View Full Version : worthersee 2013 8 tot 11 mei
dubster.be
15-10-2012, 12:15
zag nog geen topic voor de worthersee 2013 meeting, dus bij deze :D
wanneer gaan de volksforumers?
in de wandelgangen wordt al gefluisterd dat er veel mensen na de officiële meeting zullen komen, en niet voor (doordat het zo vroeg in mei is).
ik heb er in ieder geval zin in :tongue:
ronaroot
15-10-2012, 12:48
in de wandelgangen wordt al gefluisterd dat er veel mensen na de officiële meeting zullen komen, en niet voor (doordat het zo vroeg in mei is).
Hier in onze wandelgangen wordt dat ook gefluisterd, maar in hoeverre is dat "officieel" ?
dubster.be
15-10-2012, 13:06
Hier in onze wandelgangen wordt dat ook gefluisterd, maar in hoeverre is dat "officieel" ?
inderdaad, niets is officieel.
op cleaned.be stond zelfs dat de low familia meeting naderhand zou kunnen gehouden worden
golf1.info geeft normaal ook een meet, zal afhangen van die grote sub-meetings wanneer iedereen zal komen en gaan?
a.busser
15-10-2012, 13:17
Nee he... daar gaan we weer....
Normaal staat de Arnhem DUB INN een twee weken voor der See op het programma, hier een hoop verzoeken voor gehad of dit er niet na kan, omdat steeds meer mensen eerder naar Oosterijk vertrekken.
Zetten wij de 7th Arnhem DUB INN op 2 Juni 2013, dus NA de Worthersee tour nu gaat men juist weer later...
inderdaad, niets is officieel.
op cleaned.be stond zelfs dat de low familia meeting naderhand zou kunnen gehouden worden
golf1.info geeft normaal ook een meet, zal afhangen van die grote sub-meetings wanneer iedereen zal komen en gaan?Er circuleert al genoeg op facebook! ;)
ronaroot
15-10-2012, 15:49
nu gaat men juist weer later...
Dat zijn tot nu toe alleen nog "geruchten" :rolleyes:
Er circuleert al genoeg op facebook! ;)
Ik zag het ja, maar in hoeverre moet je dat serieus nemen ?
Wörthersee 2.0 werd ook op facebook vermeld dat dit een week later zou worden en toch was het op de afgesproken datum ;)
jetta mk1 '82
15-10-2012, 16:06
Kijk in 2014 wel weer, geen wortelmeer voor mij in 2013!
Kijk in 2014 wel weer, geen wortelmeer voor mij in 2013!
ik ook niet, verwacht een uitnodiging :tongue:
Wij hebben geboekt van 27 april t/m 4 mei
dubster.be
15-10-2012, 18:51
Er circuleert al genoeg op facebook! ;)
kijk, daarvoor is dat smoelboek nu handig, heb ik niet :D
ik zou zeggen posten iedereen als er wat meer geweten is
is natuurlijk nog een eindje totdat we mei zijn :thumbup:
KevinIbiza
15-10-2012, 19:09
Geboekt voor 1 T/m 11 mei :D
Wij hebben geboekt van 27 april t/m 4 mei
dit hadden wij ook in gedachten,even afwachten dus nog maar.
Jelle-Mk1G60
15-10-2012, 20:19
wij ok geboekt van 27 april tot 4 mei,
er gaan veel geruchten maar als je daarop moet wachten om te boeken vind je niks meer voor een degelijke prijs
hmm ik ga van het jaar ook weer moet alleen kijken wanneer... want ik zit te denken om te kijken of het mogelijk is dat er met een groep word gereden ofzo ?
dragracer
16-10-2012, 16:46
Wij hebben ook al geboekt... 27 april t/m 4 mei :thumbup:
Appartement voor 6 personen .
Wij gaan van 28 april tot 11 mei.
word dikke kleding mee dan :shame:
kan ik eindelijk weer een keer naar spa francorchamps porsche days :cool:
.
VW-Roy1988
16-10-2012, 18:27
wij gaan van 26 april tot 5 mei :)
dubster.be
01-11-2012, 18:53
bij ons staat het nu ook vast
wordt van 27 april tot 4 mei
veel hoor ik toch dat er vooraf zal gegaan worden i p v achteraf
fingers crossed voor goed weer :cool:
esli1993
03-11-2012, 09:01
moet nog boeken
2013 sla ik over, 2014 ben ik er weer bij!
wij gaan ook later zo het er nu na uit ziet :D
KevinIbiza
04-11-2012, 12:29
Heb er nu al zin in :D
Inmiddels bezig een setje TT fatspokes uniek te maken :D
Bij onze groep wordt het ook 27 april tot 4 mei!
wij gaan ook later zo het er nu na uit ziet :D
Hoeveel later na de officiele datum gaan jullie dan?
dubster.be
04-11-2012, 20:32
Bij onze groep wordt het ook 27 april tot 4 mei!
veelvoorkomende datum als ik zo overal lees :D
johndeere
06-11-2012, 19:18
Wij ook net geboekt, 30 april t/m 4 mei!
jk vento
06-11-2012, 20:26
wij houden het wat korter dit jaar, 29 april tot 4mei geboekt :)
eddyvwone
06-11-2012, 20:57
Hey daimy wij gaan dan ook die datum.
