View Full Version : Iemand deze al eens bekeken: Mk1 GTI bij Hofman
NielsDub
05-10-2013, 07:39
Staat voor mijn gevoel al eeuwen op diverse sites:
http://www.hofman.nl/auto/11077/Volkswagen+Golf+1+8+GTI+Belastingvrij/
Ziet er zo niet gek uit. Iemand deze al eens in real life bekeken?
Ziet er zo op het eerste oog niet gek uit.
road runner
05-10-2013, 07:55
Staat er inderdaad al jaren. Volgens mij wel minimaal 5 jaar
NielsDub
05-10-2013, 07:58
Hmm, als die foto's dan ook minimaal 5 jaar oud zijn, dan moet je nu dus maar afwachten hoe ie er bij staat :(
tiepe ain
05-10-2013, 09:05
Met zo'n prijs dr op Is het ook niet zo gek dat zo'n auto er al jaren staat...
hofman Leek heeft regelmatig van dit spul staan..
en alles wat hij (nauwelijks) verkoopt is eigenlijk net te duur...
dit GTI'tje lijkt op de foto's heel netjes ,maar uit de z.g.n accesoires die er op geschroefd zitten lijkt hij me zo'n beetje half/eind jaren 90 opgeknapt te zijn
stuurtje..grillespoiler..zwarte achterlichten witte knippers etc..rood kleppendeksel (ooit)
zal wel een duitse import zijn rond 95-96 (gordels achterin)
w.s.s hebben er ATS cups of MIM's onder gezeten en een 90mm uitlaatpijp e.d..
MFA lijkt kaduuk..dorpellijst rechts is kwijt ..noem maar op..
hier kun je jezelf lelijk in vergissen..vulpijp..benzineleidingen injectieellende o.i.d
2000€ komt beter in de richting ..als hij verder keihard is en toch netjes is gespoten ooit..
als dat niet zo is....walk away...kennelijk wilt hij er vanaf..het 'hoeft' blijkelijk niet..
Yep, ben hier als eens bij wezen kijken, is wel al weer een jaar of drie terug. Wagen staat grotendeels in originele lak voor wat ik me herinner, en al die specifieke onderdelen ontbreken omdat, ja houd je goed vast, het een originele W65 pirelli is. De originele witte bumpers lagen toen nog achter de wagen op een hoop geflikkerd, ik betwijfel of hij ze niet zal hebben weggegooid. Al met al een hele leuke wagen, kei hard ook, maar je heb t er nog vééééél werk aan...
oh, en hij stond toen trouwens binnen...
das best zonde dan...
ken de beste man verder niet ,ben er ooit zelf wezen kijken naar een e30 325i voor mezelf
was een Mtech2 uitgevoerde en ook in perfecte staat..laut anzeige..
echter verhuld zo'n Mpakket zoveel dat het dan al snel een nette auto is..
bleek bij bezichtiging zo slecht dat hij amper nog op te krikken viel (kokers)..
hij heeft waarschijnlijk ook nooit geweten toen wat een Pirelli GTI was..en gedacht dat iemand de bumpers en verbredingen achter in de schuur meegespoten had..
wel makkelijk dan om hem weer terug in oude staat te brengen mocht dat je 'ding' zijn
ik heb zelf een witte Pirelli gehad ,7 jaar lang in originele staat gereden ,welliswaar niet concours (kan ook niet voor een dagelijkse auto)..
en die heb ik 'weggegeven' in 2007 met 200000 km op de klok voor 2500€
Der Typ Siebzehn
05-10-2013, 10:54
ik heb zelf een witte Pirelli gehad ,7 jaar lang in originele staat gereden ,welliswaar niet concours (kan ook niet voor een dagelijkse auto)..
en die heb ik 'weggegeven' in 2007 met 200000 km op de klok voor 2500€
ongeveer idem; 8 jaar ook 'n witte PiGo (+ btw nog 'n jaar ervoor 'n Lhasagroene PiGo die ik na 'n ongeluk buiten mijn schuld heb weggedaan) waarvan 5 het hele jaar als dagelijkse auto (had me voor de laatste jaren nog 'n winterauto (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=118895) gekocht), 'weggegeven' in 2005 met 210000 op de klok voor € 2750,-
martiepartie
05-10-2013, 10:58
Hofman weet zeker wel wat een originele Pirelli is/moet zijn, hij is nie gek..
