View Full Version : vwforum..??
Marcel_VW
22-08-2005, 19:55
he mensen...wil k net even snel op vwforum kijken...doet ie t weer eens niet...ligt dat aan mijn computer of is t weer es plat? :(
grtz
Black Devil
22-08-2005, 20:00
komt wel weer, zijn bezig ermee denk ik
evilnyntje
22-08-2005, 20:03
Ja, komt vast wel weer online als iedereen weer eens doneert :)
Rickyrick
22-08-2005, 20:37
Ja, komt vast wel weer online als iedereen weer eens doneert :)
:redface: haha doen ze dat nog steeds zo 'aktief'?
evilnyntje
22-08-2005, 20:40
:redface: haha doen ze dat nog steeds zo 'aktief'?
Niet meer denk ik, ze liggen plat :p
Rickyrick
22-08-2005, 20:50
Niet meer denk ik, ze liggen plat :p
:D tjaa als je ze het van de opbrengst moeten hebben die ze publiceerden is het nog niet eens zo raar ;)
MMgolfnut1
22-08-2005, 22:14
Topic op herhaling?
Pedaalemmer
22-08-2005, 22:20
Was da? VWforum???
Blijkbaar.... zou dat nu andersom ook het geval zijn trouwens?
Ik zie namen als RichardK ;) , en al die andere namen, al een topic openen op VWF... :p
Wel apart trouwens, maken sommige mensen hier speciaal een account aan om die (eerste) vraag hier te stellen? lol
enkel verkooptopic thom...enkel verkoop...
Het niveau op vwforum word met de dag minder de laatste tijd.
Wil niemand zwart maken hoor maar topics als wat is jou topsnelheid, wat is jou favo voetbalclub, etc. etc.
Gaat toch nergens over.
En dan het taalgebruik...man man man, een kind van 2 praat nog netter en duidelijker.
OakgreenVR6
23-08-2005, 07:13
True, je zou denken dat het al een dieptepunt bereikt had, maar het wordt steeds erger. Ik moet zeggen dat het vriendelijheids-/tolerantie niveau ook flink aan het dalen is geweest.
chrisjuh
23-08-2005, 07:22
Als we nou met zn allen daar wat topics gaan openen komt het mischien nog goed daar......(maar niet te moeilijke topics he)?
Suggesties? :)
JK Le Mans
23-08-2005, 08:06
ik heb een vw t4 met achterop TDI wat moet ik nu tanken ?
enkel verkooptopic thom...enkel verkoop...
omdat dit forum nooit uit de lucht is jah... :p :biggrin:
een prachtig topic:
Ik ben gestopt als mod (http://www.vwforum.nl/ftopic-47470-60-days0-orderasc-.html)
kon het niet laten me er in te mengen... :p :redface: pagina 5 krijg ik het domste antwoord ooit...
Pedaalemmer
23-08-2005, 08:56
Ik lees het vwf niet meer...waste of time
JK Le Mans
23-08-2005, 09:03
VWForum.nl will never die
:D
bobby-digital
23-08-2005, 09:52
zal ze niet missen, heb op het forum van Sesamstraat nog betere discussies gezien:D
gaat echt helemaal nergens over, kom er uit principe niet meer en heb m'n account op laten heffen..... no more bobby-digital @ vwmoruf
chrisjuh
23-08-2005, 10:04
''Ik kan een Golf 2 G60 kopen, maar het kenteken is 37-HV-GF, maar dit klopt toch niet, hij is volgens mij van 1990''
|| RS ||
23-08-2005, 10:06
Ach ... weet je wat ik dan denk?! Half Afrika sterft uit van honger, AIDS, burgeroorlogen en andere gruwelen ... en in ons Kikkerlandje wordt ge-bitch-d over een internetsite. Maargoed, misschien komt het dat ik zo denk omdat ik de nuchterheid zelfve ben, maargoed ...