Met een paar man.(8 als het goed is).
Gaan toch nog best veel man op die datums.
Grtz eddy
Komend jaar ook weer van de partij, van 3 tot 9 mei.
Ik ga van 28-04 tot 05-05 en zit in Hotel Ambassador in Pörtschach, hopenlijk met de Jetta :D
Golfje44
19-11-2012, 18:34
Ook geboekt 26 april t/m 2 mei
zou die week ook maar eens nar oosterijk koetsen
voordeel is dat mijn broer er 100km vanaf woont
2vliegen in 1klap...
Ik ga voor de zesde keer dit jaar, deze keer nemen we onze enduro motoren mee...
ErikvanBilsen
24-11-2012, 18:14
Wij gaan van 24 april t/m 1 mei.
dubster.be
26-11-2012, 15:31
wordt er een volksforum meeting georganiseerd?
zo ja, pyramidekogel misschien net niet dit jaar :D
http://i145.photobucket.com/albums/r206/klaasmartens/ABD0043-20121012-600x422.jpg
http://www.kleinezeitung.at/kaernten/pyramidenkogel/multimedia.do?action=showEntry_detail&project=110838&_vl_backlink=/kaernten/klagenfurtland/3140339/aussichtsturm-wurde-gesprengt.story
Hoorde dit vanavond net bij het trainen van mijn zoon ,vant zomer nog opgeweest .
Was dit ding in zo slechte staat dan
had hem heel hoog op het lijstje staan voor dit jaar :cool:
ben alleen bang dat het hem toch niet gaat worden, op dit moment tijd zat..
maarja daardoor komt er dan ook maar weinig geld binnen
dubster.be
26-11-2012, 21:17
Hoorde dit vanavond net bij het trainen van mijn zoon ,vant zomer nog opgeweest .
Was dit ding in zo slechte staat dan
denk gewoon tijd voor wat nieuws zeker?
dit wordt de nieuwe, toch goed dubbel zo hoog :wow:
http://derstandard.at/1266279201020/Ein-neuer-Turm-fuer-den-Pyramidenkogel
esli1993
01-12-2012, 22:07
wanneer is low familia daar?
Ik en stinky hebben ook geboekt met nog 2 man 28 april tot 5 mei
Inmiddels gaan we met z'n 4en
Inmiddels hebben wij met 6 mensen (4 auto's) geboekt voor een hotel in Velden Centrum van 27 april tot 4 mei :cool:
wanneer is low familia daar?
want? :screwy:
ronaroot
02-12-2012, 18:33
Nou, die organiseren toch wel 1 van de dikste meetings die dagen
en de rest van de week zie je die autos nergens idd..
ronaroot
02-12-2012, 18:42
Niet als ze er niet zijn nee :D
zo zwaar overgewaardeerde bijeenkomst van low familia
ronaroot
02-12-2012, 18:54
Enne hebben die gasten je iets misdaan :rolleyes:
Het was overigens niet mijn vraag en ik zal me zeker niet aan 1 bepaalde groep ophouden (de gezelligheid maak je toch zelf he :D ) maar toch zijn dat merendeel de mooiste wagen dus zou ze graag wel zien daar.
ehm nee,
maar je geeft het antwoord al. W-see is even gezellig weg en hangt niet aan 1 bepaald groepje.
En de keren dat ik er even heb gekeken zag ik totaal niet de meerwaarde tov van bv Faakersee. Op MIVW dit jaar stond mooier spul bv
dubster.be
03-12-2012, 12:40
ehm nee,
maar je geeft het antwoord al. W-see is even gezellig weg en hangt niet aan 1 bepaald groepje.
En de keren dat ik er even heb gekeken zag ik totaal niet de meerwaarde tov van bv Faakersee. Op MIVW dit jaar stond mooier spul bv
inderdaad, niet zo speciaal maar toch, ik ga kijken
vond dat er bij de kleinere meet van golf1.info verleden jaar meer te zien was, maar dat zal dan wel liggen aan mijn voorkeur voor golfjes 1 :)
26 april tot 3 mei in hotel Villa Flora, ben al aan het aftellen
Villa Flora heb ik vorig jaar gezeten met W'see. Mooi hotel! Alleen probeerden ze ons wel een oor aan te naaien. We moesten aan het eind van de rit 'ineens' €400 extra betalen. Uiteindelijke goed afgelopen
Haha wij hebben daar toen tegelijkertijd gezeten, ik was met die zwarte Corrado, ik zie dat je golf inmiddels loopt? En ga je dit jaar ook weer?
