PDA

View Full Version : G60 vraagje

2BVW
27-08-2012, 21:52
Beste vw liefhebbers,

Hier een kleine vraag van mijn kant.

Ik ben momenteel bezig mijn golf 2 g60 opnieuw op te bouwen maar kom de volgende stekker tegen in mijn kabelboom een zwarte stekker met 2 connectoren on in een andere stekker te steken. De kleuren van de kabels zijn wit/rood en bruin/geel.

Het enige wat zou kunnen is dat deze op de claxon moet. Echter zijn die kleuren bruin/zwart en zwart/geel.

Wie weet waar de stekker met de kabels wit/rood en bruin/geel voor bestemd zijn.

Ruud 16V-G60
28-08-2012, 06:01
Beste vw liefhebbers,

Hier een kleine vraag van mijn kant.

Ik ben momenteel bezig mijn golf 2 g60 opnieuw op te bouwen maar kom de volgende stekker tegen in mijn kabelboom een zwarte stekker met 2 connectoren on in een andere stekker te steken. De kleuren van de kabels zijn wit/rood en bruin/geel.

Het enige wat zou kunnen is dat deze op de claxon moet. Echter zijn die kleuren bruin/zwart en zwart/geel.

Wie weet waar de stekker met de kabels wit/rood en bruin/geel voor bestemd zijn.

aan de voorkant heb je 3 van dit soort stekkers zitten.Het kan van het volgende zijn;
claxon
mistlampen
buitentemp. sensor
knipperlicht

2BVW
28-08-2012, 08:41
aan de voorkant heb je 3 van dit soort stekkers zitten.Het kan van het volgende zijn;
claxon
mistlampen
buitentemp. sensor
knipperlicht

Juist dat is hem buiten temp 100x dank Ruud.

Moet alleen effe koekeloeren waar die van de claxon is gebleven. Ik mis een complete stekker hahahahaha.

2BVW
29-08-2012, 11:49
Mag gesloten worden iedereen bedankt