View Full Version : bien in de rat t1!
SplitBien
06-08-2005, 18:42
:redface:
super!!
hajee heeft die nog rdw gekeurd togh?
wow, dat ding is laaaaaaag! erg vet!
lijkt me tof om zo wat te gaan bijklussen :p:D
VwPolo89
06-08-2005, 21:46
heeft hij nog plaats om iemand een paar klusjes te geven? kom ik wel af met froggy :);)
G.I._BOB
07-08-2005, 09:10
hehehe nee bien en ik doen die klussies wel.... :p :D Keine probleme! :)
p@trick kever
07-08-2005, 09:17
echt kicken die T1 en laag is ie ja.................
vettttttttt
p@trick kever
07-08-2005, 09:19
hehehe nee bien en ik doen die klussies wel.... :p :D Keine probleme! :)
goed gezien dat jullie t zelf doen , dan houd je dat geld in ieder geval in de pocket en des te sneller kun je zo'n mooie spijl kopen ......... ;)
groeten p@trick
G.I._BOB
07-08-2005, 09:21
hehe nee we krijgen er geen geld voor, we helpen gewoon gratis.... :p
We krijgen ook zoveel terug van hun.... In de rat rijden beloont mij al enorm! :D :D :D
G.I._BOB
07-08-2005, 09:22
ohh dat was ik; bien... Bob staat nog ingelogd..
VwPolo89
07-08-2005, 09:23
heb het dan toch geprobeerd e ;)
G.I._BOB
07-08-2005, 10:26
nee heb je, ja kan je krijgen he? ;)
VwPolo89
07-08-2005, 16:38
waar is kieft en klok te vinden? kunnen we ons gaan aanmelden als het niet te ver is :D
G.I._BOB
07-08-2005, 16:47
aanmelden? uhhhhhhh t'is een bedrijf dus aanmelden is lastig haha!
En die Kieft en Klok lachen het hardst....de kids stellen zich op in rijen van drie om hand- en spandiensten te mogen verrichten, met als niet geringe beloning het rijden in een rustbucket (en dan maar hopen dat er tijdens dat zuurverdiende ritje afgunstige blikken worden geworpen, waar dan uiteraard met een pokerface op gereageerd hoort te worden, want, O, o, o, wat is dat ding toch cool)....i think not.
chrisjuh
07-08-2005, 17:51
En die Kieft en Klok lachen het hardst....de kids stellen zich op in rijen van drie om hand- en spandiensten te mogen verrichten, met als niet geringe beloning het rijden in een rustbucket (en dan maar hopen dat er tijdens dat zuurverdiende ritje afgunstige blikken worden geworpen, waar dan uiteraard met een pokerface op gereageerd hoort te worden, want, O, o, o, wat is dat ding toch cool)....i think not.
Ben je wel de enige hier die die Rustbucket niet mooi vindt...... :tongue:
idd, ik wou ook wel ff in rijden als beloning dat ik ze ff had mee geholpen :)
G.I._BOB
07-08-2005, 18:04
ach.. jaloerzie hou je altijd wel... (nu gaat er waarschijnlijk iemand over de rooie).. :D
Die "rustbucket" is anders volgens vele errug vet en zeker weten errug snel!!
Ennuh, bob en ik helpen iemand die ons ook heeft geholpen graag even mee. Maar goed, mensen gillen nou eenmaal al voordat ze het hele verhaal weten, spijtig.
RustBouquet zul je bedoelen..
Leuke car Bien, neem je hem mee naar AirMere!
Leuke car Bien...
:confused: :confused:
:confused: :confused: ??? wat nou ???
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused::confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused::confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused::confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused::confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused::confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused::confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
omdat je zo anti-verlaging bent rico ;)
anti-verlaging?bestaat dat? :rolleyes:
ok, nou snap ik hem :)
anti-verlaging?bestaat dat? :rolleyes:
JA, dat bestaat!!!! :D :D :D
chrisjuh
08-08-2005, 16:19
Sinds wanneer spreek jij voor iedereen?
OOOOH... excuse me!
En skywalker natuurlijk!
dat jij ook de enige bent (samen met die andere) die de rustbucket niet mooi vind....
maar volgens mij vind jij `m best mooi ;)
chrisjuh
08-08-2005, 16:53
Sinds wanneer spreek jij voor iedereen?
Ik neem aan dat jij met deze zin bedoelt dat jij m ook niet mooi vindt,wel dan?
RustBouquet zul je bedoelen..
Met "room for a Pony " :biggrin:
vwmk2driver
08-08-2005, 17:01
haha gaaf dat je er in mocht sturen....
vind alleen wel zonde dat hij er zo bij staat maarja das de vernaamde rat look. maar toch zonde
Big_Mac_Mark
08-08-2005, 17:47
Met "room for a Pony " :biggrin:
Hahaha, doordenkertje... 'my sister violet with the mercedes' :biggrin:
Volgens mij heb ik mij over deze doka van K&K nog nooit publiekelijk uitgelaten en dat laat ik voorlopig maar zo.
Jou aanname ga ik dus noch bevestigen noch ontkennen.
De reactie van scumbag komt misschien wat bod over, maar als je de reactie -en ook wat er tussen de regels staat- leest, dan kan er best een kern van waarheid in zitten. Dat die reactie tegen het zere been van sommigen is, is mij ook wel duidelijk, maar waarschijnlijk staat hij niet alleen in zijn mening. En dat probeerde ik dus duidelijk te maken met "Sinds wanneer spreek jij voor iedereen?".
Skywalker, jij kijkt tenminste verder dan je neus lang is...respect!
Ben als reaktie ook tegengekomen dat ik jaloers zou zijn, wat word ik moe van zulke beweringen. Ten eerste is de gemoedstoestand die schrijver van dat stukje bedoelt te omschrijven geen jaloezie maar afgunst (opgelet op school, kids?), ten tweede zou ik dus echt niet weten waarom ik in Godsnaam jaloers/afgunstig moet zijn op iemand die zijn ziel en zaligheid legt in het wegbrengen van een stapel dorre bladeren, zolang dat met een "auto van de zaak" kan. Medelijden....dat is meer het gevoel dat bij me opkomt...
Wat daarentegen op de lachspieren werkt is de bewering dat de "rustbucket" mooi is...nu weet ik wel, over smaak valt niet te twisten, maar neem me niet kwalijk zeg...mooi? Kijk, dat dat vehikel een "statement" bedoelt te maken, daar kan ik wel inkomen -al zal dat statement uiteindelijk niet veel meer om het lijf hebben dan zoveel mogelijk publiciteit voor de firma Kieft en Klok te genereren- maar om dat mismaakte hok (yep, een hok) mooi te noemen getuigt oftewel van lef of van een onvervalste oerhollandse onnozelheid.
Dat ik wat dit onderwerp betreft bot ben, het zij zo.
Zachte heelmeesters....(knipoog)
Wie houd er van gepolyesterde Porsche spoilers op een kever ???????
volksfahrer.nl
08-08-2005, 18:33
Skywalker, jij kijkt tenminste verder dan je neus lang is...respect!