Aanwezig van 30 apr tot 4mei
Dit jaar een keertje overslaan helaas :(
Dit jaar een keertje overslaan helaas :(
Ik ook! 2014 weer die kant op!
Haha wij hebben daar toen tegelijkertijd gezeten, ik was met die zwarte Corrado, ik zie dat je golf inmiddels loopt? En ga je dit jaar ook weer?
Aah met de Corrado. Krijg je de achterklep inmiddels open ;)?
Wij gaan dit jaar weer die kant op. Van 27 april t/m 4 mei. Wel in een ander hotel :thumbup:
Jullie?
Geboekt (ga boeken) van 5 mei tot 11 mei
Aah met de Corrado. Krijg je de achterklep inmiddels open ;)?
Wij gaan dit jaar weer die kant op. Van 27 april t/m 4 mei. Wel in een ander hotel :thumbup:
Jullie?
Nee auto staat sinds Worthersee weer op stalling :shake: , dus achterklep kan nog niet open
Ja wij zitten er ook van 26 april tot 3 mei, dan komen we elkaar vast nog wel tegen!
brouwerpowerfm
02-01-2013, 08:54
28 april tot 4 mei zijn wij met 3 man in Velden am Worthensee in hotel Villa Flora. Vorig jaar zeer goed bevallen!
Misschien nog mk1-rijders die in convoy met een serie duitse mk1-liefhebbers heen willen ??
http://www.golf1.info/forum/index.php?page=Thread&threadID=98837
Vanaf zaterdag 4 mei tot zaterdag 11 mei in Reifnitz bij hotel Siegfried, komen we al 11 jaar!!!
The Skinnmeister
10-01-2013, 19:04
Dit jaar maar een keertje overslaan helaas :(
Volgend jaar maar weer.........
Voor iedereen die wel gaat, pics posten!!
bukzzzie
15-02-2013, 11:56
Vanaf zaterdag 4 mei tot zaterdag 11 mei in Reifnitz bij hotel Siegfried, komen we al 11 jaar!!!
Heb er weer zin in maatje! :D
dubster.be
15-02-2013, 13:19
om er nog maar eens over te beginnen, ik hoor toch redelijk wat mensen (niet hier op VF) die normaal al jaren gaan die nu toch afhaken door de vroege datum.
nog een goede 2 maandjes en we mogen al aan inpakken beginnen denken :thumbup:
vagspass
15-02-2013, 19:22
aanwezig van 28 april tot 3 mei,ook villa flora!!
precies populair.....
pff helaas ook overslaan dit jaar.. het stond volledig in de planning
na ruim 4 maanen thuis zonder baan zitten moest dit helaas snel van de lijst af
blij zijn als de 16vG60 alsnog wel gewoon rijd dit jaar :thumbup:
Wordt druk aan de faakersee....
http://www.wiegeletrucks.at/2006/themen/home/titel/trucktreffen_faak.jpg
Of de truckers moeten ook voor het evenement naar huis gaan :D
aanwezig van 28 april tot 3 mei,ook villa flora!!
precies populair.....
Mooi zo, een hoop Nederlanders in villa flora !
vanaf 27 april onderweg tot .......
*Jeroen*
08-03-2013, 00:41
Aanwezig van 3 t/m 6 mei. Kort maar krachtig.
in 2009 zijn wij ook 4 dagen geweest....prima te doen!
Meteen vanuit de laatste nachtdienst in de auto naar Oostenrijk en 8uur voor de eerste ochtenddienst waren we weer in Nederland. :D
Ben samen met het vrouwke voor de 5 de maal naar worthersee dit jaar.
Van 3 mei tot en met 10 mei. Ga toch nog een dagje over de meeting zelf.
Als er iemand datums en plekken weet voor andere meetings daar in de buurt
mag je die altijd posten.
Groetjes wim
09-03 mocht het lukken een gaatje te vinden/maken dan ben ik ook van 27 april tot 4 mei in Oostenrijk.
10-03 gaatje is gemaakt. Mail verstuurt voor appartement. Dus het moet heel raar lopen wil ik er niet zijn met aanhang. :dance:
a.busser
13-03-2013, 18:24
:)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KLXIZ4GA.jpg
brouwerpowerfm
26-03-2013, 09:04
Wij gaan voor de 2e keer naar Velden am Worthersee. Hotel Vila Flora is vorig jaar super bevallen, dus dit jaar weer.
