View Full Version : LONDEN, wat de fuck?
:eek: nog weinig bekend, maar hopen dat t meevalt allemaal :(
good luck too al the english on the forum
Mister Cool
07-07-2005, 11:48
:eek: nog weinig bekend, maar hopen dat t meevalt allemaal :(
good luck too al the english on the forum
??????? nog niks gehoord, wtf is der dan :S
er zijn een paar bommen in de metro en op bussen af gegaan. flinke chaos
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/07/art00009006007A.html
chrisjuh
07-07-2005, 11:52
Lijkt weer helemaal nergens op deze acties :mad: !
Wat lopen er op de aardbol toch een hoop mafkezen rond....
SplitBien
07-07-2005, 11:52
tjonge jonge jonge, t'is ook ongelovelijk!
Houdt het ooit nog eens op??
Mister Cool
07-07-2005, 11:53
er zijn een paar bommen in de metro en op bussen af gegaan. flinke chaos
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/07/art00009006007A.html
:eek: Damn, sterkte voor de gedupeerden...
mocht t aanslag wezen...wat er dik in zit dan zou ik zegge:
dat mensen ergens in geloven is natuurlijk altijd ok,
maar als dat mensen hier tot aanzet.....geen woorden voor
steven16v
07-07-2005, 12:00
Ze hebben het nou al over 8 aanslagen. Das toch niet normaal man!! Die lui die dit soort dingen bedenken zijn toch helemaal ziek in hun hoofd. Die verdienen het gewoon niet om te leven.
SplitBien
07-07-2005, 12:05
Echt zwaar klote weer...!! :(
NOTE: This is a developing story and details will be added as they become available.
LONDON - Near simultaneous explosions rocked the London subway and three double-decker buses at the morning rush hour Thursday, police and news reports said. Authorities said the six blasts caused at least two deaths and nine injuries and police said they found indications of explosives at the scene of one of a series of blasts.
"We are concerned that this is a coordinated attack. We are aware that one of the sites does containly does contain indications of explosives," London police chief Sir Ian Blair said on Sky News.
He said authorities had not received any warning. "We have been at a very high state of alert. Of course if there had been any kind of specific warnings we would have dealt with it," he said.
The near simultaneous explosions came a day after London was awarded the 2012 Olympics and as the G-8 summit was getting underway in Scotland. Initial reports blamed a power surge, but officials were not ruling out an intentional attack.
"There have been a number of dreadful incidents across London today," said Home Secretary Charles Clarke, Britain's top law enforcement officer. He said there were "terrible injuries."
Police confirmed two deaths and said there were at least six explosions.
One witness, Darren Hall, said some passengers emerging from an evacuated subway station had soot and blood on their faces. He told BBC TV that he was evacuated along with others near the major King's Cross station and only afterward heard a blast.
Buses destroyed
Sky News showed a picture of a mangled red bus; police said they suspected a bomb caused the explosion.
Police confirmed an explosion destroyed a double-decker bus at Russell Square in central London, and Dow Jones Newswires reported police reporting explosions on at least two others buses.
A witness at the Russell Square blast said the entire top deck of that bus was destroyed.
"I was on the bus in front and heard an incredible bang, I turned round and half the double decker bus was in the air," Belinda Seabrook told Press Association, the British news agency.
She said the bus was packed with people.
"It was a massive explosion and there were papers and half a bus flying through the air," she said.
There was no immediate official comment from British Prime Minister Tony Blair, who was hosting the world's most powerful leaders at Gleneagles, Scotland. It was not clear if the G-8 gathering focusing on climate change and aid for Africa -- but from which Iraq has largely been left off the agenda -- would have to be postponed.
'Walking wounded'
Police said incidents were reported at the Aldgate station near the Liverpool Street railway terminal, Edgware Road and King's Cross in north London, Old Street in the financial district and Russell Square in central London, near the British Museum.
London Ambulance Service said several vehicles had been dispatched to the area near Liverpool Street station.
"We believe there was some sort of explosion. There are some walking wounded at Aldgate," said a spokesman for City of London police, speaking on condition of anonymity.
"We are not sure of the scale of the incident. Reports are still coming in."
Bradley Anderson, a subway passenger, told Sky News that "there was some kind of explosion or something" as his train reached the Edgware Road station in northeast London.
"Everything went black and we collided into some kind of oncoming train," Anderson said.
Simon Corvett, 26, who was on an eastbound train from Edgware Road station, said: "All of sudden there was this massive huge bang."
"It was absolutely deafening and all the windows shattered," he said. "There were just loads of people screaming and the carriages filled with smoke.
"You could see the carriage opposite was completely gutted," he said. "There were some people in real trouble."
© 2005 The Associated Press. All rights reserved. This material may not be published, broadcast, rewritten or redistributed.
En daar gaan we weer.....
dit is gewoon een nwe vorm van oorlog voeren die alleen maar onschuldige mensen raakt...
mag tuurlijk niet te snel conclusies trekken maar mn respect verdwijnt met de dag voor de alle met "geloof"...Ik begin er als maar meer overtuigd van te worden dat ze alle geloven moeten verbieden omdat dit 9 van de 10 keer lijdt tot oorlog!!!!!
greetz..Vic..
triest... primitieve heikneuters
en wat betreft geloof; het heeft niks met respect of wat dan ook te maken.