BE HAPPY :D
ps: ik heb een stickertje van VWForum EN Volksforum op de Getta zitten ... is dat geen goed gebaar :P :D
SplitBien
23-08-2005, 10:08
''Ik kan een Golf 2 G60 kopen, maar het kenteken is 37-HV-GF, maar dit klopt toch niet, hij is volgens mij van 1990''
Hey dat topic had ik geopend! LOL! :p :D
chrisjuh
23-08-2005, 10:10
Hey dat topic had ik geopend! LOL! :p :D
Hheehh weet je nu wat het is dan, of konden ze je daar niet helpen??... :)
SplitBien
23-08-2005, 10:16
Scheen er eentje uit 2002 te zijn, snap er niks van, golfjes 2 maakte ze toch niet meer in 2002? Hoe kan dat?!?!?! :eek: (:D :D :D :D :D)
OakgreenVR6
23-08-2005, 10:23
Ik heb een Type3 gekocht, de voor- en achterklep geopend, maar kan de motor nergens vinden ???
Ok, gevonden, bedankt voor de reacties! Maar nu wil ik wat koelvloeistof bijvullen en kan ik nergens een vulopening of expansievat vinden ???
Soms als ik een topic lees en wil reageren dan wil het weleens gebeuren dat ik halverwege mijn verhaal denk van ach stik ook maar.
Dan gooi ik mijn reactie gewoon weg.
Als er om advies word gevraagd en er reageert iemand die er echt verstand van heeft dan word dat door anderen gewoon echt de grond in geboord.
Zo triest echt waar.
Ik heb een nichtje van net 1 jaar jong en daar komen meer wijze woorden uit dan al die leeghoofden van vwmoruf.
Misschien dat ik met haar eens een forum op moet richten.
SplitBien
23-08-2005, 10:24
Ik heb een Type3 gekocht, de voor- en achterklep geopend, maar kan de motor nergens vinden ???
Ok, gevonden, bedankt voor de reacties! Maar nu wil ik wat koelvloeistof bijvullen en kan ik nergens een vulopening of expansievat vinden ???
whahahahahahaha! :biggrin:
Ja ok maar waar kun je dat koelvloeistof kopen dan? :biggrin:
SplitBien
23-08-2005, 10:26
Ja ok maar waar kun je dat koelvloeistof kopen dan? :biggrin:
Bij de bruna... :wink: :p :biggrin:
Kom Kom Kinders : wij als Volksforum zijn blij dat er 2 fora bestaan .
Elk heeft zijn eigen publiek en vragen met antwoorden .
Niet idereen zijn smaal qua autos en tuning is hetzelfde en dat is maar goed ook .
Zelfde als de TV : als het je niet bevalt niet naar kijken .
Dat is over en weer
Leef en laten leven :D
chrisjuh
23-08-2005, 12:48
Niet idereen zijn smaal qua autos en tuning is hetzelfde en dat is maar goed ook .
Dat is over en weer
Hhahaha Gert das eigenbelang wat je nu zegt, je bent gewoon bang dat iedereen hiernaartoe komt als VW forum niet meer is.... :biggrin:
Pedaalemmer
23-08-2005, 12:49
Dat is over en weer
Oftewel blijf hopen dat het vwforum bestaat anders komen diegene die het daar verneukt hebben naar het volksforum met als resultaat hetzelfde einde als vwf ;)
Pedaalemmer
23-08-2005, 12:49
Hhahaha Gert das eigenbelang wat je nu zegt, je bent gewoon bang dat iedereen hiernaartoe komt als VW forum niet meer is.... :biggrin:
my thoughts exactly :p
Ach ... weet je wat ik dan denk?! Half Afrika sterft uit van honger, AIDS, burgeroorlogen en andere gruwelen ... en in ons Kikkerlandje wordt ge-bitch-d over een internetsite. Maargoed, misschien komt het dat ik zo denk omdat ik de nuchterheid zelfve ben, maargoed ...
BE HAPPY :D
ps: ik heb een stickertje van VWForum EN Volksforum op de Getta zitten ... is dat geen goed gebaar :P :D
Heeft toch niks met nuchter zijn te maken als je je daar verder toch niks van aantrekt?
Kijk, de onderliggende serieuze dreiging die we er in zien is dat het de verkeerde kant op gaat met ons jongeren...(excl. Gert ;) ) Vandaar de drukte... ;) (Want het is wel het domme volk wat mij bijv gaat lopen dreigen omdat ze iets gekocht hebben waarvan ze na 3/4 jaar en na gebruik tot de conclusie komen dat het wel een stuk kon zijn... En ze geld van me willen zien.)
normaliter reageer ik nooit in deze topics maar vooruit...
het valt me dus op dat er hier onwijs veel geouwehoeahrt wordt over ' dat andere forum ', ik persoonlijk vindt het ook een forum van 3 keer schijt in de ronte, zeker de laatste paar maanden. onderwerpen zijn bagger, die donaties sloegen ook nergens op (dit is ook opeens van de baan....hoezo dat dan?!!!??) moddereters kappen ermee, en dat baasje dat tegenwoordig in zo'n franse knoflookbak rondrijdt heb ik nooit gemogen....