Wat ik afgelopen jaar jammer vond, is dat er zo weinig informatie beschikbaar is van de meetings tijdens de weken rond het treffen.
Is er iemand op het forum die voor dit jaar wat datums kan verstrekken voor de meetings?
Volgens mij worden die data pas bekend rond het evenement.
Inderdaad, het leukste is gewoon naar verschillende plaatsen te rijden waar vaker meetingkjes gehouden worden. Zoals piramidekogel, faakersee ed.
Ik ben inmiddels weer af aan het tellen!
De Limburger
01-04-2013, 23:10
piramide kugel zal dit jaar niet veel zijn heb zo'n vermoeden ivm de verbouwing daar
De Limburger
01-04-2013, 23:13
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/582423_530353077006510_2090231327_n.jpg
Dit zijn onze shirts voor dit jaar, als je nu ons ziet lopen, en je wilt een shoot van je auto spreek dan even iemand van de groep aan, en vraag naar Edwin of Ron dan kunnen we wat regelen.
En Andre jij bedankt voor het ontwerpen van de shirts! :thumbup:
Gr Ronnie van Dubstone Photography
Same here, denk misshien nog van 2 t/m 6
Wordt druk aan de faakersee....
http://www.wiegeletrucks.at/2006/themen/home/titel/trucktreffen_faak.jpg
Of de truckers moeten ook voor het evenement naar huis gaan :D
Ze zullen vorig jaar wel gedacht hebben met al die autotransporters
Hier gaan we wat mee doen :D
Het is gelukkig maar 1 dag, dat scheelt :D
dubster.be
08-04-2013, 14:38
juist dame van ons huisje gehoord en is daar al behoorlijk lente :thumbup: :rolleyes:
Misschien een gekke vraag, maar zijn er nog wegen vanuit NL richting worthersee die we juist wel moeten nemen of juist niet. En niet te vergeten het snelweg vignet voor oostenrijk
TomTom zegt NL -duitsland en dan oostenrijk
Gr
bukzzzie
08-04-2013, 17:35
Misschien een gekke vraag, maar zijn er nog wegen vanuit NL richting worthersee die we juist wel moeten nemen of juist niet. En niet te vergeten het snelweg vignet voor oostenrijk
Gr
wou je over italie gaan dan? :screwy:
wou je over italie gaan dan? :screwy:
Nee snuggere, bedoelde meer een bepaalde weg die je beter kan vermijden ivm slecht slecht wegdek of juist een hele mooie route kiezen die lekker doorrijd en waar je nog iets moois kan zien onderweg
Niet echt wegen die "slecht" zijn op de route in Duitsland. Oostenrijk kan het druk zijn bij de Tauerntunnel. Als je er n leuke route van wil maken dan kan je om rijden en wat passen nemen (grossglockner of Nockalmstrasse etc).
dubster.be
08-04-2013, 19:49
Niet echt wegen die "slecht" zijn op de route in Duitsland. Oostenrijk kan het druk zijn bij de Tauerntunnel. Als je er n leuke route van wil maken dan kan je om rijden en wat passen nemen (grossglockner of Nockalmstrasse etc).
inderdaad, rij je wel redelijk wat km om als ik het goed heb?
Wij zijn een jaar door het schwarzwald gegaan. Wel erg mooi maar na voor het zesde schaap op de weg gestopt te zijn en ruim 6 uur omgereden te hebben waren we het wel zat.
dragracer
08-04-2013, 22:44
De Tauerntunnel is nu geen probleem meer die is al 2 jaar klaar nu (heb er zelf ook aan gewerkt),daar kun je nu gewoon doorrijden.
De Villacher Alpenstraße is erg leuk om te rijden,en niet zo ver weg van de Worthersee. Op 3/4 is een prachtig uitkijkpunt met uitzicht op de vallei,en de bergen van italie en slovenië.Helemaal boven is een restaurant.... daarna dezelfde weg weer terug... :thumbup:
En dan idd een dagje naar de Grossklockner en op de terugweg met de autotrein...
Gr
Ik zie dat je uit Den Haag komt....
De navigatie stuurt jou dan over Venlo---Keulen---Frankfurt am Main---Neurenberg---Munchen--Salzburg--Velden.
Dit is de beste en snelste routte om te rijden...
Vignet is in Oostenrijk verplicht op de snelwegen...
Op veel stukken is er geen snelheids beperking en de meeste wegwerkzaamheden zijn klaar.
Mocht je om welke reden dan ook anders uit Nederland vertrekken zorg dan dat je bij Keulen altijd op de A3 terecht komt ;)
Goede reis :thumbup:
En vignet kun je gewoon bij de ANWB winkel op het Sav kopen in DenHaag.
dubster.be
09-04-2013, 19:42
De Tauerntunnel is nu geen probleem meer die is al 2 jaar klaar nu (heb er zelf ook aan gewerkt),daar kun je nu gewoon doorrijden.
