PDA

View Full Version : Monstertrucks

bobby-digital
20-08-2005, 16:40
beste vee-dub homies,

gaan er 17 september nog mensen naar de monstertruck madness is het Gelredome???? ben er zelf nog nooit geweest maar lijkt me superrrrr, schijnt nogal een spektakel te zijn......

http://www.truckworld.com/Monster-Trucks/Monsters-Monthly/2000-jan/digger1.jpg

Melvin
20-08-2005, 16:42
heb je misschien een website met meer info?

bobby-digital
20-08-2005, 16:45
tuurlijk:D

MONSTER JAM, hèt monster truck-spektakel uit Amerika, komt op zaterdag 17 september naar het Gelredome in Arnhem.

MONSTER JAM is een show voor het hele gezin, met de meest coole monster trucks en de beste freestyle motorcross-rijders ter wereld.

MONSTER JAM behoort met 2,3 miljoen bezoekers per jaar tot de populairste evenementen van de USA, en komt nu ook Nederland veroveren!

Grave Digger, Superman, Hot Wheels, Monster Mutt, El Toro Loco: in Amerika behoeven deze monster trucks geen nadere toelichting, maar Nederland zal in september voor het eerst kennismaken met deze helden van de Monster Jam. Ter introductie: monster trucks zijn auto’s van ruim 3,5 meter hoog en wegen zo’n vier ton. De banden hebben een diameter van 168 cm. Ze beschikken over een vermogen van 2000 pk en halen snelheden van boven de 160 km per uur. Ze maken sprongen van veertig meter ver en 7,5 meter hoog. Het brandstofverbruik ligt rond de 6 liter op 1 kilometer.

Tijdens de spectaculaire show nemen de monster trucks het in twee verschillende disciplines tegen elkaar op: een race en een freestyle competitie, waarin de rijders hun waanzinnige kunsten met de monster trucks vertonen. De show wordt afgewisseld met de beste freestyle motorcross-rijders ter wereld, die met hun stunts alle wetten van de zwaartekracht aan hun laars lappen.

Na een stormachtige ontwikkeling in de USA, maakte het Monster Jam-circus vorig jaar een succesvolle start in Europa (Zweden en België). Dit jaar is de tournee uitgebreid naar Duitsland, Engeland en Nederland.

Klik voor meer informatie over kaartverkoop en aanvangstijden op het evenement Monsterjam in ons programma.

bron:gelredome.nl

klinkt goed, ga van de week m'n kaarten bestellen :biggrin:

Richard
20-08-2005, 20:09
hey de gravedigger.....

ik kijk t altijd op rtl5...:D

ingrob
20-08-2005, 21:54
is al jaren een gekkehuis in america en nu pas? een beetje in holland.
keek er vroeger al na met de echte "bigfoot"in de hoofdrol.
echt monsterlijk die gravedigger(schijnt iets van nummer8? te zijn) en er word ook nog een gods vermogen mee verdient.
de techniek is echt hoogstaand tegenwoordig met die speciale schokkers springen ze mega hoog.
de gravedigger is nu wel de bekendste en deinst er niet voor terug om een koprolletje te maken.

gewoon cool :biggrin:

Richard
20-08-2005, 21:59
bigfoot was vroeger cool ja...nog in t echt gezien toen ik als klein mannetje in het thialf stadion naast bigfoot heb gestaan...

maar gravedigger is een champ in de freestyle..en das heel cool!!

Gert
20-08-2005, 23:23
Quanta costa ?

Bas
21-08-2005, 00:45
zie ook www.monsterjam.nl

Lijkt me wel gaaf om deze beesten een keer IRL te zien!

Kosten: Rang1 32,50 en rang2 27,50
Alleen is dit exclusief servicekosten.

Zijn die servicekosten de kosten die de kaartverkopers in rekening brengen?

Op ticketbox.nl staan prijzen van 33,25 en 35,75 ?

bobby-digital
21-08-2005, 12:59
niet goedkoop maar wel de moeite waard denk ik, ga er zeker naar toe...... en op de 1ste rang:D wordt wel een druk weekend de volgende dag zijn er truckraces op Zolder (B) waar ik ook naar toe ga

Pedaalemmer
22-08-2005, 08:19
ik ben er ook bij!!

bobby-digital
22-08-2005, 11:54
mooi dan, ga deze week de kaarten bestellen, front-row natuurlijk:D wil bovenop het gebulder zitten

hier ff wat specs van de gravedigger

Eigenaar: Dennis Anderson, Clear Channel Entertainment
Bestuurder: Charlie Pauken
Model: 1950 Creative Glass Stretched Chevy Panel Truck
Motor: 40 CI, Chevrolet Racing Bow Tie
Vermogen: 1475 Pk :biggrin: :biggrin:
Transmissie: COAN 2-SPEED
Banden: 66 inch :eek: Terra banden (1,68 m)

bobby-digital
01-09-2005, 18:54
middagkaarten zijn uitverkocht.... hebben voor 's avonds nog kaartjes kunnen fixen...... zal de pics cker posten:D

Cabby 82 TDi
02-09-2005, 06:15
Wij gaan 's middags !

Johan-dtc
02-09-2005, 08:46
ik ga er niet naar toe, dat weekend is er weer de golden tulip rally, en dat vind ik net wat mooier