:

VolkswagenRacing
29-05-2019, 22:50
pfff... dat is lang!

Rinus66
19-06-2019, 11:47
Ruim 4 jaar geleden helaas afscheid moeten nemen van mijn laatst mk1. :(

https://i28.photobucket.com/albums/c220/Rinus66/export_zpsnpb4lfnq.jpg

Maar hier wel altijd blijven plakken en sinds deze week weer een oud hok voor de deur. :D

https://i28.photobucket.com/albums/c220/Rinus66/pasa_zpstw2vcdhc.jpg

Black Devil
19-06-2019, 12:43
Mijn ouwe poep blijft maar in de garage staan oud te worden ☹️

De handjes kriebelen wel maar je moet keuzes maken in het leven. Heb nu 2 kleine mannetjes in huis van 2.5 en 1 jaar waar ik mijn handen vol aan heb.

Ik weet dat de tijd langzaam weer zal komen dat ik weer kan sleutelen in de garage. Het leven laat zich nooit helemaal bepalen hoe het loopt. Er gebeuren dingen waardoor alles heel anders loopt dan je had gedacht. Dat is niet erg, maak je niet druk en laat dingen ook een beetje los.

Vorig jaar zijn wij verhuisd, verbouwd, voor de 2e keer ouder geworden en alles bij elkaar heeft het een flinke impact gehad terwijl je soms denkt de hele wereld aan te kunnen.

Nu ruim een jaar verder genieten we met zn 4en van onze vakantie in Spanje met onze camper, lekker relaxed, stressen kan altijd nog 😉

Roy16VG60
19-06-2019, 13:05
Haha, dat ken ik. Ik heb er inmiddels 4 :screwy:

Daardoor heel erg weinig tijd over.

LRR
20-06-2019, 09:42
Hahaha...hier is de eerste onderweg !! Als ik het zo lees ben ik blij dat er geen "lopende projecten" in de schuur staan :)
Ik probeer me een beetje voor te bereiden op de impact..

redbull
18-12-2020, 01:44
Check

Matheo
18-12-2020, 08:23
Hahaha...hier is de eerste onderweg !! Als ik het zo lees ben ik blij dat er geen "lopende projecten" in de schuur staan :)
Ik probeer me een beetje voor te bereiden op de impact..

Van harte gefeliciteerd!

Mijn lopend project was goed onderweg (dacht ik) voor mijn dochter werd geboren. In februari word ze 6 jaar, en het project is nog steeds lopende ;)

VeeDubber
18-12-2020, 10:04
Van harte gefeliciteerd!

Mijn lopend project was goed onderweg (dacht ik) voor mijn dochter werd geboren. In februari word ze 6 jaar, en het project is nog steeds lopende ;)

Maar je bent hier nog altijd welkom als je weer een shotje VW nodig hebt Matheo. Tegen de tijd dat ze 16 is zul je vast wat meer tijd krijgen om weer wat te sleutelen ;)

Rick
18-12-2020, 11:31
Maar je bent hier nog altijd welkom als je weer een shotje VW nodig hebt Matheo. Tegen de tijd dat ze 16 is zul je vast wat meer tijd krijgen om weer wat te sleutelen ;)

Alleen zullen de onderdelenprijzen dan wel door het geluid zijn gegaan, hehehe. :D

Zeend
18-12-2020, 11:35
Ik zit sinds 31-07-2005 op Volksforum, ben ik net achter gekomen. Had ik toen een nieuwe Polo gekocht, stond hij nu op de bult :tongue:

Zo nu en dan kijk ik hier eens even, maar er is helaas niet zoveel luchtgekoelds meer te beleven.

Jens

Larsv5
19-12-2020, 17:46
Ook al een aantal jaren lid hier en kijk regelmatig op het forum. Tegenwoordig woon ik op Curaçao (tot de zomer) en zal ik naar België gaan. Jammer geen VAG meer voor de deur maar wellicht straks weer in Europa (alhoewel ik ook met een schuin oog naar BMW kijk).

Laatste project(je) was een 2002 caddy en Golf MK3,5 carbio.

LRR
20-12-2020, 13:37
Van harte gefeliciteerd!

Thanx Matheo, de kleine man is alweer een jaar...en ik had het aardig ingeschat, gaat een hoop tijd inzitten...maar met alle liefde :)
Volgend jaar een ander huis met fatsoenlijke garage, dan tzt maar eens op zoek naar een Kever :thumbup:

Ralph
24-12-2020, 14:39
15 jaar actief... En al veel langer met Vw bezig en ontelbare autos gehad.
Een Golf 1 Gti project helemaal afgerond destijds.
Nu vooral met Porsche bezig. Dagelijks rij Ik in een nieuwe Caddy gechipt naar 195 Pk en de vrouw een Up Gti en dochter een Golf 5.
Mis de activiteiten op het Forum wel.
Fb vindt Ik niks met alle losse groepjes, forum was altijd veel overzichtelijker.