De Villacher Alpenstraße is erg leuk om te rijden,en niet zo ver weg van de Worthersee. Op 3/4 is een prachtig uitkijkpunt met uitzicht op de vallei,en de bergen van italie en slovenië.Helemaal boven is een restaurant.... daarna dezelfde weg weer terug... :thumbup:
En dan idd een dagje naar de Grossklockner en op de terugweg met de autotrein...
villacher alpenstrasse is echt een aanrader!!
niet doen op een vroege morgen als het mooi weer is, zit kans in dat je geen ruk voor je ogen ziet door de nevel/mist :)
wat jammer van het mooie uitzicht en de uitkijkpost waar je boven de klif hangt, ik zag nog geen 10 meter ver verleden jaar :(
Jelle-Mk1G60
09-04-2013, 20:40
villacher alpenstrasse is echt een aanrader!!
niet doen op een vroege morgen als het mooi weer is, zit kans in dat je geen ruk voor je ogen ziet door de nevel/mist :)
wat jammer van het mooie uitzicht en de uitkijkpost waar je boven de klif hangt, ik zag nog geen 10 meter ver verleden jaar :(
Zuur :shake:
En dan rij je speciaal daarvoor de omtoer,
Zuur :shake:
En dan rij je speciaal daarvoor de omtoer,
Zo'n omtoer maak je niet...het is 15 minuten rijden vanuit Velden.
dubster.be
10-04-2013, 06:40
valt inderdaad nogal mee qua om rijden. was vooral omdat het redelijk wat geld kost om naar boven te knallen dat ik andere mensen effe waarschuw :)
trouwens
http://www.velden.at/de.aspx/Articles/View/401/alle
autovrije zondag in velden op 28/04
haha, dit kan niet waar zijn, enkel mointainbikers die wheelies gaan geven aan de mischkulnig tankstelle dat wordt het toch niet vrees ik :D
is nog effe, maar hier nog even de webcam van de tankplaats, schijnt al een mooi zonnetje zo 's morgens vroeg.
gewoon een kwestie van jullie al wat te teazen
http://www.pmischkulnig.com/Mischkulnig/WebCam.html
Iets langer dan een weekje nog!
Vorig jaar met W'see heb ik met vrienden een pas helemaal binnendoor naar Slovenie gereden. Kan iemand mij vertellen hoe die heette? Ik kan het namelijk niet meer terugvinden.
dubster.be
17-04-2013, 14:15
karawanken autobahn (of pas)?
ThijsvdM
17-04-2013, 14:25
Vorig jaar met W'see heb ik met vrienden een pas helemaal binnendoor naar Slovenie gereden. Kan iemand mij vertellen hoe die heette? Ik kan het namelijk niet meer terugvinden.
Het was niet over de autobahn, een pas door de bergen..
Was een hele mooie route Roel..
toevallig in de buurt van Bad-Eisekapel (daar zijn druipsteen groten)
Gevonden ! Loiblpas, aanrader voor mensen die er een dagje op uit willen. + goedkope sigaretten daar.
ja maar pas op bij de grens. Wij zijn daar toen flink genaaid.
Slagboom stond open maar licht stond op rood. Wij netjes gestopt.
Dikke minuut voor rood staan wachten maar kwam niemand naar buiten.
Toen doorgereden, en meteen vlogen ze allemaal naar buiten. Hoppa boete.. meteen aftikken.
Velden is momenteel nog een puinhoop. Voor de doorgaande weg heb je momenteel air-ride nodig :D . ik hoop voor iedereen dat ze het wegdek nog wel klaar krijgen.
Jelle-Mk1G60
17-04-2013, 21:38
nog iemand leuke uitstapjes zoals de Loiblpass?
Toch last minute nog maar even een paar dagen richting W'see dit jaar :cheers: :drive:
Eerste zijn al weer gespot wtf..
vagspass
20-04-2013, 18:41
webcam eens aanzetten dan....
zo vandaag heerlijk genoten van de zon tijdens een ritje in de golf en meteen maar even autobahn vignet voor oostenrijk gehaald
en net even de webcam van de pomp zitten bekijken, staat al leuk rijtje auto's
nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover, zaterdag rijden richting W'see
gaan er toevallig nog mensen uit regio den haag aanstaande zaterdag rijden?
nog iemand leuke uitstapjes zoals de Loiblpass?
Wurzenpas met bunker museum
Villacher alpenstrasse
Maltadal alpenstrasse met stuwdam.
Grossclockner alpenstrasse met gegarandeerd sneeuw.
Nockalmstrasse...
