PDA

View Full Version : Leentjuh's ff-checken-topic -> onderdelen 16v

Heleen
30-06-2005, 20:33
Ook hier bij deze: ik ben bezig de beslissing te nemen om de 16v uit elkaar te halen en in onderdelen te verkopen. Ik wil echter eerst ff weten of er interesse is in die onderdelen, natuurlijk met name motorblok en toebehoren. Het is een originele Golf II 16v uit '88, recaro-interieur is voorlopig nog niet te koop want die komt wrsch tzt in mijn eigen nieuwe auto. Heb je interesse in iets, laat het dan even weten. Mocht ik idd overstag gaan dan zal mijn schatje zo half juli waarschijnlijk uit elkaar getrokken worden. Je mag ook zelf komen sleutelen als je haast hebt :biggrin: De reden waarom ik dit nog niet onder verkoop zet is omdat ik niet weet of er voldoende interesse is om de moeite te gaan doen en omdat ik ook nog niet precies weet wat hoeveel waard is enz. Dat zeg ik er maar ff bij ivm de regels in de verkoopsectie ;)

OakgreenVR6
30-06-2005, 20:43
Eén tip, probeer eerst de motor(+bak) lopend te verkopen, scheelt je een hoop gedoe achteraf. Als je dat verkocht hebt kan de rest daarna wel, 16V-spul raak je wel kwijt, alhoewel ik van diverse mensen hoor dat het wel lijkt of de markt een beetje verzadigd is... :o

B.t.w. heb zelf geen interesse in spullen, heb ook nog een loods vol liggen met spul. ;)

Heleen
30-06-2005, 20:49
Voor het blok lijkt al interesse te zijn, en de markt is niet verzadigd maar de economie is gewoon dood ;) Er gaan altijd dingen stuk... maar bedankt voor de tip iig, ik zal mijn best doen :D

Gijs
30-06-2005, 21:27
Wat voor kleur is je auto? Post anders even wat pics enzo :)

Golfzilla
30-06-2005, 21:35
ik ben WEER ;) opzoek naar een zwarte/donkere hemel ZONDER schuifdak uitsparing (compleet met alles erop en eraan, dus handgrepen, zonnekleppen, dopjes, achterste afwerk lijst etc)

dus als je dit hebt dan heb ik daar wel interesse in

OakgreenVR6
30-06-2005, 21:46
Die zag ik toevallig gisteren nog te koop op een van de andere vw fora.

OakgreenVR6
30-06-2005, 21:48
Wat voor kleur is je auto? Post anders even wat pics enzo :)

Zie o.a. http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=6772

Koen is sleeping
30-06-2005, 22:25
:frown: Jammer, weer een 16V minder op deze manier. :frown:

froggy
01-07-2005, 05:55
ik ben mss wel geintreseerd in de lip

waar is hier???? ;)

Heleen
02-07-2005, 11:06
Hij is zwart metallic maar ja het frame gaat toch naar de ijzerhandel dus foto's lijken me een beetje overbodig.. er zit wel een schuifdak in dus helaas voor dat hemeltje. Hier is in noordelijk Overijssel ;)

En idd Koen, ik vind het zelf ook niet leuk maar ja je kent mijn situatie en om het ding nou nog drie jaar te laten staan en dan nog niet zeker te weten of het dan allemaal nog wel leuk en aardig is om hem op te knappen... er komt er wel weer eentje voor in de plaats hoor ;)

froggy
02-07-2005, 13:12
dan is hier iets te ver voor mij :p

MauSeR35
03-07-2005, 22:32
hmmz best ver weg voor mij, maar k heb wel zin in een sneller blokje en de rest van de hele meuk. moet ik nog wel eerst een sleutelplekje vinden voor de ombouw.. :(

Golfzilla
04-07-2005, 10:27
Die zag ik toevallig gisteren nog te koop op een van de andere vw fora.

ik ben al aan het zoeken, maar mocht je een link hebben ............;);):D

*edit* al gevonden ;) of jij moet een andere hebben, deze had ik link (http://www.vwforum.nl/ftopict-42684-hemel.html)

SplitBien
04-07-2005, 10:46
heleen is het blok al verkocht??