View Full Version : retro raamgril
Golf-classic
02-08-2005, 16:24
hey weet iemand wie deze dingen verkoopt of is het een bepaald merk of weet ik wat
ik vind dat wel sjiek en ben nieuwschierig waar en hoeveel het kost en welke kleure
alle info dus zijn er verschillende maten en merken ofzo ? bla bla
wie maakt dit?
hier een foto van die het in zen achterste raam heeft steken
http://membres.lycos.fr/ladybugsclub/hennuyeres2005/IM001550.jpg
:)
vwmenneke
02-08-2005, 17:13
De rekjes zijn sinds een tijdje gewoon te koop bij halfords,klik! (http://www.halfords.nl/shop/productdetail.asp?catalog_name=Assortiment&category_name=26596+Diversen&product_id=203548)
Golfzilla
02-08-2005, 17:52
whahahaha vet :D:D:D en dat zoiets bij de halfords vandaan mag komen :D:D
koerspiloot
04-08-2005, 21:30
zijn ze ook al in belgie te koop? Of enkel in Nederland? Omdat ze op de belgische site ng niet staan :(
als ze niet op de site staan gewoon een keer gaan vragen ;) kan goed zijn dat ze ze wel kunnen bestellen
gisteren nog gezien in frankrijk,vond het wel vet
koerspiloot
05-08-2005, 21:18
ze hebben da dus nie in belgie :( kben gaan kijken naar de winkel en twas noppes :(
super,die look!!
vandaag ff 2 stuks gehaald voor m'n primer kever,waren de laatste die Halfords hier had :)
over geluk hebben gesproken......... :biggrin:
Anders even bij Dirk informeren, die heeft ook een stapel liggen
Anders even bij Dirk informeren, die heeft ook een stapel liggen
Jammergenoeg heb ik ze niet meer...allemaal verkocht!!
Je kan ze trouwens ook spuiten in de kleur van je auto!!
Moet je alleen niet te veel de rekbaarheid testen, dan kras je de lak eraf!
Ze zijn idd bij Halfords verkrijgbaar:
product: veiligheidsrekje raam,
artikelnmr: 203548 (i/d winkel te vinden tussen de hondenartikelen)
Bij Halfords in België zijn ze "nog" niet leverbaar! Maar voor de Belgische vrinden die in de buurt van de grens wonen.....je hebt ze zo!
Golf-classic
11-08-2005, 17:00
ken k niet die halfords
weet k hier toch allezins niet zijn
op de a12 aan autostad is er 1 ;)
maar aangezien dat ze niet leverbaar zij in belgie kun je beter eens over dee grens piepen en anders ergens anders zoeken
koerspiloot
13-08-2005, 01:04
eila Belgen onder ons!!!!
Ik zie nu juist op halfords.be dat die rekjes nu wel op de site staan(vorige week stonde deze er nie op!, en toen waren ze ook nie binne...) Mss is da goe voorteken é, allemaal naar halfords morgen ;)
op hoop van zege!!
VwPolo89
13-08-2005, 09:27
heb gisteren in de halfords geweest in st niklaas en daar lagen er toch, wel alleen maar grijze dacht ik.
@golf-classic eens gaan kijken zoals froggy zegt aan autostad(cardoen) in wilrijk, zal de dichtste zijn van in waarloos ;)
past dat ding ook op een golf 1 cabrio? hoe zitten die dingen bevestigt eigenlijk?
ja hoor mel! past ook op je cabby
volgens mij zit er een soort gootje in `t plastic waardoor ie klemt tussen je raam en portierstijl (kozijn;))
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.