PDA

View Full Version : Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp!!!!!!!!!!!!

gutte
13-05-2005, 13:07
Wie kan mij helpen,ik heb een jetta gli 1.8 16v K-jetronic,de wagen is volledig gestript en klaargestoomd om te sprinten,heb een andere benzinepomp geplaatst en een rally benzinetank,maar nu slaat hij niet meer aan,ontsteking heeft hij wel maar als ik de benzineleiding van de injector schroef heb ik geen benzine,aan de injectie zelf heb ik wel benzine,heb de computer ook al eens gewisseld maar dat hielp ook niet,ik heb ook het injectieverdeelstuk er eens afgenomen en als ik onderaan op het pinnetje druk en draai het contact om dat de pomp draait dan heb ik wel benzine maar als ik doorstart niet meer,de luchtweger gaat ook vlot en klemt niet,dus................Ik ben teneinde raad.ALLE HULP IS WELKOM.
Alvast bedankt.
Hij heeft altijd goed gedraaid maar op een dag stond hij op de oprit en viel hij ineens stil en sindsdien doet hij niks meer.

Big_Mac_Mark
13-05-2005, 13:09
Klinkt als een computer die te weinig stroom heeft om injectie goed te laten lopen...:rolleyes:

gutte
13-05-2005, 13:11
Klinkt als een computer die te weinig stroom heeft om injectie goed te laten lopen...:rolleyes:
wat doe ik hier aan ik heb al een andere computer geprobeerd.

Big_Mac_Mark
13-05-2005, 13:15
Zorgen dat de accu goed vol is...Heb ik gehad met onze race gti (golf 2 16v) en die liep even goed, en daarna niet meer...Accu opgeladen en toen was het (voor het grootste gedeelte) opgelost! Probeer het eens, als het lukt heb je mazzel, lukt het niet...tja, dan zit het probleem dieper!