MAAR om er hier dan zo op af te geven??~! ik bedoel, sta er dan boven....ik schenk aan die trieste mannetjes (en ja, ook vrouwtjes) geen aandacht, nog nooit gedaan ook trouwens. zou toch weleens willen weten waarom velen van jullie dat wel doen....
ekspleen joorself...
frustraties... hier tenminste... :p ;)
|| RS ||
23-08-2005, 13:42
Dus kort samengevat:
Volksforum = superieur, mensen met hoog IQ, iedereen heeft onwijs veel verstand van alle types VW en maken zich druk om wat er op andere fora gebeurd.
VWForum = domme BrEeZaH figuren, meer offtopic dan ontopic, hebben allemaal plastic aan hun auto's en hebben geen liefde voor het merk VW.
Klinkt stom vind je niet?!
jongens, jongens...
Het is hier geen klaagforum ;)
Hier heeft Volksforum niets aan, sterker nog, wij worden gezien als het forum dat alleen maar negatief is tov VWForum.
Ik snap ook best dat je je frustaties wilt uiten, maar doe dat dan daar waar het daadwerkelijk resultaat kan geven, op VWForum.
dude, jij moet dat beroepsmatig gaan doen man :D :wink:
jongens, jongens...
Het is hier geen klaagforum ;)
Hier heeft Volksforum niets aan, sterker nog, wij worden gezien als het forum dat alleen maar negatief is tov VWForum.
Ik snap ook best dat je je frustaties wilt uiten, maar doe dat dan daar waar het daadwerkelijk resultaat kan geven, op VWForum.
daar lezen ze het niet... vandaar de frustraties ook... ;)
kijk in het verkoopgedeelte.... 4 van de 5 posts is al verkocht... verwijder ze dan!!! maar goed, dat ging ik dus melden, maar geen reactie op gehad. :)
|| RS ||
23-08-2005, 13:59
Zijn we dan nu klaar met zeiken over VWForum ...
Weet er iemand nog een leuke mop, om de sfeer weer wat gezelliger te maken ?
:D
zegt de ene jetta rijder tegen de ander, gelukkig hebben we de foto's nog :biggrin: :biggrin:
:confused: :confused: :confused: FLIKKER DR MAAR WEER EEN SLOTJE OP DAN :rolleyes:
ah nee joh, er gewoon niet zo aan hangen...
komt een vrouw bij de dokter, zegt de dokter, wat komt u hier doen? Zegt de vrouw, kom voor een afspraak. Zegt de dokter, past volgende week dinsdag u...
Hmmz, das ook niet grappig... :p
|| RS ||
23-08-2005, 14:12
Tis geel en hangt achter een auto ...
pino!!!, o nee fuck dies blauw
|| RS ||
23-08-2005, 14:14
Een banaanhangwagen !!!
Whehehee ...
Oke, oke, nu een serieuzere:
Tis zwartwit en springt op en neer ...
|| RS ||
23-08-2005, 14:15
Ga dr maar ff over nadenken, ga ik ondertussen de Getta even stofzuigen.
We zijn zo bij u terug. :D
een pot duo pienottie met ADHD
SplitBien
23-08-2005, 14:47
Een banaanhangwagen !!!
Whehehee ...
Oke, oke, nu een serieuzere:
Tis zwartwit en springt op en neer ...
Een 2-tone kever met lowrider systeem?? :D
|| RS ||
23-08-2005, 15:07
Allemaal FOUT! (alhoewel die duo-pennotti wel grappig is :D )
Het is een springuïn! :biggrin:
|| RS ||
23-08-2005, 15:07
Zo is de sfeer nu weer een beetje hersteld?! Dan mag er van mij een slotje op :D
die springuïn ken ik... ben alleen te lui om het filmpje te gaan zoeken...
baseknot
23-08-2005, 15:19
je bedoeld dat filmpje van die gabber puinguin zeker?
we hebben al een moppen-topic, ga daar maar verder :D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.