Ben als reaktie ook tegengekomen dat ik jaloers zou zijn, wat word ik moe van zulke beweringen. Ten eerste is de gemoedstoestand die schrijver van dat stukje bedoelt te omschrijven geen jaloezie maar afgunst (opgelet op school, kids?), ten tweede zou ik dus echt niet weten waarom ik in Godsnaam jaloers/afgunstig moet zijn op iemand die zijn ziel en zaligheid legt in het wegbrengen van een stapel dorre bladeren, zolang dat met een "auto van de zaak" kan. Medelijden....dat is meer het gevoel dat bij me opkomt...
Wat daarentegen op de lachspieren werkt is de bewering dat de "rustbucket" mooi is...nu weet ik wel, over smaak valt niet te twisten, maar neem me niet kwalijk zeg...mooi? Kijk, dat dat vehikel een "statement" bedoelt te maken, daar kan ik wel inkomen -al zal dat statement uiteindelijk niet veel meer om het lijf hebben dan zoveel mogelijk publiciteit voor de firma Kieft en Klok te genereren- maar om dat mismaakte hok (yep, een hok) mooi te noemen getuigt oftewel van lef of van een onvervalste oerhollandse onnozelheid.
Dat ik wat dit onderwerp betreft bot ben, het zij zo.
Zachte heelmeesters....(knipoog)
Zo'n leuk stukkie! Mag er best nog eens een keer op staan! :D
Ben als reaktie ook tegengekomen dat ik jaloers zou zijn, wat word ik moe van zulke beweringen. Ten eerste is de gemoedstoestand die schrijver van dat stukje bedoelt te omschrijven geen jaloezie maar afgunst (opgelet op school, kids?),
www.vandale.nl (http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=afgunstig)
afgun·stig (bn.)
1 leed voelend over het geluk van een ander, dat men hem niet gunt => jaloers
;)
JA, dat bestaat!!!! :D :D :D
oh ja? :confused:
:D
chrisjuh
08-08-2005, 18:57
Beetje jammer dat het enthousiasme van iemand over een rit in een type 1 bus weer moet lijden tot zon "op het scherspst van de snede discussie"
@Skywalker
Een beetje cynisme op zn tijd ben ik voor, moet kunnen als je erachteraf maar een beetje om kan lachen, de reactie van mij was ook zo bedoeld ten opzichte van Scumbag, maar om daarna op een lerarentoontje verder te gaan met de opmerking ''sinds wanneer spreek jij voor iedereen'' vindt ik echt niet zon humor.
@Scumbag
Tja als onvervalste oerhollandse onnozele zal ik dan wel de enige zijn die de ''rat - look'' (ja, zo heet dat) mooi vindt....
Oh ja en een bedrijfsbus is meestal (na het vervoeren van goederen voor de firma) bedoeld om publiciteit te generen.
hahahaha had je niet gedacht hè dat dit topic zo zou worden :p
ik ben blij voor je bien!
richard-polo
08-08-2005, 20:27
de vwforum,s in nederland gaan achteruit als je het mij vraagt!!! ze gaan tegenwoordig wat respectloos met mekaar om :confused:
ik moet eerlijk toegeven ik vind het een super car en dat is toch wel wat vreemd uit mijn mond als echt polo liefhebber ;)
kijk dat iemand nu kiest om zo,n rat-look voor zijn bedrijf te gebruiken is helemaal zo slecht nog niet hoor.. sommige mensen willen zo,n ding graag kopen en zelf opknappen op z,n oude dag :D
chrisjuh
08-08-2005, 20:30
Ik hou dr over op , wil elkaar op een meeting nog wel een beetje aan kunnen kijken!
@richard: forums? dit is toch het enigste forum nu.. of doet dat andere forum `t weer ;)
Ik hou dr over op , wil elkaar op een meeting nog wel een beetje aan kunnen kijken!
als ik jou tegenkom...........
.... dan krijg je `n dikke knuffel :p
richard-polo
08-08-2005, 20:32
precies zo denk ik ook altijd maar soms word het toch wel moeilijkk :wink:
hoezo enigste vwforum rene :frown: die andere doet het ook ja en jij kan het weten want volgens mij heb ik nog een post van jouw gezien daar!! of vergis ik me, zo ja sorry dan bij deze.
excuses aanvaard... ;)
was ik dus niet :p
Ook met tuinafval naar de stort brengen krijg je een bussie mee, zo had ik de eer om in een t2 pickup met huif te rijden... Errug cool!!
http://www.mijnalbum.nl/Foto=7NJFX4FR
:D :D :D
Goh leuk bien, als bij mij de tuin eens moet worden gedaan (en m'n T2 pickup klaaris) dan mag jij mij ook eens helpen! Als je dan heel goed helpt doen we het zwaailicht aan! Afgesproken?
www.vandale.nl (http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=afgunstig)
afgun·stig (bn.)
1 leed voelend over het geluk van een ander, dat men hem niet gunt => jaloers
;)
hahaha...goed man...heb je het on-line woordenboek erbij "gepakt"? Die is dan zeker van na de Mammoetwet, er is een groot verschil tussen afgunst en jaloezie, hetgeen ik iedere jaloerse geliefde bv niet hoef te vertellen.
Maar je was op de goede weg!
Googlen kan iedereen....probeer deze eens!
http://www.jaloers.com/psychsoorten.htm
chrisjuh
08-08-2005, 20:54
als ik jou tegenkom...........
.... dan krijg je `n dikke knuffel :p
hehehehh :tongue:
mensen; relax!! waar gaat dit nog over? JEZUS HE!! :mad:
@chrisje; jij snapt me! :)
Als ik nou blij ben dat ik in de t1 heb mogen rijden? LAAT ME DAN LEKKER!!
Volgende keer neem ik in andermans topic ook een "leraren" houding aan.
Pffffffffffff kan hier soms ZOOOOOOOOOOOOOOOO onwijs moe van worden! :mad:
Beste Sabine,
ikzelf werk bij een VW-dealer...vandaag heb ik (alweer, het wordt saai) in een Phaeton gereden..het was dan wel een v6 en geen w12, maar toch....Vrijdag nog in twee Touaregs, een automaat en een handgeschakelde, een paar dagen daarvoor nog een Golf V GTI...zal ik dan maar iedere keer als ik in iets "bijzonders" stap, hier melding van maken op het forum? Zo ja, zal dat dan om een andere reden zijn dan jullie te laten zien hoe goed ik wel niet ben dat ik dat kan en mag? Nou dan!
Volgens mij is alleen Skywalker "in the know", zoals dat heet.
En terug on-topic: ratlookers zijn inderdaad prachtige auto's, mits onder de juiste omstandigheden (lees: in een rituele verbranding)
kijk dat iemand nu kiest om zo,n rat-look voor zijn bedrijf te gebruiken is helemaal zo slecht nog niet hoor.. sommige mensen willen zo,n ding graag kopen en zelf opknappen op z,n oude dag :D
Nou komt de aap uit de mouw...dus eigenlijk zijn eigenaars/berijders van een ratlooker te vergelijken met een vent die een spuuglelijk wijf trouwt (als ik geld heb gooi ik er een paar operaties tegenaan, is het weer een toppertje!)
hahaha...als ik het niet dacht!
volksfahrer.nl
08-08-2005, 21:20
Als zij er nou blij mee is?
Ik liet ook graag zien waar ik in the USA in reed!
Vonden andere mischien ook onzin.....