Terra mistica (mijn op 150m diep) Bad Bleiberg
Kasteel Hochosterwitz incl. mooie rit.
Maar de mooiste is het rondje om de see :thumbup:
Plezierrrrr :cool:
Vorig jaar op de terugweg kwamen we een bord tegen met Porsche museum.. toen waren we nog niet al te lang onder weg, denk een uurtje max. Iemand daar wel eens ooit geweest of die er meer info van heeft?
Vorig jaar op de terugweg kwamen we een bord tegen met Porsche museum.. toen waren we nog niet al te lang onder weg, denk een uurtje max. Iemand daar wel eens ooit geweest of die er meer info van heeft?
Porsche museum is in Gmund,prima te combineren met een rit naar de Malta-dal stuwdam incl pasweg :thumbup:
Klein maar fijn,en hier begon alles ;)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BXDUFUFY.jpg
Hmm als het zo'n weertje wordt zoals bij jou op de foto!
dubster.be
21-04-2013, 13:23
http://www.pmischkulnig.com/Mischkulnig/WebCam.html
er is al volk aanwezig :)
Jetta MaNiA
22-04-2013, 07:06
Die weersvoorspelling heb je ook geen moer aan, varieert van 12 graden en veel regen tot 23 graden en veel zon... net een jojo.
Afwachten dan maar :) Je doet er toch niks aan.
Ik ben er paar jaar geleden geweest, leuk om een keer gezien te hebben maar verwacht er niet te veel van.
Gr. Maurice
Jetta MaNiA
22-04-2013, 08:20
Pas geopend vanaf 15 mei?
brouwerpowerfm
22-04-2013, 11:14
Zoals al gezegt, lijkt het weer dit jaar niet echt mee te werken.
Zie http://www.weeronline.nl/Europa/Oostenrijk/Velden-am-Worther-See/4115787#ui-tabs-12
http://img254.imageshack.us/img254/139/weer.jpg
Wat mij betreft prima, dinsdags gaan wij weer richting NL.
Maar daar tussen de bergen enz. veranderd de voorspelling om het uur joh.
De ene keer is het volle bak zon en een dag later is het weer niks als regen.
brouwerpowerfm
22-04-2013, 11:35
@misha klopt, de ene kant van de berg sneeuwt het en de andere schijnt de zon..
Hier alvast wat eerste foto's gevonden:
http://www.vw-page.com/component/joomgallery2/?view=category&catid=318
Ook al een clubje NL'ers aanwezig .. fanatiek.
Damn je zou voortaan gewoon 3 weken kunnen gaan...
gerold1234
22-04-2013, 16:23
@Misha: ik zag je gister rijden in oss in de golf4!
Zoals al gezegt, lijkt het weer dit jaar niet echt mee te werken.
Zie http://www.weeronline.nl/Europa/Oostenrijk/Velden-am-Worther-See/4115787#ui-tabs-12
http://img254.imageshack.us/img254/139/weer.jpg
Weeronline moet je niet naar kijken.
Hou www.wetter.at maar in de gaten.
@Misha: ik zag je gister rijden in oss in de golf4!
Ah, ja dat zou best wel eens kunnen :tongue:
dubster.be
23-04-2013, 06:34
ter info, op 3 mei meeting van golf1.info, in faaaaakersee :thumbup:
Christiaan
23-04-2013, 07:35
Hoe meer ik er over tegenkom, hoe meer ik baal dat ik er dit jaar niet bij ben......
ter info, op 3 mei meeting van golf1.info, in faaaaakersee :thumbup:
Enig idee hoelaat dat begint?
Hoe meer ik er over tegenkom, hoe meer ik baal dat ik er dit jaar niet bij ben......
Kun je 2 dingen doen.
Of alsnog gaan of even een maandje zonder internet doen. ;)
dubster.be
23-04-2013, 18:13
Enig idee hoelaat dat begint?
vanaf 9.00H blijkbaar :)
volgend jaar zit het gunstiger in de tijd van het jaar Christiaan
schraale troost :D
KevinIbiza
23-04-2013, 18:29
Ik ben er paar jaar geleden geweest, leuk om een keer gezien te hebben maar verwacht er niet te veel van.
Gr. Maurice
Vorig jaar geweest.
Verwacht er idd niet te veel van maar wel respect hoe die kerel dat in elkaar gezet heeft :)
8vdriver
23-04-2013, 20:56
Ik zie ook dat bij de faakersee van 25april tot 5 mei iets van kult kar festival. + 4 mei 1e internationale Scania meeting aan de faakersee. Hoop dat niet alles volstaat met vrachtwagens.
foxmanvos
23-04-2013, 21:37
Misschien stomme vraag hoor maar wat is er zo speciaal aan deze meeting?