tempel
24-12-2020, 21:56
heel af en toe , maar dat was altijd al zo :screwy:

steven16v
11-08-2021, 15:45
Ben al lid sinds 2004 maar ben de laatste jaren weinig tot niet meer op het forum geweest. :shake:

Ik heb de hobby weer helemaal opnieuw uitgevonden en zit daarom de laatste tijd weer wat vaker op het forum. Het is wel meer lezen dan ook daadwerkelijk posten. ;)

Ben sinds een aantal maanden bezig om mijn 74er swallowtail te restaureren die 15 jaar in een schuurtje heeft gestaan. :screwy: :D Dus wellicht zal ik eens een updateje maken van mijn oude topic. :tongue:

VeeDubber
11-08-2021, 19:42
Ben al lid sinds 2004 maar ben de laatste jaren weinig tot niet meer op het forum geweest. :shake:

Ik heb de hobby weer helemaal opnieuw uitgevonden en zit daarom de laatste tijd weer wat vaker op het forum. Het is wel meer lezen dan ook daadwerkelijk posten. ;)

Ben sinds een aantal maanden bezig om mijn 74er swallowtail te restaureren die 15 jaar in een schuurtje heeft gestaan. :screwy: :D Dus wellicht zal ik eens een updateje maken van mijn oude topic. :tongue:

"wellicht"? :D

steven16v
12-08-2021, 07:17
"wellicht"? :D

:tongue: :D

tempel
15-09-2021, 13:59
lang , maar kom hier bijna nooit meer. Voor technische informatie over een R32 is een bepaalde Yankee site handiger.

The Skinnmeister
30-09-2021, 11:43
Ook al weer lid sinds 2005, lees toch bijna iedere dag wel iets hier, posten probeer ik regelmatig. Vind dit toch wel fijner lezen als fb (waar ik trouwens geen lid van ben). Projecten vind ik nog steeds wel :thumbup:

Audi1981
09-04-2022, 15:37
Leuk om te lezen, maar ik hier voor m'n gevoel jarenlang alleen de kroeg bewaakt en gedoneerd om zelfs van de mods geen of nauwlijks antwoordt te krijgen. Aantal keer wat van gezegd maar iedereen was duimpjes aan het geven bij ome Mark. Lees nog wel mee hier maar heb andere hobby's nu...

Steeph
11-04-2022, 21:47
Heb sinds een paar maanden weer een inlog hier, kwam hier vruuger wel wat vaker, veelal lezen, heb nog steeds mijn Golf MK1 cabrio uit '89 al sinds '99.
Nu een goedkoop autootje erbij de Fox 1.4 om veel km's te maken, woon/werk.
Gezinsauto is een grotere van een zeer groot Japans merk.

sixpack
12-04-2022, 18:06
Nog steeds dagelijks sinds 2003 :kenny: okok …ook ik sla wel
eens een dag over :D )

Keep it up guys :thumbup:

ben zine
20-07-2022, 14:34
https://www.volksforum.com/albums/showimage.php?i=144417&catid=newimages

Aangemeld in 2008, in combinatie met de aanschaf van deze Golf. We zijn er nog.

Johan1982MK1
21-07-2022, 08:38
https://www.volksforum.com/albums/showimage.php?i=144417&catid=newimages

Aangemeld in 2008, in combinatie met de aanschaf van deze Golf. We zijn er nog.

Leuk!
Aantal jaren geleden wel eens gespot in o.a Assen bij de mk1 meeting. Ook wel eens een praatje gemaakt als ik me niet vergis. Ik had toen nog de 16v 9a motor erin, heb dezelfde kleur alleen dan 4 deurs uitvoering :)

ben zine
21-07-2022, 12:24
Klopt! Is alweer een paar jaar geleden. Ik heb zojuist even je projecttopic teruggelezen. Prachtig wat je allemaal doet. Wordt tijd voor weer een meeting a la Assen.

Der Typ Siebzehn
21-07-2022, 17:04
Wordt tijd voor weer een meeting a la Assen.

Is er niet zulk een tegenwoordig in Winschoten, maar dat van 'n andere organisatie (georganiseerd door o.a. user mk1 diesel (https://www.volksforum.com/forum/member.php?u=6163) van hier op dit forum) ?

Was btw verleden weekend weer op 't jaarlijkse Golf 1 treffen in Wolfsburg, maar daar voeren hoofdzakelijk de originele Golfjes 1 de boventoon. Dat treffen was daar dit jaar op de parkeerplaats naast 't museum.

https://www.volksforum.com/albums/files/3/2/2/7/WOB2022B.jpg
https://www.volksforum.com/albums/files/3/2/2/7/WOB2022C.jpg

golf fahrer
21-07-2022, 18:23
Was jij aanwezig op het IG treffen?
Meer foto's?
Altijd leuk :D

Der Typ Siebzehn
22-07-2022, 07:16
Was jij aanwezig op het IG treffen?
Meer foto's?

Ja