LEKKER BELANGRIJK!
bien... kan je misschien ff een nieuw topic openen?
@keverpech... die busjes waren idd geweldig!
evilnyntje
08-08-2005, 21:25
de vwforum,s in nederland gaan achteruit als je het mij vraagt!!! ze gaan tegenwoordig wat respectloos met mekaar om :confused:
ik moet eerlijk toegeven ik vind het een super car en dat is toch wel wat vreemd uit mijn mond als echt polo liefhebber ;)
Op allerlei fora heb je discussie zoals het hoort.Hier dus ook. Zoek de betekenis van forum maar eens op ;). Als we allemaal alles gaaf zouden vinden was de lol er af. En respect is een te vaak gebruikt woord zeker in deze context.
Van mij mag je er dan best een topic voor openen, ik zal dan gewoon blij voor je zijn... Sorry voor mijn enthousiasme, wist niet dat sommige dat niet waarderen.. Ik ben nou eenmaal al blij met een hoopje roest dus ook met het rijden in een rat t1.
Dat worden dan topics met een hoge nieuwswaarde..nuttig ook! Dacht je nou echt dat ik zo'n brandende behoefte voel om de mooie meneer uit te hangen met andermans eigendom? Of, laat ik het anders zeggen..dat ik een completer mens ben als ik in een bepaalde AUTO heb gereden?
Wat zijn er toch sneue mensen op deze aardkloot.
Uw Scumbag
volksfahrer.nl
08-08-2005, 21:35
Dat worden dan topics met een hoge nieuwswaarde..nuttig ook! Dacht je nou echt dat ik zo'n brandende behoefte voel om de mooie meneer uit te hangen met andermans eigendom? Of, laat ik het anders zeggen..dat ik een completer mens ben als ik in een bepaalde AUTO heb gereden?
Wat zijn er toch sneue mensen op deze aardkloot.
Uw Scumbag
Als je (vroeger) een one-night-stand had gehad met een (in jouw ogen) enorm lekker wijf had gehad vertelde je het toch ook tegen je vrienden???
SplitBien
08-08-2005, 21:37
Als je (vroeger) een one-night-stand had gehad met een (in jouw ogen) enorm lekker wijf had gehad vertelde je het toch ook tegen je vrienden???
juist, je bent trots en wilt het (goede) nieuws delen. :D
Tsjongejonge,
Waar sommige mensen zich al niet druk over kunnen maken. Als bien zich nu in haar enthousiastme uitlaat over een ritje in een HOK van Kleft&Klok, 2 katten die ze geadopteerd heeft, Haar kefah die ze aan gort heeft gereden of dat ze voor mijn part een vierkante drol heeft gescheten...laat haar toch lekker.
Gelukkig zijn er mensen met een postcount die wel hoog is, denk dat de waarde van een forum als dit juist niet alle zinnige informatie is maar juist de mensen die je leert kennen. Het zal inderdaad wel een frustratie zijn als je elke keer maar onzin te lezen krijg in een thread waarmee je serieuze bedoelingen hebt. Deze thread is gewoon geopend door Bien, ze wil even iets delen met anderen en zij die het niet willen lezen slaan het over... toch?
Dat personen dit soort kleinigheden aangrijpen om de postcount van rond de 40 even naar 50 op te schroeven geeft wel te denken. Laat je je nu niet enorm kennen? Kun je, als je ook niet het nut ervan in ziet om te melden dat je in een pieton of een toeadinges gereden hebt omdat je denkt dat het niemand een reet kan boeien, je maar niet beter helemaal stil houden?
Ik denk dat K&K goed bezig zijn met deze bus, het gaat tenslotte om de aandacht die ze trekken, en aandacht krijgen. Niet altijd hoeft een bus te glimmen als een eikul, high-tech te zijn of weet ik wat. Er wordt redelijk over gepraat en "iedereen" weet dat het over de bus van K&K gaat, tot zover dus opzet redelijk geslaagd.
evilnyntje
08-08-2005, 22:01
Tsjongejonge,
Waar sommige mensen zich al niet druk over kunnen maken. Als bien zich nu in haar enthousiastme uitlaat over een ritje in een HOK van Kleft&Klok, 2 katten die ze geadopteerd heeft, Haar kefah die ze aan gort heeft gereden of dat ze voor mijn part een vierkante drol heeft gescheten...laat haar toch lekker.
Gelukkig zijn er mensen met een postcount die wel hoog is, denk dat de waarde van een forum als dit juist niet alle zinnige informatie is maar juist de mensen die je leert kennen. Het zal inderdaad wel een frustratie zijn als je elke keer maar onzin te lezen krijg in een thread waarmee je serieuze bedoelingen hebt. Deze thread is gewoon geopend door Bien, ze wil even iets delen met anderen en zij die het niet willen lezen slaan het over... toch?
Dat personen dit soort kleinigheden aangrijpen om de postcount van rond de 40 even naar 50 op te schroeven geeft wel te denken. Laat je je nu niet enorm kennen? Kun je, als je ook niet het nut ervan in ziet om te melden dat je in een pieton of een toeadinges gereden hebt omdat je denkt dat het niemand een reet kan boeien, je maar niet beter helemaal stil houden?
Ik denk dat K&K goed bezig zijn met deze bus, het gaat tenslotte om de aandacht die ze trekken, en aandacht krijgen. Niet altijd hoeft een bus te glimmen als een eikul, high-tech te zijn of weet ik wat. Er wordt redelijk over gepraat en "iedereen" weet dat het over de bus van K&K gaat, tot zover dus opzet redelijk geslaagd.
Insinuatie dat verhaal over de postcount, das dan weer jammer.
Neem me niet kwalijk, O alwetende, maar wat fan-tas-ties dat jij doorhebt dat al mijn "galspuwerij" bedoeld is om 50 posts te kunnen halen. Ik hoorde dat je dan een zilveren horloge mag ophalen, dus vandaar.
Daarnaast slaak ik de diepste zucht die ik vermag te slaken, omdat je mijn argument (de totale non-info die hangt aan een mededeling dat iemand in een bepaalde auto heeft gereden) misbruikt voor je eigen doeleinden, nl, dat ik net zo'n zwatelaar zou zijn als menig ander mega-poster (ik schat sommigen in op een witgouden horloge met briljanten ingelegd, afgaande op hun postcount).
O ja, je weet best dat het Phaeton en Touareg is, bij mij kom je niet weg met die slecht geacteerde nonchalance...
zo..das alweer 51...gaat lekker...nog even en eeuwige forum-roem is mijn deel!
SplitBien
08-08-2005, 22:07
@split; AMEN!!
Als het je niet boeit waarom kijk je er dan? Als mij iets niet boeit kijk ik niet of reageer ik er niet op, wees wijs er doe dat ook.
Verder; NO COMMENT!
Topic kan wat mij betreft wel een slotje gebruiken.
evilnyntje
08-08-2005, 22:11
@split; AMEN!!
Als het je niet boeit waarom kijk je er dan? Als mij iets niet boeit kijk ik niet of reageer ik er niet op, wees wijs er doe dat ook.
Verder; NO COMMENT!
Slotje? Eindelijk weer discussie!
SplitBien
08-08-2005, 22:13
okee okee dan mag hij wat mij betreft open blijven! dacht dat andere mensen zich er misschien aan stoorde.. Ik geniet er wel van! :p Ben altijd in voor discussies!!
evilnyntje
08-08-2005, 22:14
Precies.
