View Full Version : auto transport
he mensen
heeft iemand ervaring met het laaten ophalen van een auto in het buitenland
wat kost dat ongeveer per km of 100 km
tips?
thijstheunissen
14-10-2012, 10:06
Als je naar een particulier kijkt dan vragen die zich meestal tussen de 45 en 50 cent de kilometer.
Het goedkoopste is iemand zoeken met een auto en een be rijbewijs en dan zelf rijden.
Want van waar naar waar moet de auto?
ik heb een auto op het ook in braunschweig duitsland
ik heb zelf be maar niet de tijd om te rijden is in totaal zo'n 800 km
en ik zou een auto en car moeten huuren
dus dacht ik het is misschien goedkooper om te laten bezorgen
Gezocht ad op MP plaatsen? Rijden dagelijks honderden Polen leeg hierheen Om auto's op te halen.
Gezocht ad op MP plaatsen? Rijden dagelijks honderden Polen leeg hierheen Om auto's op te halen.
die laden ook al voor VW en Opel Jaap om hier te komen Jaap ;)
bel eens naar Koopman in Noordhorn 0594-509509
Of Wolves uit Wierden 0546-580343
http://www.autotransport-sinke.nl/
Bel deze mensen eens op! Heb ik een auto mee uit Frankrijk gehaald, was bij uitstek de goedkoopste!
Zorg wel dat je niet voor verrassingen komt te staan, toen ik ze de opdracht had gegeven zeiden ze dat met een week of 2 het ding zou worden opgehaald, dus ik dacht dat de verkoper nog wel even had om spullen in de wagen te proppen.
2 dagen later kreeg ik een telefoontje dat ze voor zijn deur stonden, moest ik m snel bellen om van z'n werk naar huis te rijden :D
wat heb je toen ongeveer betaalt als indicatie veel vragen rond 0,5 euro p km dan wordt een auto al gauw erg duur
wat heb je toen ongeveer betaalt als indicatie veel vragen rond 0,5 euro p km dan wordt een auto al gauw erg duur
Auto stond op 800km van huis, werd thuis afgeleverd voor 500 ex de btw.
Netto dus ongeveer 75 cent per kilometer, maar dan wel kilometers afstand van huis, niet kilometers op en neer!
Bel ze even, weet je het zo!
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.