View Full Version : Apk
klopt het dat je 2 maanden voor je apkvervaldatum een nieuwe APK kunt gaan halen? zodat je apk datum gewoon een jaar opschuift, en je in feite 14maanden apk hebt?
Zestienkleppen
04-10-2005, 12:02
De exacte termijn weet ik niet, maar het klopt wel.
Just A Funk
04-10-2005, 12:08
Dat klopt inderdaad en termijn is 2 maanden, ga niet precies 2 maanden van te voren want dan wil het nog wel eens misgaan (gewoon een dagje later). Is inderdaad handig, heb je nog de tijd om er wat aan te doen.
perfect... ik moet 2 december voor apk, maar ga mooi zsm, want moet nog uitgelijnd worden... dan gooi ik hem nu eerst omhoog, ff grotere wielen eronder dan kom ik zeker op de brug, en daarna weer omlaag en dan uitlijnen (denk dat ik hem daarna lager zet als ie nu is :))
danielle
04-10-2005, 13:56
Klopt, je kan gewoon eerder gaan! Is ook zeer handig.
Wat doe je anders dan? Eerst wachten tot ie afgelopen is?
HotWheels
04-10-2005, 16:54
Wat doe je anders dan? Eerst wachten tot ie afgelopen is?
ja... :D
ja idd... of een week vantevoren ofzo... dacht dus ook als je bijv. een week vantevoren ging dat je uiterste datum ook een week eerder werd..
ja... :D
ik ook! precies op de dag zelf dit jaar... :redface:
Jezus Christus..
Ik dacht: Wat een nono's weer: www.rdw.nl staat t allemaal op,.. maar neen: nieuwe site, nieuwe indeling.
Ik geloof niet dat ik ooit zo'n ondoorzichtige site ben tegen gekomen! Daar waar je verwacht dat ze t wel zullen melden, vind je niets! (nuja: een stukje algemeen bla bla, maar verder NIETS!)
Nee wacht: de site van de gemeente Arnhem is een nog groter doolhof,. maar daar staat de info er uiteindelijk wel...
ja www.rdw.nl had ik natuurlijk ook al gekeken, maar die is veranderd in het kader van een makkelijke indeling... njaa niet gelukt
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.