En volgens mij een (h)eerlijke. ;)
Idd, behalve dan dat er wat platte tenen zijn :)
SplitBien
08-08-2005, 22:14
Precies.
En volgens mij een (h)eerlijke. ;)
een heerlijke ja! ik geniet van de reacties, prachtig!
ahum, mooi, niet mooi
smaken verschillen helaas..
maar wat is een ratlook dan?
a)een door de tand des tijds aangetast zielig hoopje overblijfselen, van wat eens een mooie(ai, gevaarlijk woord hier) glimmende automobiel moet zijn geweest?
ik denk het niet:
volgens mij is een echte rat:
b)van buiten lauw en technisch wauw!
met een dikke serieuze motor en alles wat erbij hoort
maar voor een leek lijken ze allebei hetzelfde:een gebakje!
maar bij een echte rat geldt:
what you see is not what you get! :)
en sommige mensen vinden dat inderdaad mooi, :o ik ook sorry...
Ik vind het leuk dat ze zulke belevingen met mij willen delen op
het volksforum. ook al vertel je van je rondje met een veeton,
(jaja phaeton)
als ik het niet wil lezen laat ik dat,
ik wou ook wel een middagje sturen met die rat maar helaas..
(misschien ben ik zelfs wel een beetje jaloers, of heet dan dan afgunstig?? :confused: )
tuurlijk mag er wel commentaar gegeven worden positief of negatief,
maar volgens mij heeft het geen zin om iemand af te branden over iets wat jou helemaal niet past of aanstaat, volgens mij lees je dan echt het verkeerde
onderwerp, of zit je op het verkeerde forum, het kan zijn dat een volkswagen je echt niet boeit?
maar laat mekaar toch een beetje in zijn/haar waarde...
maar gelukkig voor kieft&klok gaat dit hele topic al heel lang over hun rat...
die ze voornamelijk voor naamsbekendheid aangeschaft hebben...
missie geslaagd!
SplitBien
08-08-2005, 22:18
@hajee; staande ovatie hier in huize bob & bien! Mooier kon het niet gezegd worden!
@split; AMEN!!
Verder; NO COMMENT!
Ben jij er zo eentje, "Bien"? Als ik je niet hartstochtelijk toejuich omdat jij in een auto, wat voor een dan ook, hebt gereden, moet de topic maar weer gesloten worden?
NO COMMENT? COMMENT wil ik, en niet afhaken als de aard van de commentaren je niet aanstaat, gaarne. O ja, en graag een wat creatiever commentaar dan "Puf/Steun/Kreun/Niemand begrijpt me"..dat kan ik zelf ook nog wel verzinnen...
evilnyntje
08-08-2005, 22:35
God, wat ben je toch een stakker! Het slaat toch nergens op wat je allemaal zegt!
Aimai, kruip ff lekker terug onder je steen. Dit slaat wel ergens op wilde je zeggen?
evilnyntje
08-08-2005, 22:37
Doe es tjekken, chef! Dat heb ik nooit gezegd!
Wat "tjekken"? Of je onder de steen terug bent :biggrin: ;) :p
evilnyntje
08-08-2005, 22:39
Doe es tjekken, chef! Dat heb ik nooit gezegd!
Enne, je was net te laat met het deleten van je post! :tongue:
SplitBien
08-08-2005, 22:39
@scumbag; ik kruip niet terug in mijn stulpje maar zo te lezen vind jij dit geen reet aan, om irritaties te voorkomen dacht ik dat een slotje beter was.. Om eerlijk te zijn geniet ik van dit soort dingen, vooral als er meerdere mensen dezelfde mening hebben. Zoals evilnyntje al zei; eindelijk weer een discussie. Maar discusieer met mate. ;)
evilnyntje
08-08-2005, 22:40
Niet over wat ander beginnen! Je weet best wat ik bedoel! :mad:
Ik heb je post gewoon gequote.
evilnyntje
08-08-2005, 22:42
Maar goed, alle haat wordt dus nu tegen mij gekeerd? Leuk dan...
Damn, ik reageer alleen maar op je wat agressieve post en dan ga je gelijk de crybaby uithangen.
evilnyntje
08-08-2005, 22:44
Ik delete wel weer om gezeur te voorkomen, maar je begint me de keel uit te hangen! Ik reageer gewoon ergens op, misschien met iets teveel gevoel en/of enthousiasme...Dus gebruikt boos konijntje die kans maar weer om mij aan te vallen! Er wordt veel meer rotzooi gezegd in dit topic, maar ik wordt meteen aangevallen! jammer...
Zonde dat je het zo voelt. Helaas had je voor deze post al meteen gedelete. En ik zoek helemaal geen kans op je aan te vallen.
Big_Mac_Mark
08-08-2005, 22:44
Damn, ik reageer alleen maar op je wat agressieve post en dan ga je gelijk de crybaby uithangen.
Begin nou niet weer! Ik delete mijn posts, en in plaats van hetzelfde te doen ga je er gewoon op door!
evilnyntje
08-08-2005, 22:45
Begin nou niet weer! Ik delete mijn posts, en in plaats van hetzelfde te doen ga je er gewoon op door!
Ik heb niks te verbergen, jij schijbaar wel.
SplitBien
08-08-2005, 22:47
haha van de ene discssie in de andere! Wist niet dat mijn topic zo goed zou worden! :p :D
Big_Mac_Mark
08-08-2005, 22:48
Ik heb niks te verbergen, jij schijbaar wel.
Zucht...Laat ook maar!
SplitBien
08-08-2005, 22:48
Is dit topic uiteindelijk toch nog nuttig, nietwaar scumbag? :)
evilnyntje
08-08-2005, 22:49
Zucht...Laat ook maar!
Dat bedoel ik nu eerst brullen en dan terugkrabbelen. Ik niks tegen je persoonlijk alleen ietsje minder bot mag best. Daar hebben we het al een keer over gehad via de PB.
Ik vind het leuk dat ze zulke belevingen met mij willen delen op
het volksforum. ook al vertel je van je rondje met een veeton,
(jaja phaeton)
Lieve Hajee,
Leuk dat je ook even meedoet, maar ook jij begrijpt blijkbaar niet dat ik dat voorbeeld van die Veeton (goeie grap man) gaf om aan te geven dat er -in mijn ogen- niets zo irrelevant is als hier verslag van te doen op een forum, welk forum dan ook.
Dat er mensen zijn die er plezier in scheppen om voor een bedrijf een stapel tuinafval met een Doka (sorry Alain, crewcab) naar de plaatselijke afvalstortplaats te rijden, en ons allen dat nog mee te delen ook, moeten zij weten.
Ikzelf (en ja, dat is MIJN mening) vind dat triest. Nu begrijp ik wel dat het hier één grote ons-kent-ons vriendenclub is, en niemand valt een bekende af, want ze willen elkaar op een meeting nog wel in de ogen kunnen kijken, zoals ik ook las, maar daar heb ik dus zogezegd schijt aan, ik ga niet om de hete brij heen draaien uit angst op wat eksterogen te stappen.
