View Full Version : Nieuwe ruit maar welke..
Ik heb al een paar weken een dikke barst in mn voorruit deze wil ik natuurlijk laten vervangen maar ik weet niet voor welke...
- Originele
- Originele met (groene) raamband
Vind een raamband (de originele dan) in de voorruit wel mooi op een golf 2 maar op een golf 3 zie je het eigenlijk helemaal niet zo vaak. Heeft iemand dit? of nog beter heeft iemand er een foto van?
ik kan je wel vertellen dat een met raamband wel veel fijner is dan zonder.
klopt... lijkt ook best gaaf!
ik had er bij de volvo ook standaard een band opzitten, en bij de swift niet, maar zonder is best kut als de zon net langs je spiegel schijnt, en je zonneklep net dat kleine stukje niet pakt :mad:
ik heb een tijdje een zwarte erop gehad, maar dat deed ik eigenlijk meer omdat het mooi staat, maar een originele kan alleen in het groen, kweet niet of dat mooi staat.. kan het raam wel laten plaatsen maar dan is mn geld weg, hoop eigenlijk dat iemand zon raam in zijn golf heeft, kan ik ff kijken :D
ik ga morgen een ruitje met blauwe band in de golf van becky drukken,ze laat zelfs de zonnekleppen eruit.
vind een zonneband altijd netjes staan alleen die soort wat in het glas verwerkt zit.
jan_gti_16v
11-05-2005, 11:57
zou zo zeggen rij ff langs bij een autoruitenboer en leg ff uit wat je precies wil denk dat je best het verschil kunnen laten zien...
Gewoon eentje met een zwarte band doen (die reeds in het glas zit natuurlijk.......geen sticker-toestanden). Gaat er super uitzien, kan ik je verzekeren. Heb er ook 1 in mijn donkerblauwe MK4 !!!
Grtz........... LRR
Ps: Mocht je daar een foto van willen, PM me dan ff.
welliswaar niet zo goed te zien op de foto maar ik heb hier een donkergroene zonneband erop. het is wel fijn moet ik zeggen als de zon een beetje laag staat.
http://www.mijnalbum.nl/Foto=YQUPNEOA
Parkeer jij je auto op de stoep?
:)
Kevin20v
11-05-2005, 15:08
Buitenlander hè :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
Grapje hé Mik....
tuurlijk ik wel ;) jij niet dan
Nee ik niet, want dan kom ik er met mijn rollator met fast & furious spoilers niet meer langs.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.