Ben nog nooit naar een meeting geweest vandaar deze vraag.
Hoop niet dat ik nu stom overkom of zo!!!
Misschien stomme vraag hoor maar wat is er zo speciaal aan deze meeting?
Ben nog nooit naar een meeting geweest vandaar deze vraag.
Hoop niet dat ik nu stom overkom of zo!!!
Is niet uit te leggen....dit moet je eens meegemaakt hebben....
Is ook geen meeting...maar een beleving :cool:
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/14922_406071556142883_1920444776_n.jpg
foxmanvos
23-04-2013, 22:07
Holy fuck, net alsof het hele stadje/dorp uitloopt.
Lijkt me idd super gave sfeer.
Moet maar eens verder in de meetings gaan maar dat valt niet mee als je om de week je kids hebt en terug naar zeeland moet brengen.
brouwerpowerfm
23-04-2013, 22:15
Vossen meeting 2 mei faakersee vanaf 10:00 uur
wehrwolf
24-04-2013, 15:18
Ook al een clubje NL'ers aanwezig .. fanatiek.
Dat zijn de mannen uit Zeeland :thumbup:
wehrwolf
24-04-2013, 15:20
Wij gaan waarschijnlijk ook als alles meezit dit weekend al vertrekken en dan paar daagjes daaro blijven.
Te spotten in paarse Corrado :D
De Limburger
24-04-2013, 17:54
Safe trip, en gelukkig is er maar een paarse Corrado..
Haha.. Veel plezier
brouwerpowerfm
24-04-2013, 21:14
de 2e serie foto's "vor dem see" http://www.vw-page.com/component/joomgallery2/?view=category&catid=318
dragracer
24-04-2013, 21:40
Wij vertrekken zaterdagmorgen om 6.15 uur met 2 auto's vanuit de achterhoek... achter Koln sluit Bernd (der jetta2.com) bij ons aan.
En dan effe lekker weg tot volgende week zaterdag :)
dubster.be
25-04-2013, 06:28
hier ook nog wachten tot zaterdagmorgen 4.30H om te vertrekken pff
laatste dag werken en het wordt een lange :D
de persoon die de term 'der see ruft' heeft uitgevonden wist verdomd goed waar hij het over had :rolleyes:
Morgenavond rond 9uur vertrekken wij vanaf omgeving Amersfoort.
Zitten in Portschach in een huis.
Rijden een Gele ibiza cupra ( 2001 ) en een groene Golf mk3 VR6 (1996 ).
Maarja, valt zoveel te zien! Veel plezier iedereen alvast!
KevinIbiza
25-04-2013, 15:50
Nog een week wachten :P
4 mei ga ik die kant op :)
Heb er nu al verrekte veel zin in!
carbreaker de autosloper
25-04-2013, 16:33
vannacht om 2 uur trappen we dr heen maar es kijken wat de heren daar gebouwd hebben
http://cultclassicwesty.wordpress.com/2013/04/25/10957/wsee_250413_003-2/
marcogolf1
25-04-2013, 19:55
Morgen ochtend nog een nieuwe hallgever monteren en de ontsteking op tijd zetten. Begaf het vandaag met het laatste proefritje even. En s'avonds 10 vertekken :D
Morgen ochtend nog een nieuwe hallgever monteren en de ontsteking op tijd zetten. Begaf het vandaag met het laatste proefritje even. En s'avonds 10 vertekken :D
Met bumper neem ik aan ? veel plezier :thumbup:
marcogolf1
25-04-2013, 20:13
Ja met bumper :D
Alleen hopen dat die aan de praat wilt met de nieuwe hallgever, anders heb ik een serieus groot probleem :eek:
brouwerpowerfm
25-04-2013, 22:16
Nog meer pics http://www.vw-page.com/component/joomgallery2/?view=category&catid=318
*Jeroen*
25-04-2013, 22:24
Damn, wij gaan volgende week vrijdag pas. Duurt lang...
Meeste spulletjes staan klaar, dus wat mij betreft kan het beginnen :)
Mochten er Wörthersee gangers zijn, die toevallig een detailspray, droogdoek of iets dergelijks vergeten zijn.................no problem, heb een klein kratje met handige dingen (detailspray, shampoo, washandschoen, droogdoek, microfiberdoeken, bumpergel, etc.) bij me, dus spreek me aan of stuur een whatsappje, dan kunnen we ergens bij Faak of Mischkulnig afspreken :D uiteraard ook voor een gezellig babbeltje.
