View Full Version : Nieuwe mistlampen en knipperlichten
Dennis-Mash
18-02-2013, 18:05
Wie o wie kan mij aan een setje nieuwe, dus ongebruikte, mistlampen en knipperlichten helpen? En weet dus een webshop, adres of heeft ze zelf nog liggen.
Graag van het nieuwe type en in absolute nieuwstaat! De dealer heeft helaas niet alles meer..
Wie o wie kan mij aan een setje nieuwe, dus ongebruikte, mistlampen en knipperlichten helpen? En weet dus een webshop, adres of heeft ze zelf nog liggen.
Graag van het nieuwe type en in absolute nieuwstaat! De dealer heeft helaas niet alles meer..
ebay.de staan soms wel nieuw setjes
HJCorrado
18-02-2013, 20:01
Nou Dennis dat zal een lange zoek tocht worden helemaal nieuw die dingen zijn haast ontvindbaar veel succes
Is nog aan te komen hier bij de dealer door mij. Hangt wel een flink prijskaartje aan.
Dennis-Mash
19-02-2013, 12:38
Prijs maakt me niet uit. Moet en zal ze hebben. Heb je een pb gestuurd.
Piens1, Ebay.com hou ik in de gaten.
http://www.ebay.de/itm/vw-Corrado-Blinker-NEU-/321078330975?pt=DE_Autoteile&hash=item4ac1c2865f
ik dacht direct aan jou dennis ;)
Dennis-Mash
26-02-2013, 18:02
Bedankt voor het denken Piens1 maar dit zijn helaas oude types en ik ben inmiddels ook al voorzien van een nieuw setje knippers. Nu enkel de mistlichten nog.
Bedankt voor het denken Piens1 maar dit zijn helaas oude types en ik ben inmiddels ook al voorzien van een nieuw setje knippers. Nu enkel de mistlichten nog.
geen probleem ik hou mijn ogen open voor nieuw types mistlampen in het nieuw :thumbup:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.