View Full Version : Waarom is de London topic gesloten???
Ik snap wel dat het niks met vw te maken heeft,en dat het eigenlijk niks te zoeken heeft hier, maar is het niet eens goed om het over dit soort dingen te hebben hier??
terecht gesloten... :)
Medeleven oke... maar verder dan maar geen discussie... tis zo makkelijk om te typen en te enteren... Maar het heeft wel gevolgen, misverstanden e.d.
mischien terecht gesloten, topic zou op den duur vast en zeker te ver gaan, en uit de hand lopen. maar racistische opmerkingen (of opmerkingen die daarop lijken) waren, naar mijn mening, (nog) niet gemaakt! terecht gesloten of niet?... ik heb geen idee... desondanks vindt ik wel dat er de laatste tijd mischien iets te snel topics gesloten worden, hier zullen vast wel goede redenen voor zijn, maar ik zie ze niet altijd...
er waren al wel een aantal racistische opmerkingen gemaakt, en om dat verder te voorkomen is het topic idd gesloten.
Omdat het eerder op de dag wel meeviel, en mensen alleen hun medeleven aan het betuigen waren, bleef het open, maar later op de dag werden er berichten gepost die niet gewenst zijn op Volksforum, en daarom hebben we het topic gesloten
Pedaalemmer
07-07-2005, 22:22
reactie van gert is wel erg overdreven lijkt wel of hij er op hapt..
Niks van, mensen moeten reageren zoals ze normaal ook zouden doen dus niet anoniem racistische uitspraken doen (hoe begrijpelijk ook) blijkbaar begrijpen sommigen niet dat Volksforum niks met zulke uitspraken te maken wilt hebben als je dat wel leuk vind ga je maar op het forum van Glimmerveen ofzo rellen.
Uitleg is gegeven nu tot 2 keer toe, in duidelijk leesbaar nederlands
Dus ook deze gaat NU dicht om verdere rellen te voorkomen.
Marco
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.