Ik heb er zelf een BMW gekocht, prima wagen. Deze golf stond toen (vorig jaar oktober) binnen in de grote loods, achter in een hoekje. Kon niet goed zien hoe deze er aan toe is *(klem tussen andere auto' s)
Gek of niet gek, dit is in ieder geval ene pirelli
NielsDub
05-10-2013, 11:30
Idd Pirelli is Pirelli, maar voordat je m ook weer Pirelli-waardig hebt staan ben je wel ff zoet. Alle kenmerkende onderdelen missen... Jammer!
golf fahrer
05-10-2013, 11:56
Zonde als het een echte pirelli is. Voor die weer origineel staat, ben je effe bezig. Als je dan geen rottigheid tegenkomt, want dan wordt het helemaal huilen.
Ik heb die al zeker 3jaar zien staan op de site.
Hier in elk geval een w64, dus geen echte pirelli:
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=238282990&asrc=st
Maar wel naar pirelli omgebouwd :D
Ook zonde vind ik, vooral dat uniek kleur. Heb ik nog niet veel gezien.
Ook zonde van de prijs
Der Typ Siebzehn
05-10-2013, 12:15
Afgezien dat ik dus 2 W65 PiGo's in mijn bezit heb gehad moet ik zeggen dat ik 'n normale Golf 1 GTI altijd (ook toen ik die 2 in mijn bezit had) eigenlijk mooier heb gevonden met rallye striping en 5,5 j staalvelgen, ik vind die in de kleur van de auto meegespoten bumpers, spiegelhuizen en spatbordverbreders bij 'n W65 PiGo behoorlijk overdone (en typisch 'poppy' '80's), maar dat is natuurlijk 'Geschmacksache', iedere gek is anders zoals men hier in het uiterste zuid-oosten van Limburg zegt.
Zonde als het een echte pirelli is. Voor die weer origineel staat, ben je effe bezig. Als je dan geen rottigheid tegenkomt, want dan wordt het helemaal huilen.
Ik heb die al zeker 3jaar zien staan op de site.
Hier in elk geval een w64, dus geen echte pirelli:
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=238282990&asrc=st
Maar wel naar pirelli omgebouwd :D
Ook zonde vind ik, vooral dat uniek kleur. Heb ik nog niet veel gezien.
Ook zonde van de prijs
een w64 is wel een Pirelli..
echter heeft de auto dan geen spiegels bumpers en wielkastverbreders in de kleur meegespoten
alle andere Pirelli opties dan wel..stuur, rechterbuitenspiegel die verkleind..de wielen. mistlampen in de grille en mischien nog iets wat ik vergeet
een w65 is echter alleen geleverd geweest
in Marsrot Alpinweiss,Lhasagrun.Heliosblau..waarvan Helios gezien word als de meest 'zeldzame' omdat het enkel een Pirellikleur was
een W64 was in alle GTI kleuren en enkele andere VAG -Porsche kleuren te krijgen ...dus daarom heb je ook van die Kupferbraune gehad wat schijnbaar een 924/944 kleur was...
maar ook 041 zwart kan op een w64
echter geen C-CL uni basis kleuren ...geel bijvoorbeeld of Sandmetallic..
mij maakte het toen niks uit of de mijne er 1 was ..de auto was goed genoeg in algehele staat en omdat hij origineel was heb ik hem zo gehouden toen.
een Pirelli rijd overigens gewoon eender als een normale GTI..dus daar ligt het niet aan
overigens is er toen in al die jaren nooit iemand naar me toe gekomen..die zei...
'Verrek is dat een Pirelli GTI?'...'das apart zeg'...
eerder zo van; die bumpers?..hoort dat wel zo?...of rijd jij nog in zo'n oud Golfje?
dus zo spectaculair is het (voor de leek)niet eigenlijk
golf fahrer
05-10-2013, 14:17
Inderdaad is wel degelijk ook pirelli. :redface:
Zelf ook niet altijd fan van de meegspoten bumpers en wielbogen van een echte w65. Hangt af van het kleur vind ik.
Ikzelf heb liever de zwarte plastiek delen dan.
Dan heb ik liever een w64 in een "specialer" kleurtje dan een w65.
Maar dat is ieder zijn smaak. Ik begrijp dat er zijn die dat belangrijk/mooi vinden die w65.
Het overdreven ophemelen van de "pirelli" begrijp ik niet goed. Maar kan aan mij liggen.
RobbieMK1
05-10-2013, 14:55
Snap ook niet dat men er geen fatsoenlijk setje wielen onder zet, dat verkoopt toch veel beter zou je denken ...
Hofman importeert heel veel auto's uit Frankrijk ook. Vandaar dat ze qua "blikwerk" vaak nog wel redelijk goed zijn.
Maar onder de spatbordverbreders schuilen toch vaak wel verrasinkjes..
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.