Wij zijn aanwezig van 27 april tot en met 4 mei. Je kunt me bereiken via 06-55773342
allemaal een goede reis en tot in Oostenrijk!
vanavond gaan wij vertrekken
en klopt het dat je in oostenrijk vanaf de duitse grens ook tol moet betalen naast het snelweg vignet?
navigatie geeft aan dat er tolwegen zijn
Ja je moet ook tol betalen voor tunnels
Ja je moet ook tol betalen voor tunnels
Niet voor allemaal,maar voor de meeste lange wel ;)
De tunnels op weg naar de See kosten je €10,00
Een koopje voor totaal ong. 20km aan tunnels :cool:
Zijn er plekken dan waar je die tol moet betalen? Hokjes of kantoren? Is het goed aangegeven of moet je zelf gaan zoeke ??
( ben graag goed voorbereid opweg)
ErikvanBilsen
27-04-2013, 15:43
Zijn hokjes voor de tunnels.
c@briodriver
27-04-2013, 17:09
Zijn er plekken dan waar je die tol moet betalen? Hokjes of kantoren? Is het goed aangegeven of moet je zelf gaan zoeke ??
een paar uur voor vertrek pas met deze vragen komen en dan nog zeggen :
have fun daaro :thumbup:
KevinIbiza
27-04-2013, 17:50
Niet voor allemaal,maar voor de meeste lange wel ;)
De tunnels op weg naar de See kosten je €10,00
Een koopje voor totaal ong. 20km aan tunnels :cool:
En zeg niet tolwegen mijden want dat rij je vanaf salzburg binnendoor :screwy:
Spreekt uit ervaring :P
En zeg niet tolwegen meiden want dat rij je vanaf salzburg binnendoor :screwy:
Spreekt uit ervaring :P
Is wel leuk .. :D zie je ook nog wat
Jelle-Mk1G60
27-04-2013, 19:39
Vandaag terwijl we aan het eten waren in een restaurantje stonden er 5 kerels rond mijn golfje erg geinterresseerd naar de velgente kijken. Net toen we aankwamen stapt plots iedereen weg. Ik denk had ik 5 min later geweest was ik mijn wieldoppen kwijt van de rs'en. Triest...
brabomk1g60
27-04-2013, 19:51
Vandaag terwijl we aan het eten waren in een restaurantje stonden er 5 kerels rond mijn golfje erg geinterresseerd naar de velgente kijken. Net toen we aankwamen stapt plots iedereen weg. Ik denk had ik 5 min later geweest was ik mijn wieldoppen kwijt van de rs'en. Triest...
:mad: :rant:
Maar die tunnels zijn wel weer leuk om te rijden met een paar golfjes en corrado's uit Engeland. Geeft een leuk geluid als het gas erop gaat. Hellaas stond het geluid uit met de opname.
http://i.ytimg.com/vi/TF0QQDYx4S8/2.jpg (http://www.youtube.com/watch?v=TF0QQDYx4S8&feature=youtu.be)
Jelle-Mk1G60
28-04-2013, 07:47
Ik heb ook wat filmpjes met de go pro gemaakt. Zal ze uploadenals ik thuis ven want he m'n laptop niet bij
Je zal de eerste niet zijn .
Jelle-Mk1G60
28-04-2013, 09:29
Waarschijnlijk. Maar ik vind het nog steeds triest.
Andermans spullenijf je gewoon af. Simpel
Oranje Golf 1 op aanhanger gespot Tankstelle Irschenberg. 295 Km voor de Worthersee. :thumbup:
Let op het paartje rechts zwaar in Love hij masseert haar. Denk dat ze beter even in de caravan kunnen kruipen op een parking.
En als laatste een Poolse bus die met 25 km per uur richting de oprit rijd om met 45 km de snelweg op te gaan. Ik zeg niks. :shake:
http://i3.ytimg.com/vi/jVKjT7Ys4s8/mqdefault.jpg (http://www.youtube.com/watch?v=jVKjT7Ys4s8)
c@briodriver
28-04-2013, 10:40
zie ook een hollander die rechts inhaalt...lol
zie ook een hollander die rechts inhaalt...lol
Waar zie je die dan? Ik zie hem niet. :D
emphasercaddy
29-04-2013, 17:01
Die oranje golf 1 is van Edgar van vwfanatics/mivw.
*Jeroen*
01-05-2013, 09:43
Het is al goed druk bij mischkulnig! vrijdag ochtend vertrekken, echt zin in :)
*Jeroen*
01-05-2013, 09:45
Wat is trouwens de betaalwijze bij de tol poortjes? Cash?
Wat is trouwens de betaalwijze bij de tol poortjes? Cash?
Cash, credit card. Wat jij wilt.
*Jeroen*
01-05-2013, 14:39
Oke, bedankt! Heb geen creditcard dus vandaar :)
Wij zijn gisteravond ook weer thuis gekomen na een weekje worthersee, het was voor mij de 1e keer maar zeker niet de laatste keer. Wat was dat genieten van de ongeving, de auto's en het weer.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.