View Full Version : Turbo diesel van goud?
jellehier
25-11-2013, 21:34
http://link.marktplaats.nl/711529093
Lijkt mij een hoge prijs
Gezien wat er allemaal vernieuwd is valt het nog redelijk mee toch? Goedkoop is anders dat wel :)
Ja ho even, dat is die gast uit Beesel. Zijn manier van prijs bepalen:
1) Schat de waarde naar gelang andere vraagprijzen op mp;
2) Vermenigvuldig dat bedrag met 3;
3) Tel er nog wat bij omdat het kan;
4) Geen onderhandelingen mogelijk over de prijs.
Dus wat hij ook aanbiedt, het is TE DUUR.
Dokter D
25-11-2013, 21:45
JX blokjes zijn niet goedkoop, hier is toch wel een en ander aan gedaan.
Maar deze prijs lijkt ook mij een beetje te..
ewcaddymk1
25-11-2013, 22:40
je zou denken dat met de nieuwe kabinats plannen, de vraag naar deze blokken wel wat zou zakken
Johan1982MK1
26-11-2013, 08:34
je zou denken dat met de nieuwe kabinats plannen, de vraag naar deze blokken wel wat zou zakken
Ja dat lijkt mij ook en als je 2400,- door 3 deelt, daar koop je ook een leuke tdi motor voor..
jellehier
26-11-2013, 08:43
Ik dacht dus dat je voor dat geld zeker een veel dikker (lees veel vermogen) 1.9 TDI blok kan hebben
Je moet er ook nog eens een oude JX bij inruilen!
Vergeet niet dat deze motoren veel in T3 campers worden gebruikt en die vallen onder het kwart-campertarief.
(dwz, 1 kwartaal betalen om een heel jaar te mogen rijden, daar veranderd -voorlopig- nog niets aan)
ewcaddymk1
26-11-2013, 09:46
Vergeet niet dat deze motoren veel in T3 campers worden gebruikt en die vallen onder het kwart-campertarief.
(dwz, 1 kwartaal betalen om een heel jaar te mogen rijden, daar veranderd -voorlopig- nog niets aan)
is ook weer zo :thumbup: maar dan nog
is ook weer zo :thumbup: maar dan nog
Klopt, dan nog is het een hoop geld, maar bedenk ook dat een tdi ook z'n beperkingen heeft
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.