Ron mk1
06-07-2014, 10:12
Wie o wie heeft zich al eens bezig gehouden met grotere remklauwen achter te monteren van bijv. een mk2 of mk3.
Het moet alleen nog wel in een 13 inch velg passen .
Heb de how to van erdem gelezen , maar dat kan alleen volgens mij als je 14 inch minimaal voert .
Ik wil dus een grotere remklauw / schijf monteren aan de achterkant van een mk2 of mk3 systeem .
De handrem hoeft niet te werken , en het liefst een zo goed als pasklare oplossing met originele onderdelen van vw .
Zal namelijk even uitleggen , het is niet voor een golf .
Het is voor mijn nsu , aan de voorkant daarvan komen achter astappen van een golf met remschijfen op de achter as.
Maar het liefst monteer ik aan de voorkant een grotere schijf met een remklauw van bijv. de voorkant van een polo of golf .
Het moet dus wel op de bevestiging van de achterastap passen dus .
Omdat ik hiervan de originele ophanging van de remanker wil gebruiken.. :D
Aan de achterkant van mijn auto komt het zelfde setje , maar daar gebruik ik de standaard klauwen van de golf verder. Ook zonder handrem , want hij word hydrologisch van wilwood .
zal een foto plaatsen bij het praatje :D
En nee , het is geen volkswagen , maar stiekum wel audi
http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/7/nieuw.jpg
Het moet alleen nog wel in een 13 inch velg passen .
Heb de how to van erdem gelezen , maar dat kan alleen volgens mij als je 14 inch minimaal voert .
Ik wil dus een grotere remklauw / schijf monteren aan de achterkant van een mk2 of mk3 systeem .
De handrem hoeft niet te werken , en het liefst een zo goed als pasklare oplossing met originele onderdelen van vw .
Zal namelijk even uitleggen , het is niet voor een golf .
Het is voor mijn nsu , aan de voorkant daarvan komen achter astappen van een golf met remschijfen op de achter as.
Maar het liefst monteer ik aan de voorkant een grotere schijf met een remklauw van bijv. de voorkant van een polo of golf .
Het moet dus wel op de bevestiging van de achterastap passen dus .
Omdat ik hiervan de originele ophanging van de remanker wil gebruiken.. :D
Aan de achterkant van mijn auto komt het zelfde setje , maar daar gebruik ik de standaard klauwen van de golf verder. Ook zonder handrem , want hij word hydrologisch van wilwood .
zal een foto plaatsen bij het praatje :D
En nee , het is geen volkswagen , maar stiekum wel audi
http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/7/nieuw.jpg