View Full Version : Je staat op je gemak te tanken en...
Pedaalemmer
26-08-2005, 10:30
je ziet in eenkeer dit :p
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=5648&stc=1
nu dan leesbaar:
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=5649&stc=1
:biggrin:
Tsja,
de Tango maakt ook steeds reclame voor bier... dan krijg je dat!
Jens
het blijft lachen met dat winhoos :-)
de pin automaat hiernaast bij de sns-bank gaf van de week "the blue screen of death". dan begin je je toch af te vragen hoe veilig zo'n ding eigenlijk wel (of beter gezecht niet) is
bobby-digital
26-08-2005, 11:42
prutsers zeg.....
Pedaalemmer
26-08-2005, 13:33
Het mooie was op allebei de schermen van de pompe was het zelfde meldingkje
gebruiken hun gewoon powerpoint ofzo voor die schermen?
vwfreaks.nl
26-08-2005, 13:37
Heb ik ook een keer gehad bij een pinautomaat... :D
Geen foutmelding, maar je zag gewoon het Windows bureaublad... :D
Mister Cool
26-08-2005, 14:28
Als de benzine dan ook maar gratis is, dan is 't niet zo erg allemaal :rolleyes: :biggrin:
Ik heb ook mijn bedenkingen bij de naam "Pumpshow" .....
Heb je nog gekeken of er ergens een filmploeg verdekt stond?
ik denk dat apple ook maar pompen moet gaan besturen,lijkt me veel makkelijker.
apple rules!!
apple rules!!
Mee eens, je moet alleen niet Explorer onder OSX draaien (zoals ik doe), en dan het Volksforum bezoeken...drie topics en ik moet ctrl+alt+esc drukken, zit ik weer in één of andere loop..en nee, ik ga geen Firefox gebruiken, en Safari vind ik niet prettig werken.
Zo, lekker even mijn frustraties geuit..nog meer mensen met die vervelende Mac-ervaring?
Pedaalemmer
26-08-2005, 22:45
ik denk dat apple ook maar pompen moet gaan besturen,lijkt me veel makkelijker.
apple rules!!
apple`s liggen bij ons thuis gewoon in de fruitschaal ;)
chrisjuh
26-08-2005, 22:51
Mee eens, je moet alleen niet Explorer onder OSX draaien (zoals ik doe), en dan het Volksforum bezoeken...drie topics en ik moet ctrl+alt+esc drukken, zit ik weer in één of andere loop..en nee, ik ga geen Firefox gebruiken, en Safari vind ik niet prettig werken.
Zo, lekker even mijn frustraties geuit..nog meer mensen met die vervelende Mac-ervaring?
Ja hier nog een, alleen hebben wij dat probleem ook met OS9 op een van de G4's, maar met OSX dus Safari heb ik weer geen problemen...
Mister Cool
27-08-2005, 01:00
Ik heb ook mijn bedenkingen bij de naam "Pumpshow" .....
Sooooooooooo treu :rolleyes:
Dit probleem is al een tijdje bekend, en ik heb al wat aanpassingen gedaan maar die mochten niet baten. Kan het ook niet testen, omdat ik zelf geen apple heb.
Sorry :redface:
Dit probleem is al een tijdje bekend, en ik heb al wat aanpassingen gedaan maar die mochten niet baten. Kan het ook niet testen, omdat ik zelf geen apple heb.
Sorry :redface:
Moet zeggen dat ik al een dag of drie geen last meer van heb...zei jij nou ooit tegen me dat het door een banner kwam?
yep,heb ik ook met OSX maar kijk meer met safari en firefox.
dat gaat prima dus explorer er gewoon afgooien.
daarom komt er ook geen nw.explorer voor de mac en gaan we over op firefox. ;)
Moet zeggen dat ik al een dag of drie geen last meer van heb...zei jij nou ooit tegen me dat het door een banner kwam?
inderdaad, dat is mijn vermoeden, maar heb het dus nooit echt goed kunnen testen
windows scherm heb ik ook al eens gekregen bij de bank, wilde wel ff naar volksforum, maar internet deed t niet :D
Pedaalemmer
20-09-2005, 17:18
Wat denk je...ik kom een klein weekje later weer terug:
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=6062&stc=1
error op error :p
tank er ook regelmatig, maar nog nooit zo'n scherm gehad
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.