View Full Version : pakket verzenden naar duitsland
marcogolf1
08-01-2013, 19:44
Hallo,
Ik had een setje bumpers besteld van werk 34 in duitsland. Bij aankomst was alleen bij de voorbumper een hoekje uit gebroken. Allemaal netjes opgelost door hun door een nieuwe te zenden. Nu het probleem, de oude moet terug. Bij tnt is het niet mogelijk omdat het pakket te groot is. Namelijk 165 bij 40 bij 20. Het is wel mogelijk via dhl volgens mij maar dan kost dat 44 euro :eek: .
Weet iemand hoe je dit beter/goedkoper kan oplossen?
Alvast bedankt
Gr marco
Dan heeft dit dan te maken dat het naar het buiten land gaat ?
ik heb vorige maand me achter en voor bumper plastic verkocht en samen bij elkaar in een home made doos verstuurd met TNT wel in Nederland.
marcogolf1
08-01-2013, 20:15
ja binnen nederland mag je wel dat formaat hebben, maar op het moment dat je naar het buitenland moet mag dat weer niet. lekker krom :screwy: \
Van hier naar friesland is net zo ver als van hier naar duitsland.
Dat is balen ja zou echt niet weten hoe het goedkoper kan helaas.
Heb je het al bij GLS geprobeerd?
marcogolf1
08-01-2013, 20:33
Ja voor gls is die helaas ook te groot. Particulier dan he. Zakelijk weet ik niet
The_Maxx
08-01-2013, 21:33
particuliere verkoop of bedrijf? Bij een bedrijf: soms kun je via hun een retourzending regelen, kost soms niets als zij goede voorwaarden hebben. Mail sturen kan geen kwaad met het probleem voorgelegd. Meestal lukt dat wel. En dan kun je m in de buurt wegbrengen want met een verzendlabel moeten ze dat aannemen.
Der Ghopmeister
13-01-2013, 15:01
heb via gls laatst nog een dash verstuurd naar de UK was geen probleem
koenjanssen
13-01-2013, 15:48
Ik weet niet waar je woont, maar misschien kan je net over de grens een postkantoor opzoeken en dan versturen. Is het post binnen duitsland....wellicht goedkoper en meer mogelijk?
marcogolf1
13-01-2013, 16:42
Hee,
Bedankt voor alle info. Heb een mailtje terug uit duitsland en hoef hem niet terug te sturen. Hun zouden namelijk de kosten vergoeden alleen 44 euro voor een bumper van 50 euro vonden ze te veel :D
Bedankt voor alle moeite
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.