Golfzilla
03-12-2012, 20:21
wie kan mij helpen :thumbup:
Ik heb een setje klapramen waarbij de scharnieren en slotjes verlijmd zitten.
Het gaat hierbij om de 3-hoek klapraampjes voor in de deuren welke dus géén gaten hebben en met een moertje vast zitten wat je wel eens ziet.
Ze zitten verlijmd (origineel) aan de binnenkant alleen zijn er nu los geraakt.
het is een metalen scharnier en slotje (op glas dus)
Nu heb ik al allerlei lijmen geprobeerd maar het blijft loslaten onder druk van de rubbers waar het raampje ingaat.
- Bizon kit voor metaal-op-glas van de doe-het-zelvert
- Verschillende lijmen 1 component met een gaasje wat tussen glas en metaal zit.
- originele binnenspiegel lijm van de dealert.
- loctite 1 component ook weer met gaasje
- loctite 2 componenten (deze hield het wel het langste vol !!!!)
voor heel wat geld al verlijmd :rolleyes:
alles aangebracht onder kamer temperatuur en 1 volle week !!! laten drogen, op de verpakking staat meestal 24 uur uitharden.
wanneer het gemonteerd wordt blijft het een aantal dagen zitten en zie je dan langzaam los trekken van elkaar.
wie heeft nog ideeen hoe dit te verlijmen met elkaar???
Ik heb een setje klapramen waarbij de scharnieren en slotjes verlijmd zitten.
Het gaat hierbij om de 3-hoek klapraampjes voor in de deuren welke dus géén gaten hebben en met een moertje vast zitten wat je wel eens ziet.
Ze zitten verlijmd (origineel) aan de binnenkant alleen zijn er nu los geraakt.
het is een metalen scharnier en slotje (op glas dus)
Nu heb ik al allerlei lijmen geprobeerd maar het blijft loslaten onder druk van de rubbers waar het raampje ingaat.
- Bizon kit voor metaal-op-glas van de doe-het-zelvert
- Verschillende lijmen 1 component met een gaasje wat tussen glas en metaal zit.
- originele binnenspiegel lijm van de dealert.
- loctite 1 component ook weer met gaasje
- loctite 2 componenten (deze hield het wel het langste vol !!!!)
voor heel wat geld al verlijmd :rolleyes:
alles aangebracht onder kamer temperatuur en 1 volle week !!! laten drogen, op de verpakking staat meestal 24 uur uitharden.
wanneer het gemonteerd wordt blijft het een aantal dagen zitten en zie je dan langzaam los trekken van elkaar.
wie heeft nog ideeen hoe dit te verlijmen met elkaar???