View Full Version : Kofferklep new beetle niet automatisch open
HendrikT
17-12-2013, 16:56
De klep van onze beetle gaat niet automatisch open via het knopje in het portier, ik heb zelf even een onderzoekje gedaan en het blijkt dat er wel een stroompje gestuurd word naar het apparaat die de klep ontgrendelen moet. Echter ik kan dit apparaat niet makkelijk demonteren, weet iemand hoe dit moet en of ik een nieuwe kan bestellen?
achterklep openmaken( zwarte kap eraf.. is zo klaar.. dan kan je zien, doormeten en desnoods onderdeel vervangen
HendrikT
17-12-2013, 19:08
bedankt voor je antwoord, maar dat had ik al gedaan, ik heb gemeten op het stekkertje, deze zit onder de zwarte kap, ik heb foto's gemaakt en via onderstaande link zou je zie moeten kunnen zien. Helaas zit dat ding niet vast met normale boutjes
http://www.flickr.com/photos/72786117@N03/?savedsettings=8480819413#photo8480819413
hoe heb je de klep lost gekregen, wij hebben ook een beetle, makkelijk om te weten
HendrikT
17-12-2013, 19:39
in de handgrepen van de zwarte kap zit een schroefje, die moet je eerst open maken, daarna kan je er gewoon een schroevendraaier tussen zetten en open wrikken
theamekelenkamp
04-02-2014, 12:13
Mijn vrouw heeft het zelfde probleem. De achterklep reageert niet meer op het knopje op de sleutel of in de deur.
Zijn jullie er achtergekomen wat het wel precies is? Is dat 'ding' met de niet-normale boutjes het probleem? En wat kost deze om te vervangen.
Ik ben van plan vanavond de achterklep los te schroeven.
Bedankt alvast voor jullie hulp! :thumbup:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.