"Bien" zoals ze door menigeen liefkozend word genoemd, zal ongetwijfeld een schat van een meid zijn, dat zie je wel als je leest met hoeveel liefde ze over haar twee poesjes praat, dat neemt niet weg dat ik me aan haar gepoch over die K&K-rat aardig ergerde...heb je gezien hoe ze als een soldaat bij het appél naast dat apparaat staat? Grrrr...
evilnyntje
08-08-2005, 22:51
Lieve Hajee,
Leuk dat je ook even meedoet, maar ook jij begrijpt blijkbaar niet dat ik dat voorbeeld van die Veeton (goeie grap man) gaf om aan te geven dat er -in mijn ogen- niets zo irrelevant is als hier verslag van te doen op een forum, welk forum dan ook.
Dat er mensen zijn die er plezier in scheppen om voor een bedrijf een stapel tuinafval met een Doka (sorry Alain, crewcab) naar de plaatselijke afvalstortplaats te rijden, en ons allen dat nog mee te delen ook, moeten zij weten.
Ikzelf (en ja, dat is MIJN mening) vind dat triest. Nu begrijp ik wel dat het hier één grote ons-kent-ons vriendenclub is, en niemand valt een bekende af, want ze willen elkaar op een meeting nog wel in de ogen kunnen kijken, zoals ik ook las, maar daar heb ik dus zogezegd schijt aan, ik ga niet om de hete brij heen draaien uit angst op wat eksterogen te stappen.
"Bien" zoals ze door menigeen liefkozend word genoemd, zal ongetwijfeld een schat van een meid zijn, dat zie je wel als je leest met hoeveel liefde ze over haar twee poesjes praat, dat neemt niet weg dat ik me aan haar gepoch over die K&K-rat aardig ergerde...heb je gezien hoe ze als een soldaat bij het appél naast dat apparaat staat? Grrrr...
Gelukkig staat ze wel voor het logo :)
SplitBien
08-08-2005, 22:53
heb je gezien hoe ze als een soldaat bij het appél naast dat apparaat staat? Grrrr...
HALOOOOOOOOOOOOOOOOWWW!! Wist niet eens dat er een foto gemaakt werd, was aan het praten met Patrick (broer van meneer klok) die verder op stond.... pfffffffff zucht kreun steun. Als ik geweten had dat er een foto gemaakt werd was ik weg gedoken, de meeste weten dat ik foto's haat.
SplitBien
08-08-2005, 22:54
hehehehehehehehehehe :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
de meeste weten dat ik foto's haat.
waarom wou je dan wel in bikini op de motorkap van mijn golfje
Is dit topic uiteindelijk toch nog nuttig, nietwaar scumbag? :)
Sinds wanneer hecht jij waarde aan mijn mening? Ik meende net iets heel anders te lezen..
Scumbag
Een, twee, drie...MARS!
heel eng
SplitBien
08-08-2005, 22:59
Nou jij wil blijkbaar je mening wel heel duidelijk laten merken (en zo hoort het ook op het forum, iedereen mag een mening hebben) dus ik denk ik betrek je er ff in.... :rolleyes:
SplitBien
08-08-2005, 22:59
Een, twee, drie...MARS!
heel eng
Sorry voor als mijn "rust houding" je niet aanstaat hoor, maar zo sta ik nou eenmaal altijd... Had mijn helm net ff in de spijl gelegd.... :o Had ik eigenlijk ook nog ff op moeten zetten, had ik de apen helemaal aan het dansen gehad! :D
Sorry voor als mijn "rust houding" je niet aanstaat hoor, maar zo sta ik nou eenmaal altijd... Had mijn helm net ff in de spijl gelegd.... :o Had ik eigenlijk ook nog ff op moeten zetten, had ik de apen helemaal aan het dansen gehad! :D
jij durft!
het zijn trouwens "poppen", geen "apen"...ik kan hard én flauw zijn, zoals je ziet!
Big_Mac_Mark
08-08-2005, 23:04
Hehehe
SplitBien
08-08-2005, 23:04
jij durft!
het zijn trouwens "poppen", geen "apen"...ik kan hard én flauw zijn, zoals je ziet!
Geef graag ergens mijn eigen draai aan....
SplitBien
08-08-2005, 23:05
oh ja gefeliciteerd met je 50 posts, op naar de 60? :p
Voor Scumbag, voor het behalen van 50 posts. ;)
http://img.photobucket.com/albums/1003/kome_93/8517c/289.jpg
Skywalker, dit is een diep roerend moment...het idee dat je net, in het heetst van de strijd, het web bent gaan afstruinen op zoek naar de juiste foto voor dit moment, is geweldig, hahahaha
Volgens mij zou ik het met jou wel kunnen vinden, en NEE, mede volksforum-vrienden, ik zit niet te slijmen om een medestander te vinden!
SplitBien
08-08-2005, 23:10
slijm je omdat je in zijn t1 wil rijden als hij straks klaar is?? Zou dat het zijn????
oh ja gefeliciteerd met je 50 posts, op naar de 60? :p
Moet dat vanavond nog? Jezus, ik wist dus pas sinds zojuist dat je daar dus ook als status aan kunt ontleden he!
maf hoor
slijm je omdat je in zijn t1 wil rijden als hij straks klaar is?? Zou dat het zijn????
Ik sta perplex van je psycho-analytisch vermogen! Tuurlijk, dat is het, mijn levensdoel is duidelijk: een rit in een Type 2!
SplitBien
08-08-2005, 23:17
Ik sta perplex van je psycho-analytisch vermogen! Tuurlijk, dat is het, mijn levensdoel is duidelijk: een rit in een Type 2!
Tjonge wat ben ik ff goed! Eerst rij ik in een spijl en dan voorspel ik ook nog eens je doel!
Tjonge wat ben ik ff goed! Eerst rij ik in een spijl en dan voorspel ik ook nog eens je doel!
ik schrok er zelf ook van! Maar als je me nu even toestaat, dan kan ik Skywalker een pm sturen, kijken of ie nog tuinafval heeft dat ik voor hem weg kan brengen (ja ja, voor wat hoort wat)
SplitBien
08-08-2005, 23:22
ja nou heel veel plezier met het weg brengen van het afval, je verdient het van harte!!
Lieve Hajee,
Leuk dat je ook even meedoet, maar ook jij begrijpt blijkbaar niet dat ik dat voorbeeld van die Veeton (goeie grap man) gaf om aan te geven dat er -in mijn ogen- niets zo irrelevant is als hier verslag van te doen op een forum, welk forum dan ook.....lieve scumbag!
nou ja, volgens mij gaat het hier ten eerste over een vw(volksforum, dus dat klopt), en ten tweede als jij dat nou niet relevant vind om te vermelden , bijvoorbeeld omdat je daar elke dag in zit, of een of andere reden, dan kan dat zo zijn inderdaad "-in mijn ogen-" wat je zegt, dan moet je dat vooral niet melden, maar het kan zijn dat iemand dat wel post omdat die dat wel leuk of aardig vind om te vermelden toch? of het nou een phaeton is of een rit op een pony...
zo is het dus ook het geval met die T1 van K&k..
Zij vind het leuk om te vertellen, nou, ga je gang!
het is natuurlijk onmogelijk om een forum te vullen met onderwerpen die alleen jou aanspreken? (scumbagforum goed plan?)