Pedaalemmer
07-07-2005, 13:35
nog fftjes..en je kunt hier ook niet meer veilig in de bus zitten...london is niet ver weg van hier
ben dus ook blij dat Pimmetje nooit premier is geworden... anders waren wij eerst denk ik ;)
Pedaalemmer
07-07-2005, 13:41
Denk niet dat dat doorslaggevend geweest zou zijn....aangezien het meer om het oorlogsbeleid gaat dan om het vreemdelingenbeleid
@ Tommy: Denk toch wel dat het met geloof te maken heeft kerel...mss niet in dit geval...maar je bent toch wel met me eens dat als iedereen respect voor elkaars geloof zou hebben er minder gezeik in de wereld zou zijn????
greetz..Vic...
ps..niet om je op te naaienb of iets he ;-)
G-eert-40
07-07-2005, 13:54
ongelooflijk zeg! en al die onschuldige mensen....veel sterkte aan de mensen in londen.
@ Tommy: Denk toch wel dat het met geloof te maken heeft kerel...mss niet in dit geval...maar je bent toch wel met me eens dat als iedereen respect voor elkaars geloof zou hebben er minder gezeik in de wereld zou zijn????
greetz..Vic...
ps..niet om je op te naaienb of iets he ;-)
beter lezen bruder ;)
Ik doe zelf niet aan geloof, want in mijn ogen heeft geloof niks met respect e.d. te maken... Als je je eigen geloof beter vind als een ander, dan heb je dus geen respect in mijn ogen.
En ben je respectvol als je beweert dat ik als ongelovige zal branden in de hel? snap dat echt niet... maar goed.
Henk_Pigo
07-07-2005, 14:05
De aanslagen zijn opgeeist door een subgroep van Al-Qaida (schrijf ik t goed)
Veel sterkte voor de familieleden van de slachtoffers :(
grrrr, shit zeg, was er al bang voor na de verkiezing van London voor 2012.
wat een kL$%$# hommels zeg, laat ze lekker in hun eigen land de boel opblazen!!!! wij gaan daar toch ook niet naar toe om hun moeders en kinderen te vermoorden! GEKKEN, geen andere woorden voor!!! MAD :mad: :mad: :mad:
@ Tommy...we breien er een punt aan...we babbelen wel een keer op een meet...zal het topic niet verder vervuilen...
Blijft gewoon klote dit en dat roept toch altijd weer gevoelens bij me op...sorry...
greetz..Vic..
Ten eerste veel sterkte toegewenst aan alle mensen die nu iemand hebben verloren.
Ik vind het echt verschrikkelijk dat dit weer gebeurt is.
Dat dit soort (mensen) in hun eigenland en omliggende woestijnen de boel vernietigen en elkaar op walgelijke wijze omzeep proberen te helpen moeten ze helemaal zelf weten.
Deze mensen dragen zoveel haat en waarom?
Omdat wij niet in hun zieke geloof spelletje willen meespelen,dat islam heet.
Ik hoop dat de mensheid in europa nog eens recht achter elkaar gaat staan en dat we deze soort voor eens en vooral tijd met straffe hand aanpakken.
Laten we als Hollanders beginnen en kijken naar ons eigenland,hoe die baggeraars onze grote steden verk@nkeren.
Hoe ze oude mensen terrorisren en vrouwen aanranden en lastig vallen omdat ze er niet mee weten om te gaan.
Walgelijk,ik ben er echt stuk van dat onze gemeenschap die jaren terug zo leuk was zo verkl%t word.
Ten eerste veel sterkte toegewenst aan alle mensen die nu iemand hebben verloren.
Ik vind het echt verschrikkelijk dat dit weer gebeurt is.
Dat dit soort (mensen) in hun eigenland en omliggende woestijnen de boel vernietigen en elkaar op walgelijke wijze omzeep proberen te helpen moeten ze helemaal zelf weten.
Deze mensen dragen zoveel haat en waarom?
Omdat wij niet in hun zieke geloof spelletje willen meespelen,dat islam heet.
Ik hoop dat de mensheid in europa nog eens recht achter elkaar gaat staan en dat we deze soort voor eens en vooral tijd met straffe hand aanpakken.
Laten we als Hollanders beginnen en kijken naar ons eigenland,hoe die baggeraars onze grote steden verk@nkeren.
Hoe ze oude mensen terrorisren en vrouwen aanranden en lastig vallen omdat ze er niet mee weten om te gaan.
Walgelijk,ik ben er echt stuk van dat onze gemeenschap die jaren terug zo leuk was zo verkl%t word.
ben niet racistisch ofzo....maar je heb gewoon gelijk...de boel verloederd hier maar we mogen er nix van zeggen...balkenelende suck...that's all
Pedaalemmer
07-07-2005, 21:05
Volgens een zegsman van de Londense ambulancediensten zijn honderden mensen met zware verwondingen naar ziekenhuizen vervoerd. De verwondingen liepen uiteen van brandwonden, verloren ledematen, botbreuken en ander verwondingen die samenhangen met schokgolven. Het is onduidelijk hoeveel van hen in levensgevaar zijn. [bron: nu.nl]
Alleen dit stukje al...er staat een lap van tekst van beschrijvingen wat er gebeurt is enz...enz...maar ik las eerste stukje...en ik dacht...bah...het zal je maar overkomen je weet nergen niks van ...je hebt er niks mee te maken maar toch word je aangevallen en verminkt
Je bent gewoon verminkt voor de rest van je leven..als je het al overleeft...ze kunnen niet eens meer hun oude leventje oppakken zoals ze die vroeger hadden.
ik weet wel dat als mij dit zou overkomen ik er alles aan zou doen om de daders en organisatie die erachter zit te pakken.
Zo een slot erop
Staat duidelijk in de regels dat het hier niet over rassen , geloof en politiek gaan hebben ...
Je kon erop wachten .
Had ook de posts kunnen deleten maar nu kan iedereen het lezen .
Erg jammer dat het weer op iets uit moet draaien wat erg naar racisme ruikt .
Laatste tijd zijn er mensen om minder voor de rechter verschenen .
Zie het maar als een stukje bescherming tegen en voor jezelf .
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.