SciroccomTDI
19-03-2014, 15:49
Beste mensen.
Onlangs bestelde ik een radiateur en een bijbehorende thermoschakelaar bij Winparts.nl. Ik heb het nodig voor mijn werk, om een motorproefstand te bouwen.
Ik werk in Duitsland, en wel fulltime+.
- ik ben dus niet thuis wanneer het geleverd wordt.
- verzendkosten naar Duitsland zijn 15€ duurder.
- mijn moeder bestelt heel vaak spullen, wat de buren inmiddels lichtelijk irriteert, en daar wilde ik niet aan bijdragen.
Daardoor wilde ik gebruik maken van de handige optie "pakjegemak".
Het pakje wordt dan verzonden naar een postkantoor naar keuze, en dan kan ik het daar afhalen.
Het gaat mis, wanneer een pakje niet vanaf de winkel zelf, maar vanaf een toeleverancier wordt verstuurd: zij versturen het naar het postkantoor... maar zonder "pakjegemak" vermelding. Ofwel, postkantoor moet daarvoor tekenen. Het postkantoor accepteert het niet, en stuurt het pakketje retour.
Mij van gemakzucht verwijtende...
Tegelijk ontving ik een pakje van allekabels.nl, waarbij "pakjegemak" vermelding wel werkt.
Morgen ontvang ik een ander pakketje, direct verzonden vanaf Winparts, waarbij het ook werkt. Klantenservice van Winparts is overigens super :thumbup: Klantenservice bevestigde het mechanisme van het probleem.
Derhalve de stelling:
Let op met bestellen als "pakjegemak". Stel op een of andere manier zeker, dat het ook als zodanig bij het postkantoor aan komt, om gedoe te voorkomen.
Met vriendelijke groet,
Evgeniy
Onlangs bestelde ik een radiateur en een bijbehorende thermoschakelaar bij Winparts.nl. Ik heb het nodig voor mijn werk, om een motorproefstand te bouwen.
Ik werk in Duitsland, en wel fulltime+.
- ik ben dus niet thuis wanneer het geleverd wordt.
- verzendkosten naar Duitsland zijn 15€ duurder.
- mijn moeder bestelt heel vaak spullen, wat de buren inmiddels lichtelijk irriteert, en daar wilde ik niet aan bijdragen.
Daardoor wilde ik gebruik maken van de handige optie "pakjegemak".
Het pakje wordt dan verzonden naar een postkantoor naar keuze, en dan kan ik het daar afhalen.
Het gaat mis, wanneer een pakje niet vanaf de winkel zelf, maar vanaf een toeleverancier wordt verstuurd: zij versturen het naar het postkantoor... maar zonder "pakjegemak" vermelding. Ofwel, postkantoor moet daarvoor tekenen. Het postkantoor accepteert het niet, en stuurt het pakketje retour.
Mij van gemakzucht verwijtende...
Tegelijk ontving ik een pakje van allekabels.nl, waarbij "pakjegemak" vermelding wel werkt.
Morgen ontvang ik een ander pakketje, direct verzonden vanaf Winparts, waarbij het ook werkt. Klantenservice van Winparts is overigens super :thumbup: Klantenservice bevestigde het mechanisme van het probleem.
Derhalve de stelling:
Let op met bestellen als "pakjegemak". Stel op een of andere manier zeker, dat het ook als zodanig bij het postkantoor aan komt, om gedoe te voorkomen.
Met vriendelijke groet,
Evgeniy