Ikzelf (en ja, dat is MIJN mening) vind dat triest. ....duidelijk. da's jouw mening, en natuurlijk mag je die ventileren, zou het zelf niet zo doen,
sterker nog als ik hier onderwerpen zie die me niet boeien, dan lees ik ze waarschijnlijk niet eens derhalve stoor ik me er ook niet aan,
dus dat van die poezen heb je ook wel gelezen? ik meende hierboven iets te hebben zien staan over "irrelevant"
"niets zo irrelevant is als hier verslag van te doen op een forum"
volgens mij heb ik daar geen commentaar gezien.. :confused: huh? dat hoort dan toch ook niet hier thuis?? daar erger je je dan blijkbaar weer niet aan..
dus eigenlijk gaat het niet over dat ritje in die T1, maar dat je je ergert over, citaat "ik me aan haar gepoch over die K&K-rat aardig ergerde...heb je gezien hoe ze als een soldaat bij het appél naast dat apparaat staat?"
da's dan duidelijk
maar je hebt gelijk : ik snap wat je bedoeld, maar ik begrijp je niet.
SplitBien
08-08-2005, 23:32
het heet niet voor niks offtopic... er staan ook filmpjes van een hakkende split52, vind ik geweldig, zo niet dan kijk ik er niet naar...
of een rit op een pony...
heb ook een paard, zal ik daar ook een (off)topic voor openen.... :rolleyes:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=IFCIPYDT
http://www.mijnalbum.nl/Foto=LMFB8VG4
heb ook een paard, zal ik daar ook een (off)topic voor openen.... :rolleyes:
doe maar!!
open ik een topic met m'n eerste kantkloscursuswerkstukje! :D
chrisjuh
08-08-2005, 23:39
Wie is die Scumbag eigenlijk?
Is dat een of andere psycho die hier met zn hatelijke en beledigende opmerkingen de boel komt verzieken, en denkt dat ie alles kan zeggen omdat ie bij een VW dealer werkt, met zn paar postjes?
@Gert kun je die man niet bannen van dit forum? Hij heeft zowat de helft van de VASTE forumbezoekers al beledigd....Ja echt een aanwinst deze man, hoop dat zn moeder (hij zal nog wel thuiswonen) trots op m is! :mad:
SplitBien
08-08-2005, 23:39
kantkloscursuswerkstuk, hmmm klinkt interessant! :D :D :D
SplitBien
08-08-2005, 23:41
Wie is die Scumbag eigenlijk?
Is dat een of andere psycho die hier met zn hatelijke en beledigende opmerkingen de boel komt verzieken, en denkt dat ie alles kan zeggen omdat ie bij een VW dealer werkt, met zn paar postjes?
@Gert kun je die man niet bannen van dit forum? Hij heeft zowat de helft van de VASTE forumbezoekers al beledigd....Ja echt een aanwinst deze man, hoop dat zn moeder (hij zal nog wel thuiswonen) trots op m is! :mad:
bwhhahahaahhahahahahahaha chris, geweldig! Lach, ondanks mijn spierpijn wegens het ongeluk, me compleet rot!!!!! :D :D :D Wat een grandioze reactie, ik print hem uit en hang hem boven mijn bed!
SplitBien
08-08-2005, 23:48
Wie is er nou ff recht voor zijn raap..?? Heerlijk!! Geniet er gewoon van!
Nu kan ik met een "gerust hart" (alsof ik me hierom zorgen maakte nadat ik vandaag met de kever een ongeluk heb gehad) slapen. :D
chrisjuh
09-08-2005, 00:08
Ja nou dit is toch te erg voor woorden....had mn laatste post gedaan kom net boven om ff forum te checken, zie ik dit allemaal....vindt het echt te erg voor woorden, en dat zon figuur dan echt alleen maar beledigende dingen zegt
vindt ik niet normaal, kijk "scherp'' zijn okee, maar ronduit de botte boer uithangen dat kunnen we allemaal wel.
Zal morgen wel weer een gevat commentaar op komen van deze man, of zn moeder moet tegen m gezegd hebben dat het afgelopen moet zijn omdat de telefoonrekening te hoog wordt deze maand en dan moet ie nog meer autos gaan wassen bij de VW dealer...
Oh ja Scumbaggie dit heet ''wie zaait''
volksaddiction
09-08-2005, 00:40
hehehe, had gisteren de eerste 6 posts gezien......zijn er vandaag maar een stuk of 120 bij gekomen :eek: :D
Maargoed........de rit in de K&K doka is je namens mij van harte gegunt hoor ;)
@rené: probeer eens iets te onderbouwen!
ey luuk.. wat zou ik moeten onderbouwen dan?
mijn "amen" op het berichtje van split52?
ben het gewoon 100% met hem eens, vandaar die "amen", wat zou ik verder moeten onderbouwen dan
Er zijn 2 vrienden....................lalalalalalalalla Daar zijn die 2 vrienden ............. lalalalalalalal. 2 dikke vrienden ..........
Ha, kijk eens aan...altijd goed om te zien hoe de leden van de hechte vriendenclub die Volksforum heet, hun krachten bundelen om de eerste de beste dissident het zwijgen op te leggen.
Gert, kan ik een disciplinair berichtje van je verwachten?
Hoe dan ook, ik merk het al...meehuilen met de wolven in het bos, dat is de mores hier.
Berserker
09-08-2005, 09:15
sow ey wat een leuke topic :frown:
dit is een van de redenen waarom volksforum.com niet 1 van mijn meest favoriete fora is, er staan wel geweldige topics op en veel mensen hier weten ook ehct ontzettend veel over vw en dat is natuurlijk helemaal geweldig.
Maar er zitten er hier ook die een beetje menen dat ze de vw god zijn en steeds maar op alles commentaar moeten geven en overal over lopen te zeiken.
(sorry meneer scumbag hoe oud ben je ongeveer? ik schat een stuk ouder dan de gemiddelde forum bezoeker aangezezien het toch wel een kwaal is van oude mensen om overal over te zeuren.)
als SABINE (niet Bien want ik ken haar niet) het toch leuk vind om dit te posten (en ik me ook best kan voorstellen) laat haar toch. Ik (en daarbij vele andere) vinden dit wel leuk voor haar en kunnne het waarderen dat zij iets toevoegt aan de waarde van dit forum.
Ik hanteer 1 gouden regel ivm met reageren op een forum, en dat is als het me niet aanstaat dan reageer ik er ook niet op, theeft toch geen nut dus je kunt het net zo goed laten.
@ Schuimbek: Ik ben het deels met je eens, maar aan de andere kant vraag ik me af waar je jezelf zo druk over maakt. Ik heb onlangs in de VA-spijl gereden, vond ik ontzettend tof, heb een week lang met kramp in mijn bek rondgelopen omdat er zo'n grote grijns op zat... :) . Maar goed, ik vond het zelf niet nodig daar een heel topic over te starten. Maar als Sabine dat wel nodig vindt als ze in een t1 gereden heeft, laat haar dan! Post desnoods een reactie dat je het 'ietwat' overdreven vindt, maar laat het daarbij. Dit is nog steeds een vrij land (ik respecteer je mening over dit topic, de rustbukkert, etc) en je mag reageren waar je op wilt, maar je kan ook overdrijven.
