View Full Version : Warme douche
Je kent het wel schroefset zit muurvast en dan :mad: dat word zagen en nieuwe stelringen bestellen. Ik naar NLpower waar ik dit set destijds heb gekocht en uitgelegd van wat er aan de hand is. Ruud de eigenaar zegt Lesley ik ga wel nieuwe bestellen, prima zei en de volgende dag kon ik de nieuwe stelringen ophalen. Kwam vanmiddag bij NLpower en schud Ruud de hand en zeg wat ben ik je schuldig? Niets was het antwoord! Bij deze een warme douche voor NLpower te Zwolle :thumbup:
Jel Golf 2 GTI
14-03-2013, 16:49
Leuk dat het af en toe ook zo eens kan :thumbup: :thumbup: :thumbup:
VdubMKII
14-03-2013, 17:09
Kijk dat is netjes, normaal koste ze iets van 25 euro per paar.
Dokter D
14-03-2013, 17:13
Netjes!
variant110
14-03-2013, 20:04
bestaat nl power in zwolle dan nog?!
jettaracing
14-03-2013, 21:28
bestaat nl power in zwolle dan nog?!
Dat zat ik me net ook af te vragen ja ;)
Dat zat ik me net ook af te vragen ja ;)
Anders ik wel. Volges mij heeft mijn broer nog een complete schroefset te goed..
Anders ik wel. Volges mij heeft mijn broer nog een complete schroefset te goed..
Lekker vaag, volgens mij moet je broer gewoon gaan bellen..
Volgens mij zit ik in de war met SKG bedenk ik nu :redface: Uiteindelijk is de schroefset van NL power wel binnen gekomen, vandaar de verwarring denk ik. Excuus.
Ben een jaar of 4 geleden wel eens bij NL power geweest. Had toen een verkeerde stuurnaaf meegekregen, en dat was toen snel en netjes opgelost.
De service is daar wel goed, Ze bestaan ook al een tijdje, weet nog wel dat is in dat kleine winkeltjes zaten ergsns rond het centrum
jettaracing
15-03-2013, 18:30
Nl power had iid altijd wel een goede service
De service is daar wel goed, Ze bestaan ook al een tijdje, weet nog wel dat is in dat kleine winkeltjes zaten ergsns rond het centrum
Denk dat NLpower nu een kleine 16 jaar bestaat. En zij destijds begonnen in de assendorperstraat in dat kleine winkeltje! Kocht toentertijd mijn eerste verlagingsset voor mijn VR6 incl embleemloze grill :thumbup:
In mijn herinnering was het in een soort van woonkamer / wilnkel
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.