jeffrey-16v
04-09-2012, 22:03
heyzz
dit gaat heel er ambitieus klinken,maar ik wil zelf mijn motor reviseren..
ik heb dit nog nooit eerder gedaan, maar ik heb wel een paar +jes namelijk:
2 rechter handen, technisch inzicht, en heel veel doorzettingsvermogen :thumbup:
reden dat ik de motor niet bij iemand laat reviseren is dat ik het heel graag zelf wil doen,puur omdat ik het leuk vind, en het heeft absoluut geen haast.
reden van revisie is dat er 161000 op de teller staat, maar dit is niet zeker.
en er komen veel nieuwe spullen op de auto (g-lader e.d.) en aangezien dit best kostbaar is wil ik een goede basis.
graag zou ik van jullie alles hier over willen weten wat er maar is.
links naar sites,topics hier op het forum,ervaringen,alles mag
(ik verwacht overigens niet dat de revisiebedrijven onder ons hun geheimen gaan prijsgeven hoor)
een werkplaatshandboek met alle revisiematen en aanhaalmomenten heb ik,dus dat komt alvast goed.
alvast bedankt voor de reactie's en wish me luck!!
groet, jefrey
dit gaat heel er ambitieus klinken,maar ik wil zelf mijn motor reviseren..
ik heb dit nog nooit eerder gedaan, maar ik heb wel een paar +jes namelijk:
2 rechter handen, technisch inzicht, en heel veel doorzettingsvermogen :thumbup:
reden dat ik de motor niet bij iemand laat reviseren is dat ik het heel graag zelf wil doen,puur omdat ik het leuk vind, en het heeft absoluut geen haast.
reden van revisie is dat er 161000 op de teller staat, maar dit is niet zeker.
en er komen veel nieuwe spullen op de auto (g-lader e.d.) en aangezien dit best kostbaar is wil ik een goede basis.
graag zou ik van jullie alles hier over willen weten wat er maar is.
links naar sites,topics hier op het forum,ervaringen,alles mag
(ik verwacht overigens niet dat de revisiebedrijven onder ons hun geheimen gaan prijsgeven hoor)
een werkplaatshandboek met alle revisiematen en aanhaalmomenten heb ik,dus dat komt alvast goed.
alvast bedankt voor de reactie's en wish me luck!!
groet, jefrey