Dit is mijn gedachte hierover en hier probeer ik het in dit topic verder ook bij te laten. :)
stray cat
09-08-2005, 09:33
Ha, kijk eens aan...altijd goed om te zien hoe de leden van de hechte vriendenclub die Volksforum heet, hun krachten bundelen om de eerste de beste dissident het zwijgen op te leggen.
Gert, kan ik een disciplinair berichtje van je verwachten?
Hoe dan ook, ik merk het al...meehuilen met de wolven in het bos, dat is de mores hier.
Nou, je doet je naam wel eer aan...
Lijkt me ook heel vermoeiend als je altijd alles beter weet
én altijd het laatste woord moet hebben....
Je maakt je zelf niet echt populair hier, je ziet t....
je hebt de schapen al aan het dansen! En als Gert het leest kan je helemaal je bus inpakken... :mad:
Want die is nóg irritanter en weet alles nóg beter!!!!! :p
sow ey wat een leuke topic :frown:
dit is een van de redenen waarom volksforum.com niet 1 van mijn meest favoriete fora is, er staan wel geweldige topics op en veel mensen hier weten ook ehct ontzettend veel over vw en dat is natuurlijk helemaal geweldig.
Maar er zitten er hier ook die een beetje menen dat ze de vw god zijn en steeds maar op alles commentaar moeten geven en overal over lopen te zeiken.
(sorry meneer scumbag hoe oud ben je ongeveer? ik schat een stuk ouder dan de gemiddelde forum bezoeker aangezezien het toch wel een kwaal is van oude mensen om overal over te zeuren.)
als SABINE (niet Bien want ik ken haar niet) het toch leuk vind om dit te posten (en ik me ook best kan voorstellen) laat haar toch. Ik (en daarbij vele andere) vinden dit wel leuk voor haar en kunnne het waarderen dat zij iets toevoegt aan de waarde van dit forum.
Ik hanteer 1 gouden regel ivm met reageren op een forum, en dat is als het me niet aanstaat dan reageer ik er ook niet op, theeft toch geen nut dus je kunt het net zo goed laten.
Dan denk jij er precies het tegenovergestelde over als ik, Berserker. Waarschijnlijk zit ik nog niet op de 2 a 3000 posts omdat ik niet op ieder wissewasje reageer of mijn mening daarover klaarheb. Dat dat geen nut heeft, moge duidelijk zijn, maar het is en blijft een forum, waar je ook nog wel eens botsende inzichten en meningen tegen hoort te komen.
Je moet je schamen als je zegt dat ik niet mag reageren omdat bepaalde topics me niet bevallen. dat ik, met andere woorden, alleen maar hoor mee te juichen met iedere zin en onzin die hier achtergelaten wordt (en jij, samen met menig ander forum-lid verwart dit met het feit dat ik de starter van dit (deze?) topic beledig of een naar mens vind).
Als ik haar zou willen belédigen, had ik wel grover geschut tevoorschijn kunnen halen, maar dat is niet nodig. Aan haar huilerige reakties merk ik al dat mevrouw enige tegenwind niet gewend is.
Je maakt je zelf niet echt populair hier, je ziet t....
:p
Staat ook niet bovenaan mijn prioriteitenlijstje, zwerfkat.
Flauw dat jullie Gert er aan zijn haren bij moeten slepen (...) om je recht te halen (Meester, Scumbag pest me!)
Berserker
09-08-2005, 09:46
Je moet je schamen als je zegt dat ik niet mag reageren omdat bepaalde topics me niet bevallen. dat ik, met andere woorden, alleen maar hoor mee te juichen met iedere zin en onzin die hier achtergelaten wordt (en jij, samen met menig ander forum-lid verwart dit met het feit dat ik de starter van dit (deze?) topic beledig of een naar mens vind).
uuh scumbag begrijp me niet verkeerd, ik zeg nergens dat je niet mag reageren met een andere mening, en dat je moet meelopen met de hele groep.
Ik zeg alleen dat het weinig zin heeft en ik daarom ook niet reageer als iets mij niet aanstaat (en alsk zou reageren iemand mee zou kwetsen).
Kijk jouw mening was dat jou de zgn Rat look niet aanstaat, ok dat is jouw mening en die respecteer ik....
Ik zou allang blij zijn om die t1 te hebben en zou hem denkelijk wel opknappen
maar waar het iedereen om gaat is dat jij tegen Sabine zegt dat je het beetje onzin vindt om te posten dat zij erin gereden heeft....
Sorry hoor als ik in 1 van mijn droom-auto's (930 turbo) gereden heb en er foto's van gemaakt heb, dan zal ik ze zeker posten, kzal er dan wel bijzetten "Niet geschikt voor ouwe lulle die graag zeuren over de toegevoegde waarde van deze topic."
Als sabine dat graag ost dan laat haar toch, ik heb ook mijn project gepost waarvan me moeder denkt dat het onzin is aangezien het een ouwe roestketel is die geen flikker waard is....
Laat iedereen gewoon zijn ding doen...
stray cat
09-08-2005, 09:49
Staat ook niet bovenaan mijn prioriteitenlijstje, zwerfkat.
Flauw dat jullie Gert er aan zijn haren bij moeten slepen (...) om je recht te halen (Meester, Scumbag pest me!)
Ik heb m al een PM gestuurd....
Je laatste maanden zijn geteld!!!
En mijn oto is veeeeel groter als jou Featon!!! :tongue:
chrisjuh
09-08-2005, 10:15
@ René: Lees jij dit topic nog maar eens dan.
Wel wil ik even kwijt dat ik het zeer kinderachtig vind om te vragen om iemand van het forum te bannen als hij of zij een andere mening heeft. Is het forum juist niet om meningen en informatie te delen, ook van degenen die er een andere kijk op hebben? Is de achterliggende gedachte dat je de discussie niet aan kunt of niet aan durft of omdat je je eigen mening niet kunt onderbouwen?
Ik vraag toch ook niet of keverpech gebanned kan worden omdat hij Cup II onder een spijlbus niet mooi vindt en goede remmen blijkbaar niet belangrijk vindt. Die mening en opvatting mag hij hebben en ik discussieer er graag met Erwin over. Soms op het scherpst van de snede, soms op een lollige manier. Ik kan dat van Erwin hebben en hij geloof ik ook wel van mij. (@Erwin - ik neem jou maar even als voorbeeld, want ik denk dat voor de regelmatige forumbezoeker dit het duidelijkst is).
Daarnaast kan deze informatie voor anderen weer zeer interessant zijn. Scumbag ziet de waarde er niet van in dat Sabine moet melden dat zij in de rat van K&K gereden heeft. Het zei zo. Ik neem dat maar ter kennisgeving aan en ben daarnaast blij voor Sabine dat ze er zo veel plezier aan heeft gehad. En inderdaad, ik vind het ook geen nuttige informatie, maar daarom staat het in de off-topic. Sabine laat zich echter makkelijk ‘op naaien’ en klikt mijn inziens iets te vaak op “Submit Reply” zonder dat ze echt goed na heeft gedacht over wat ze nu eigelijk post, waardoor ze mening maal de verdediging in gaat, of moet gaan. Voor mij is dit overigens niet nieuw.
