View Full Version : van je "vrienden" moet je het hebben...
jan_gti_16v
22-06-2005, 11:45
je zal iemand maar ong. 1000 uur met ze auto geholpen hebben....
uit elkaar halen tot kale carroserie en weer geheel opbouwen tot een super wagen.....
en ook het regelen van een garage waar die ook een paar mandejes gestaan heb voor het plaatsen van de motor etc. etc.
(eigenaar is schadehersteller...)
zal geen namen noemen.....
en dan je auto op willen laten knappen en er dan toch nog dik geld voor moeten betalen...
ligt het dan aan mij of ben je dan gewoon keihard in je reet gen.... zonder je broek uit te doen of ligt dat aan mij?????
Henk_Pigo
22-06-2005, 11:46
Klinkt als een typisch geval van matenn**ierij dan...
jan_gti_16v
22-06-2005, 11:57
ja zo voelt het idd....
kijk voor niks hoeft ook niet maar tussen de 1500 en 2000 pleuro's vin ik toch wel een soort gek vpoor al het werk wat ik aan diegene zijn auto verricht heb
kijk heb het nie met tegenzin gedaan want vond het super om te doen maar ja het zal qwel aan mij liggen....
mischien reageert degene in kwestie zelf ook nog wel...
want die dwarrelt hier ook rond op het forum..
Pedaalemmer
22-06-2005, 12:03
ja nu ben ik wel benieuwd over wie het gaat...
En zelf ook je kosten declareren????
Inderdaad, presenteer die maat van je maar een rekening voor al het werk dat je voor hem hebt gedaan, kijken wat zijn reactie is... :D
oldschool_lover
22-06-2005, 12:35
gaat idd helemaal nergens over......
Johan-dtc
22-06-2005, 12:43
mooie genaaid zo dus, diegene zal wel een tijdje offline blijven denk ik
deze kant van het verhaal is beetje lullig ja.... maar de andere kant dan???
Big_Mac_Mark
22-06-2005, 12:52
Lekkere vriend dan! En van jezelf een rekening voorleggen helpt niks, want het is allemaal al gebeurd! Dan kan het hem weinig schelen jah, want het is al klaar! Maar je bent idd hard gen....!
ik ben gewoon online hoor mensen en er is niemand die niet mag weten dat ik het ben hoor...
iedereen zal wel zeggen wat een l*l ben jij maar dr is niemand die weet hoe het zit...
Kevin20v
22-06-2005, 13:05
ik ben gewoon online hoor mensen en er is niemand die niet mag weten dat ik het ben hoor...
iedereen zal wel zeggen wat een l*l ben jij maar dr is niemand die weet hoe het zit...
lol gaat lekker zo :D nou mocht je het willen delen, ik ben een en al oor :wink:
Bedoel ik dus... Hoe JanGTI het nu doet overkomen is het lullig maar verhaal heeft dus altijd 2 kanten...
beetje jammer dat mensen altijd meteen een oordeel klaar hebben..
lol gaat lekker zo :D nou mocht je het willen delen, ik ben een en al oor :wink:
oog ;)
Eens met Split .
Elk verhaal heeft zoals altijd 2 kanten .
Slotje erop ? Of wil iemand nog iets constructiefs zeggen ? En dan doel ik vooral op de 2 betrokkenen
ik ga het er hier niet over hebben met jan...
hij weet wat ik gezegd heb en dat aanbod geld nog steeds...
verder ga ik er hier niks over zeggen omdat dat dit geen zin heeft om het openbaar over internet te doen...
Kevin20v
22-06-2005, 13:38
Eens met Split .
Elk verhaal heeft zoals altijd 2 kanten .
Slotje erop ? Of wil iemand nog iets constructiefs zeggen ? En dan doel ik vooral op de 2 betrokkenen
ja ikke :p
echte goeie vrienden krijg je niet veel in je leven, denk daar aan, succes ermee! ;)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.