Log in

View Full Version : Foto Fuck Vrijdag ideetje

Gert
16-09-2005, 07:37
Mes amis et amies !!

We worstelen een beetje met de losse attachements : genereert superveel dataverkeer op deze manier . Via het fotoalbum schijnt dat weer mee te vallen : dat is volgens onze dataverkeer en siteonderhoud techneut .
Ook zijn ze moeilijk terug te vinden als je een oude maar nog steeds mooie creatie zoekt .
En ja : het Volksforum logo erop is best een goede reclame als ik sommige creaties bekijk : die gaan nog jarenlang over het net zwerven .
Zet daarom links onderin je Handle of naam : nog makkelijker terug te vinden wie wat gemaakt heeft .
Ik zal aan de grote bits en bytes meneer vragen om een aparte Foto Fuck Vrijdag sectie te maken in het fotoalbum . Op die manier is het stemmen ook een stuk makkelijker en overzichtelijker . Nu was het animo wat lager maar bij de millionen Kevert hadden sommige meerdere inzendingen . En om nu overal en voor elke keuze een andere poll optie te maken : ook die aantallen zijn beperkt .

Wat is jullie idee ?
Feedback aub

ploon
16-09-2005, 08:50
feedback:

via fotoablum; no problem

meerdere inzendingen per user; misschien in de regels zetten dat er maar 1 per user mag?

Pedaalemmer
16-09-2005, 12:23
Ik denk dat foto fuck fryday nu ff leuk is en over paar weken iedereen het beu is. dus kzou zeggen maak er niet teveel werk van ;)

Skooty
16-09-2005, 14:15
Ik denk dat foto fuck fryday nu ff leuk is en over paar weken iedereen het beu is. dus kzou zeggen maak er niet teveel werk van ;)

Btje mee eens.. kvin Photoshoppen wel leuk om te doen, maar niet elke week. Daarnaast hangt t ook van de foto af en of ik daar 'potentie' inzie. Weet niet hoeveel PhotoShop junks hier op het forum aanwezig zijn. Maar wekelijks een 'kleine' foto fuck vrijdag.. en 1x per maand een Poll eraan hangen ofzo houd t ook leuk. (is ook maar een ideetje)