Scumbag komt dan misschien voor jullie in sommige berichten bot over, maar probeer nu eens door die botheid heen te lezen en denk eens na met wat hij eigenlijk probeert te zeggen. Ja, jullie lezen het goed, hierbij vraag ik expliciet om jullie bovenkamertjes even te laten kraken. Ja René, ook daarom mag je zelf antwoord zoeken op de door jou gestelde vraag.
Kom op Luuk,
We hebben het hier niet over meningen, kritiek en botheid van iemand maar over grove beledigingen aan het adres van een aantal forumleden (niet iedereen dus). Ik snap niet dat je dit probeert goed te praten...
stray cat
09-08-2005, 10:16
@ verdwaalde poes: Gelukkig hebben we het archief nog, maakt een boel duidelijk! :p
Wat maakt dit duidelijk dan skyBaantjer???
Dat ik hier wel eens mee zou willen sleutelen?
Zijn die scumbef en jij broers of maten ofzo?! :biggrin:
als we nou met z`n allen niet meer gaan reageren op de stokers.. dan is de lol er ook af mensen....
Berserker
09-08-2005, 10:40
hij is tegen rat lookers (ofja het is niet zijn stijl) en vind het dus beetje overgewaardeerd dat sabine post dat ze in die t1 gereden heeft en dat de vast klant van volksforum altijd maar volgt wat leuk is...
kben niet tegen scumbag, en ksnap wat hij bedoelt. Ik kom hier bij lange niet vaak genoeg dat dit mij irriteert, kzeg hem alleen dat het geen zin hefet om zulkje dingen te posten want sabine wilde dit gewoon meedelen...
zo en nu ga ik douchen..
(voegt ook niks toe aan dit forum, intereseert niemand iets, is volledig nutteloze informatie, kun je je aan ergeren, maja wat doe je eraan h`e)
just my 2 cents :)
SOOOW wat is dit topic ontploft zeg. niet normaal.
iedereen heeft een eigen mening / smaak, dus we zullen het nooit altijd eens worden.
Persoonlijk zou ik als bedrijf nooit zo'n auto voor bedrijfspubliciteit gebruiken. Het is immers een weerspiegeling van je bedrijf en om er nu trots op te zijn om in zo'n "rat-looker" rond te rijden....(mooi of niet mooi in het midden gelaten). Nee, dan scoor je volgens mij meer punten met een zeer strakke doka met wat toeters en bellen er op. Maar nee, K&K gaat voor de makkelijke weg en rijdt -in een door iedere onbenul te bouwen- "rat-looker". Beetje jammer als je het mij vraagt.
daar zit je dus fout. K&K verkoopt veel aande UK en als ze ergens van rat-look bussen houden dan is het wel inde UK. dus het is juist een perfect reclame object
damn!!!! wat is hier gebeurd...
de reden dat ik nooit meer opt vw-forum zit was juist hierdoor....
laat iedereen toch posten wat ie wil...en zeker off-topic...daar is het voor...
laten we allemaal lief zijn voor mekaar mensjes....
greetz..Vic..
tijd voor een groepsknuffel! :D
incl de nieuwe stokerts
chrisjuh
09-08-2005, 11:22
Lees nu eens wat er staat en niet wat je graag wilt lezen.
Ik zie nergens grove beledigingen staan die Scumbag heeft geuit.
Ook het Volksforum team ziet ze blijkbaar niet, want dan was er al lang opgetreden. ;)
Voor alle duidelijkheid – Ik begrijp Scumbag zijn reactie(s). Ook begrijp ik de reacties van de anderen. Dat houdt niet automatisch in dat ik met alles wat hij of wie dan ook schrijft eens ben.
Onvervalste oerhollandse onnozelheid....
Sneue mensen...
Zwatelaars...
Vindt ik behoorlijk beledigend....
Ik begrijp Scumbag zn reacties dus niet, nouja het zal wel ergens uit voortkomen denkik, kan niet in z,n kop kijken gelukkig.
Kennelijk is het weer leuk genoeg om deze discussie weer te openen .
Voor de reden kijk je hier (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=12774&highlight=scumbag)
Maar let wel : onnodig geblaat en kutopmerkingen of bedreigingen halen we weg.
En voor de duidelijkheid : we of wij is het hele Volksforumteam .
Zonder aansziens des persoons .
richard-polo
14-08-2005, 10:18
:rolleyes::rolleyes::rolleyes:verder hoef ik niks te zeggen lijkt me!!!
slotje!!!
ja, of gewoon al dat geZ**k weg halen (maar dat kost vast te veel tijd :D)
serge pot
14-08-2005, 17:51
Goh, ik vind het nog wel mee vallen, zo scherp is de discussie nog niet en al zou die dat zijn dan is het wel eens goed.
Dat houdt de mens scherp. Berichten als "Goed bezig Gozah" en "Vet man!" kennen we nu ook wel. ;)
Het was ook niet lollig bedoeld, het is trouwens ook niet bedoeld als "leraren toontje". Scumbag snapt het tenminste wel:
Waarvoor dank!
Laten we daar dan ook maar eens over hebben, het gaat hier immers over die ''rat - look'' doka, zo blijven we tenminste ontopic.
Persoonlijk zou ik als bedrijf nooit zo'n auto voor bedrijfspubliciteit gebruiken. Het is immers een weerspiegeling van je bedrijf en om er nu trots op te zijn om in zo'n "rat-looker" rond te rijden....(mooi of niet mooi in het midden gelaten). Nee, dan scoor je volgens mij meer punten met een zeer strakke doka met wat toeters en bellen er op. Maar nee, K&K gaat voor de makkelijke weg en rijdt -in een door iedere onbenul te bouwen- "rat-looker". Beetje jammer als je het mij vraagt.
ben je nog nooit bij k&k geweest met jke ogen open .staat veel meer leuk materiaal .over 14 dagen sta ik er een weekendje .
ze hebben daar ook een mintgroene met wit spijlbusje staan
gaat u dan ook ff foto`s maken papa serge?
serge pot
14-08-2005, 18:07
oude lunteren meating topic ,check de pikkaas (http://www.polo86c.nl/cgi-bin/forum/ikonboard.cgi?;act=ST;f=5;t=33)
speciaal voor hete lucht kachel stokers onder ons
SplitBien
14-08-2005, 18:29
cool, gezellige camping daar, wie weet zien we je nog!
serge pot
14-08-2005, 18:31
of als er een paar polo's voor bij blehren .....:D
SplitBien
23-08-2005, 09:06
dan hebben ze én een verkeerde bus én een verkeerde website.
Misschien oordeel je gewoon te snel, ik zou zeggen, ga eens kijken en geef dan pas een reactie.
SplitBien
23-08-2005, 09:17
Gewoon doen en laten wat jou het beste lijkt luuk zolang je iedereen maar in zijn waarde laat en geen vooroordelen velt.
Vooroordelen vel je niet .. alleen een oordeel
Of doe ik het nu toch onbewust ? ;)
SplitBien
23-08-2005, 12:01
Ach wat je ook met vooroordelen doet, geef ze gewoon niet te snel......
Meetlint
23-08-2005, 12:19
Zeker weer niks te doen hier op het werk??????
Moet wel nageven dat er soms wel wat te halen valt bij K&K
SplitBien
23-08-2005, 12:21
Zeker weer niks te doen hier op het werk??????
Hier niet nee... :o :o (:D)
tsja als je je verveelt... hebben we nog wel weer een topic!
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.